![]() |
|
|
||||
|
||||
De Paddock goes ... Essen Motor Show !!!
Meer info over de show hier.
Zoals elk jaar gaan we de eerste maandag, in dit geval 1 december. Vertrek om 6 uur bij mij thuis. Ik ben alvast kandidaat chauffeur, en ik kan 4 man meenemen in mijn C-klasse. Voor heen- en terugreis vraag ik de nederige bijdrage van € 5,- per persoon. Inkom : tickets kosten € 16,- En dan nu de hamvraag : wie gaat er mee? Kwestie van het vervoer wat te kunnen inschatten... Als je meegaat kan je misschien dit plannetje uitprinten, zodat je ter plaatse niet verloren loopt... ![]() Last edited by Sennake; 09-10-2003 at 09:28. |
|
||||
|
||||
Is er dit jaar een speciaal thema ?
|
||||
|
||||
Zijn er F1's en piloten?
![]() |
|
||||
|
||||
Er zijn altijd F1's en er zijn altijd piloten, maar wanneer wie komt weet ik nog niet. Mogelijkerwijze zal die agenda op de site verschijnen. het speciale thema dit jaar is "Power meets Emotion"...
Voor wie meewil : ik woon in Laakdal, wat gelegen is vlak naast de E313, afrit 24. Meer info volgt uiteraard van zodra we concrete afspraken gaan maken... |
|
||||
|
||||
Ik ga mee
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ook als ik mag
![]()
|
||||
|
||||
Ik ga ook mijn verlof vastleggen : 1 december he? => Dus ik ga mee!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu maar te hopen da ik congé krijg den 1e december, ma ik denk van wel.
|
|||
|
|||
1 december nog snel verlof kunnen krijgen.
Ik ga dus mee en kan eventueel rijden.... C U |
|
||||
|
||||
moet dat nu persé nen maandag zijn
![]() den enigen dag dat ik veel les heb ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Awel Airco, da's dan ook dè kans om veel lessen te brossen natuurlijk
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben zwaar aan het twijfelen. Dinsdag gaan wij met onze studentenvereniging immers naar Saint-Nicolas in Luik en dat zal waarschijnlijk weer een dure bedoening worden
![]() |
|
||||
|
||||
Dus even samenvatten :
Gaan al zeker mee : Sennake (chauffeur - Mercedes C 200 Cdi) Bart Johan Damonhill Pascal (2e chauffeur indien nodig - Audi A2 mét GPS ![]() Nog in beraad : Mario Krikke Stijnconinck Airco (??) Daarmee heb ik de voorlopige toestand zowat gecoverd zeker? |
|
||||
|
||||
Ik zal er niet bij zijn. Ben de eerste week van december op cursus.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|