![]() |
|
|
|||
|
|||
R19 race 3 TC
Onze wagen (de R19) staat bijna terug in elkaar, na de problemen van vorige keer. Gisteren laat gewerkt (allee, de mechanieker toch). Motor was pas in de late namiddag terug.
Nu vandaag een dagje werk voor alle aansluitingen en hopelijk zegt hij dan vroem. Spijtige is dat we niets meer kunnen testen dus hopelijk verloopt zondag alles goed. See you sunday!!! |
|
|||
|
|||
Veel succes mannen
|
|
||||
|
||||
Re: R19 race 3 TC
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
mooi inhaalmanoevre in de Villeneuve op de Clio V6 !
Maarja jullie hebben dan ook meer vermogen ![]()
|
||||
|
||||
op welke plaats zijn jullie geëindigd ????
|
|||
|
|||
Quote:
23) Liard J-C – Van De Plas Tom ……. Toyota Yaris 24) Van den Broeck Bart – Segers Tom ………. Renault R19 25) Schaede Rolf – De Hoen Robert ….. Peugeot 309 26) Niesen Peter – Vandenrijt Luc ….. Honda Civic |
|
|||
|
|||
Enkele mooie doorschuivers gezien van de R19 in de Jacky Ickx.
Spectaculair door het grind ![]() |
|
|||
|
|||
Inderdaad: we waren 24 ste.
Geen grote problemen gehad. Enkel een kleintje rond 2 uur koers. We geraakten na de pitstop niet meer weg. Geen elektriciteit meer. Accukabel losgekomen. Voor de rest hebben wij ons goed geamuseerd. En Driesco: aangezien we qua snelheid met onze 1800CC niet in de belangstelling staan rijden we af en toe eens door de grind ![]() ![]() Nee effe serieus: toen hadden we een bandenprobleempje. Banden te warm en volledig weg (vooraan). |
|
||||
|
||||
Is dat niet vreselijk slecht voor de temperatuur als uw wielen zo naar binnen staan?
|
|||
|
|||
Die vraag hebben er ons nog al gesteld.Maar momenteel hebben we de beste resultaten met deze configuratie.We hebben anders al geprobeerd, maar dit leverde telkens een slechter resultaat qua wegligging. De twee eerste races bleven onze banden wel goed(qua temp. en slijtage). Gisteren niet (de warmte???).Nu is de vraag wel of we de andere wielonderdelen niet te hard belasten op deze manier. We zijn op zoek naar 'een oplossing'. Maar wijzigingen aan de wagen moeten getest worden en testen kost tijd en geld, maar we zijn ermee bezig.
|
|
||||
|
||||
Ik herinner mij (ben het wel even gaan verifiëren bij mijn foto's) een deelname van een Nissan Skyline in de 24u van Zolder in 1995 met als piloten Segers-Segers-Ceulemans. Was dat Tom Segers?
|
|
|||
|
|||
Neen.
De mannen die jij vernoemt zijn mij onbekend. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() (origineel = analoog) |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
waarom hebben jullie verschillende velgen voor en achter? Schuilt daar iets technisch achter of is dat wegens geen 4 dezelfde beschikbaar?
|
|