![]() |
|
|
|||
|
|||
Studenten kunnen een auto winnen !!!
Quote:
Quote:
Hopelijk mag er dan een stickertje van Depaddock op plakken. Succes !!! En indien je de antwoorden op de vragen niet kent, ben ik er zeker van de we op depaddock het antwoord wel kunnen vinden. C U |
|
||||
|
||||
Coninx, Benklak, Cajeuuh .... otoke winnen?
van drie daewoo matizen kunnen we toch zeker één race versie maken hé wij voldoen aan de voorwaarden, alhoewel, de Coninx andere faculteit, andere stad, maar valt te regelen peisk!
|
||||
|
||||
en de mannen van de Hoge Schoolen zijn weer niet goe genoeg ofwat?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() geef mij toch Hogescholen ipv Hoge Schoolen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Hier in Leuven hebben ze er in ieder geval al wel reclame voor gemaakt. Ben van plan om er met 2 kameraden aan deel te nemen.
|
|
||||
|
||||
Belachelijk, ik ga ook ne master behalen en ik mag niet meedoen :s
FF
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Volgend jaar ben ik erbij
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() Misschien kunnen de mannen van de hogescholen eens gaan aankloppen bij Porsche. Misschien zetten zij wel iets op poten voor de gediscrimineerden van Daewoo. ![]() ![]() ![]() Eventueel een mailtje aan daewoo om het probleem aan te kaarten ![]() ![]() ![]() C U |
|
||||
|
||||
Bwa Ruzie zou ik het niet direct noemen .... Gewoon een zoveelste teken aan de wand dat het Hogeschoolbeleid in België mank loopt.
Een hogeschoolstudent krijgt slechts 33% van de subsidies van een universiteitsstudent. Daewoo zal deze wedstrijd heus met de beste bedoelingen organiseren ... Toch maakt het een schromelijke vergissing door ruim driekwart van de studerende jeugd uit te sluiten.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze komen uit een rapport van de overheid, overgenomen in de eisenbundel van de Vlaamse Hogescholen Raad. Pas op ... Ik begrijp perfect dat een universiteit meer onkosten heeft door oa onderzoek ..... Toch ligt de huidige verhouding van 1/3 (waar een universiteit per student 3 keer meer krijgt) toch wel stevig uit balans. Puntje bij paaltje kan je op hogeschool een evenwaardig diploma halen (Master) .... Waarom dan het financieringsverschil ? Omdat je een praktijkgerichte aanpak wil ? Maar eigenlijk gaan we hier wel stevig mee off-topic ![]()
![]() Last edited by airco; 26-01-2004 at 22:59. |
|
||||
|
||||
dat is de eeuwige discussie
perfect vb: mijn broer , 2 jaar TEW geprobeerd, niet gelukt, dan in vier jaar handelswetenschappen gelukt, ... hij heeft een stage gedaan, dus meer ervaring, en is licentiaat terwijl bij TEW bij mij, veel meer moeite kost, zonder stage en ik ook licentiaat ben persoonlijke keuze zeker? soit, ik vrees dat het daewoo project niets voor mij is, de komende weken niet veel tijd, en een daewoo matiz vind ik geen mooie auto ... ok het is gratis, maar ik zou hem toch verkopen en dat kan dan weer wat zakgeld opleveren, moeilijke keuze, maar ik vrees dat ik er geen tijd voor heb
|
|