![]() |
|
|
||||
|
||||
Examens
Zoals gebruikelijk in Januari en Juni (soms ook in september
![]() Moet een haalbare kaart worden. Heb dat vak nu voor de 2e keer en vorig jaar had ik er reeds een 11 op. Nog paddockers met examens ? Laat hier weten hoe het was.
|
||||
|
||||
Bij mij is het woensdag zover: Cost Accounting. Ook voor de tweede maal en ik had er vorig jaar ook toevallig een 11 van! In totaal 6 examens en ik eindig 30 januari.
Allé, ik ga blokken ![]() |
|
||||
|
||||
Succes aan iedereen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bij ons haspelen ze dat op 2 weken af.
|
||||
|
||||
Pfff da eertse examen was me al wat. C-taal. Ik wist niet dat ge zoveel speciaal gevallen in één oef kont steken. vraagskes van 5 punten vond ik eigenlijk nog het moeilijkst. Die vraag van 20 punten ging vele vlotter.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Ik heb er 11 op 2 weken.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb 3 exames omdat ik voor de kerstvakantie een week ziek ben geweest. Vandaag economie gehad , morgen fysica en Software ontwikkeling...
|
|
||||
|
||||
ik was ook een weekje ziek morgen Frans,donderdag Latijn en vrijdag ander deel Latijn+Geschiedenis...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
nog anderhalve week en we starten met Interdisciplinaire Linguïstiek. Het kost me bijna moeite om het vak al uit te spreken, laat staan te begrijpen
![]()
|
||||
|
||||
vandaag ging het eerste vakje vanzelf
Database moet zeker een 14/20 opleveren.
|
||||
|
||||
ik heb hier den donderdag financieel management, in het duits wordt dat finanzwirtschaft, gene kak zenne, in het nederlands is dat al niet om te lachen, laat staan in het duits
en dan volgende examens, iedere donderdag heb ik prijs pas op dat is eigenlijk al mijn tweede examen reeks dit semester, ik heb al meetellende tussenexamens gehad van ieder vak verspreik over november en december toch niet je dat, dit weens systeem zenne we zijn dat niet gewoon waarschijnlijk ![]()
|
|