![]() |
|
|
|||
|
|||
Win een kartsessie (jongeren van 12 - 14 jaar)
Op elke beurs of salon krijg je regelmatig wel wat folders of brochures in je handen gestopt. Af en toe aanvaard ik ze maar meestal weiger ik ze. Ze dienen enkel om enkele tientallen meter verder in een of andere vuilbak te gooien.
De folders die ik wel aanvaard liggen dan thuis enkele dagen rond te slingeren, worden zelden of nooit gelezen en verdwijnen bij het "oud papier". Nu vond ik echter via een folder van het autosalon een interessante site. Iets in de aard van "jongens en wetenschap". Het betreft www.garagasten.be Zeer informatief inzake techniek en onder andere autotechniek. Reeds in 2003 werd er blijkbaar een garagastendag georganiseerd. Dit wordt voor jongeren tussen 12 en 14 jaar in 2004 opnieuw georganiseerd. Bovendien kan je allerlei prijzen winnen. De hoofdprijs : een kartsessie voor 10 personen en een racedoop op circuit Zolder. Zeker een bezoekje waard. En zij die beslissen deel te nemen, of paddockers die hun kinderen laten deelnemen : laat maar iets weten... Succes C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|