![]() |
|
|
||||
|
||||
Spa is back !
Volgens RTBF is de gp van Belgie bevestigd voor 2004.
En er is al sprake van een gp tot 2010...
|
||||
|
||||
Daarnet was er ook al iets op radio 1, maar heb het niet 100% tegoei gehoord
FF |
|
||||
|
||||
444 tt-TV1 444 za 02 aug 15:01:54
FORMULE 1 wereldkampioenschap '04 _________________________ FRANCORCHAMPS ORGANISEERT WEER MANCHE _______________________________________ In Spa-Francorchamps vindt volgend seizoen weer een manche om het wereld- kampioenschap plaats. De Waalse minister van Economie, Serge Kubla, maakte het nieuws bekend nadat hij vergaderd had met Formule Eén-baas Bernie Ecclestone. Daarmee valt het doek over maandenlange commotie. De Grote Prijs had tot veel heisa in de federale parlement geleid. Dat speelde aanvankelijk in op een Europese richtlijn die de tabaksreclame hard wil aanpakken. De Franstalige regerings- partijen verkregen uiteindelijk dan toch een meerderheid in het parlement. Bron: VRT Teletekst |
|
||||
|
||||
jep, ik heb het ook juist gelezen. Toch supernieuws
![]()
|
||||
|
||||
België heeft zich toch weer eens onsterfelijk belachelijk gemaakt met dit. Eerst verbieden ze tabaksreclame en dan besluiten ze om het toch niet te verbieden. Niettemin ben ik verheugd dat de F1 terug komt volgend jaar
![]() |
|
||||
|
||||
Wanneer dachten de constructeurs van start te gaan met hun GPWC indien ze geen akkoord vonden met Bernie ?
Is victorie tot in 2010 niet wat voorbarig of zit ik er volledig naast ?? |
|
||||
|
||||
Ik heb de hoop nooit opgegeven en ben dus nu overgelukkig.
Ik weet al wat ik het laatste weekend van augustus 2004 ga doen! Eindelijk terug een echt circuit! Het gaat hier misschien wel om het laatste 'echte' circuit; al de andere zijn getekend/hertekend door Herman Tilke en lijken dus zeer goed op elkaar. Ik kan niet wachten om jongens als een Villeneuve of een Schumacher terug door de Raidillon te zien gaan.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Blijkbaar zou de GP van Canada het slachtoffer worden om de GP van Spa terug op de kalender te krijgen volgens VTM (of dit betrouwbaar is, dit is natuurlijk andere vraag)
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
dat hoop ik dus van niet hé
ik ga alleszins zien dat het volgend jaar een eertse zit wordt, dan kan ik die F1 ook eens live zien!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dat is moeilijk te zeggen, maar ik denk dat ze nog wel een stukje Kemmel gaan overlaten. Zo ziet het "gat" in de bossen er althans toch uit.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|