![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
http://isabelle.math.ist.utl.pt/~l51361/feher.avi
ik schrok wel even toen ik de beelden voor het eerst zag. Hij krijgt gele kaart, lacht nog een keer, draait zich om en valt dan gewoon neer. ik kan het niet vatten ![]()
|
||||
|
||||
Kapot bennek ervan. Zoon grootse voetballer. Bij het zien van die beelden krijg ik het gans koud... :s
|
||||
|
||||
Deed me er weer aan herinneren hoe snel het kan gaan,en dat je op een fractie van een seconde kan weg zijn
![]()
|
||||
|
||||
de man was 24 jaar oud. Op het veld kregen ze het hart nog even terug in gang, maar op weg naar het ziekenhuis was het weer een hartstilstand. In het ziekenhuis hebben ze nog anderhalf uur aan het reanimeren geweest.
|
||||
|
||||
Ja, heb juist de beelden gezien op tv, zoiets wens je natuurlijk niemand toe
|
||||
|
||||
Quote:
Vaak gebeuren zulke verklaringen "op weg naar het ziekenhuis kregen ze het hart nog even in gang" om een massa-hysterie te voorkomen. Een dode mag immers niet in een ziekenwagen vervoerd worden. Toch is het ondenkbaar dat een lijkwagen het voetbalveld komt opgereden om Feher op te halen .... Dit zou een massa-hysterie tot gevolg hebben (voor zover dit nu al niet was natuurlijk). Daarom wordt vaak door dokters beslist om een dode nog niet officieel dood te verklaren. Eens aangekomen in het ziekenhuis stellen ze dan de dood vast. Gebeurt oa ook soms bij verkeersongevallen op drukke wegen. Om extreme files te vermijden door het wachten op lijkwagen gebeurt dezelfde procedure. Pas op ... Ik zeg niet dat dit in dit geval zo gebeurd is .... Toch is het een vaakvoorkomende realiteit. -------------------- Verder vind ik het natuurlijk ook vreselijk om op 24 jaar te sterven ..... Het ga je goed daarboven ... Feher
|
||||
|
||||
was met Senna zo ook heb ik eens gehoord denk!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
NO COMMENT!!!!! Weet iemand hier de oorzaak van???
|
|||
|
|||
oorzaak was een hartaanval....
|
|
||||
|
||||
damn ...
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ten tweede: na verder onderzoek bleek dat hij aan een erfelijke hartaandoening leed
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
hmmmm, ik dacht eerder aan een hartaderbreuk. Maar zo'n erfelijke hartaandoening moet toch al ontdekt zijn eerder :s
|
|