![]() |
|
|
|||
|
|||
promotion night
Tijdens de race promotion night in Zolder zal ik samen met Philip Jacobs, Olivier Bruixiola en Caroline Griffnée het stuur delen op de officiele wagen van Toyota Belgium.
|
|
|||
|
|||
als mij is iemand kan helpen alstublieft,
ik heb da blijkbaar verkeerd gezet... Sorry... |
|
|||
|
|||
dank u wel aan diegene die mij geholpen heeft!
|
|
||||
|
||||
graag gedaan
![]()
|
||||
|
||||
Véél succes Kelly, Philip, Olivier & Caroline.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Re: promotion night
Quote:
|
|
|||
|
|||
Re: Re: promotion night
Quote:
met wat gaat ge rijden??? allesinds ook voor u heeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes, en dat we mogen aankomen he!? |
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: promotion night
Quote:
Ons doel is aankomen, en dan fuiven... zorg maar dat ge der zijt hé... greetz Last edited by B.V.S.; 01-11-2003 at 21:40. |
|
||||
|
||||
Kon weleens een drukke RPN worden............verwachtingen gaan uit van 60 deelnemers. Dit positieve roddeltje hoorde ik vanmiddag in Zolder.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Very nice!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Re: promotion night
Quote:
Ons team gaat net zoals vorig jaar de 10 uren aanvatten met 2 piloten. Om de 2 uur 30 min pitten. Last edited by TH Racing; 03-11-2003 at 13:51. |
|
|||
|
|||
oo nee gij,
is puur voor de fun, een mooie afsluiter voor ons yaris seizoen, en ik denk dat we een mooi kwartet vormen. wij hebben niks te bewijzen en komen puur voor t amusement, en het zou de eerste keer zijn dat ik samen met philip rij, normaal rijden we tegen elkaar, dit is eens iets anders. ik kijk er echt naar uit... |
|
||||
|
||||
![]()
Da zal wel Kellyke.
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|