![]() |
|
|
||||
|
||||
"FUIF"
Aan de fuifbeesten,
De organisatie van een fuif vraagt wel wat werk , maar dat schrikt me helemaal niet af hoor , integendeel , ik doe niet liever. Qua locatie is dat ook geen probleem , daar heb ik wel enkele goede adressen voor. Ik heb namelijk wat ervaring in het organiseren van evenementen. Dus laat maar horen wat jullie er van vinden . groetjes bien |
|
||||
|
||||
Re: "FUIF"
Quote:
Ik zie dat in elk geval wel zitten, en aan mensen om te helpen zal het zeker niet ontbreken. Nu de examens zo goed als achter de rug zijn kan dat geen probleem zijn... |
|
||||
|
||||
Hoi sennake ,
Wel ik had zoiets gisteren al voorgesteld onder de thread " passies naast autosport " ( zie blauwe tekst) Wel zo te horen zit er hier veel verborgen talent op het forum : dus waarom geen combinatie maken van verschillende threads : op de sponsordag een stand met kunstwerken waar er een hoekje voorzien is om onze kleinsten aan het werk te laten, 's avonds karaoke en life optreden van de getalenteerden onder ons en aansluitend fuiven en uit den bol gaan. Gecombineerd met nen grootse barbeque . kan toch ni slecht zijn hé bientje |
|
||||
|
||||
Eerst en vooral al eens de thread gesplit. Dat schept duidelijkheid.
Verder : de organisatie van een fuif impliceert eigenlijk een soort van "fuifcomité". Daarom deze oproep : wie voelt zich geroepen om mee te helpen aan de organisatie van een evenement dat voorlopig nog alle kanten uitkan, maar waarin een karaoke en een fuif begrepen zullen zitten. Eens we een kern hebben kunnen we eens de koppen bij elkaar steken om tijdstip, plaats en formule uit te werken. Kandidaten? Hier reageren aub... |
|
||||
|
||||
En misschien ook een optreden van de muzikale paddock talenten ???
![]() Vele opties met als doel plezier bien |
|
||||
|
||||
Ik heb massa's ervaring in organisatie van fuiven, optredens, thema-avonden etc..
dus ik wel dolgraag en met alle plezier helpen...
|
||||
|
||||
ik organiseer hier ook iedere paar maanden wel een stevig fuifke (1500 man) met het plaatselijke jeugdhuis ... dus ervaring genoeg
|
||||
|
||||
Ik heb hier ook een beetje ervaring in (fuiven tot 500 man).
Always prepare to help ![]()
|
||||
|
||||
lol okay
at first sight Airco : algemeen projectleider oneliner : conceptuitwerking Laurent : licht & geluid :-) (yup, ik geef mezelf de leukste job ;-))
|
||||
|
||||
hey, hey ,
vergeet mij en sennake niet hé ![]() ![]() bien |
|
||||
|
||||
mmm sorry :$
Senna security en bien.. mmmm (help me :/)
|
||||
|
||||
WCmadam
![]() ![]() sorry bien ... kon het nie laten ![]() Ik heb heel wat meer vertrouwen in uw capaciteiten
|
||||
|
||||
Da zie k ook wel zitte!!!!
Zeg ma waar en wanneer! ![]() |
|
|||
|
|||
En ik zal een uurken komen draaien. Heb 4 jaar de beest uitgehangen in zowat alle Gentse studentencafe's als DJ.
Ik zal draaien van 02.00 tot 03.00 als den zware beats mogen komen. ![]() Wat ik wel wil doen is eens kijken of Coca Cola voor ons niets kan doen. Vandaag op de braderij in Schilde net nog 25.000 blikjes laten uitdelen se. Ik hoor het wel |
|
||||
|
||||
En ik heb er geen gekregen?
Ik was daar ook ![]()
|
|