![]() |
|
|
||||
|
||||
Foto's Autosalon 2004
Ik weet niet goed waar deze thread te zetten. Dus ik hoop dat hij hier zo wat goed staat.
Aangezien er volgens mij heel wat volk naar het autosalon gaat, zullen er ook wel de nodige foto's genomen worden. Daarom hier maar zetten waar de foto's te vinden zijn zekers ? Belgiracing is ook naar het salon geweest en vanaf morgen zullen we elke dag wat verse foto's van het salon 2004 toevoegen. (www.belgiracing.be) |
|
||||
|
||||
ne maat van mij ga morge ook en ik geef hem ook de digicam mee
![]() wie weet ga ik zelfs mee, hangt van men moeder af of ze mij toelaat te brosse ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ja das waar, wij moeten zeker ni naar school morgen
![]()
|
||||
|
||||
jowel, allé "moete"
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Op www.belgiracing.be staan de 1ste foto's van het Autosalon van Brussel 2004 die ik heb gemaakt. Hoop dat de foto's julie van de paddock (met een erg critisch oog) zullen bevallen. Ge moogt gerust zeggen wat er beter kan : I CAN USE IT
DUS : www.belgiracing.be HET SPIJT ME HEEL ERG DAT IK NU PAS HEB GEMERKT DAT ER NOG EEN THREAD IS VAN MIJN BESTE VRIEND VERTIGO OVER HET AUTOSALON. MIJN EXCUSES DAARVOOR Last edited by Brecht; 20-01-2004 at 21:07. |
|
||||
|
||||
Ziezo eerste portie is te vinden op www.belgiracing.be morgen meer ....
|
|
||||
|
||||
Re: Autosalon 2004 : first pictures
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
ik heb ook foto's! zo'n 20-tal. Iemand waar ik ze naar kan doormailen? zelf heb ik geen deftige host...
het is een zip-bestandje van +-4mb ze zijn niet door mij genomen, maar door ne maat van mij.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Vandaag op het autosalon, samen met Sennake, Huudo en Airco heel wat plezier gehad. Heel wat auto's gekeurd, van KIA tot Mazda RX8, van BMW tot Lada... niets ging aan onze alziende ogen voorbij.
Hat viel ons op dat de vooraanstaande merken quasi allemaal dezelfde nieuwe snufjes hadden. En dan heb ik het alleen over het uitzicht en uitvoering. Een panoramisch dak is in, bij alle vooraanstaande merken. Eén of meerdere opbergvakjes voor de zonnebril ter hoogte van de binnenspiegel. En dan was er nog een derde dingetje maar daarbij moeten mijn reisgenoten van vandaag me helpen... Ik weet het niet meer... Conclusie : Dinsdag is een ideale dag om het salon te bezoeken. Rond het middag uur was het redelijk druk maar de rest van de dag hebben we alles rustig kunnen bezoeken. Flop van het salon : Ford Focus C Max (of hoe heet dat ding). Top van het salon : Mazda RX8. Een echte gezinscoupé. We stonden met zijn allen versteld dat er zoveel plaats was achterin, net zoals in het koffer. C U |
|
|||
|
|||
Oh ja, nog vergeten...
Op het einde van de dag viel ons nog een gratis initiatie rijvaardigheid van de RACB in de schoot. Na wat theorie konden we proeven van de praktijk. Heel kort... Lijkt zeer interessant maar de instructeurs dienen wat levendiger uit de hoek te komen. Was nogal saai aan de man gebracht. Misschien een idee voor onze volgende paddock meeting ![]() ![]() ![]() C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|