![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Zoals verwacht staat ferrari op 1 en 2. Schumacher is maar even 3 sec. sneller dan vorig jaar (1.24.408). Ik denk dat het weer een jaar wordt als in 2002.
Mclaren staat wel zeer ver vindt ik ![]() Allé schumacher zal voor de 7de keer kampioen worden. ![]() ![]() ![]() 1. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'24"408 226.173 Km/h 3 2. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'24"482 + 0'00"074 3 3. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'24"998 + 0'00"590 3 4. 9 BUTTON BAR Honda M 1'24"998 + 0'00"590 3 5. 8 ALONSO Renault M 1'25"699 + 0'01"291 3 6. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'25"805 + 0'01"397 3 7. 10 SATO BAR Honda M 1'25"851 + 0'01"443 3 8. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'25"925 + 0'01"517 3 9. 7 TRULLI Renault M 1'26"290 + 0'01"882 3 10. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'26"297 + 0'01"889 3 11. 12 MASSA Sauber Petronas B 1'27"065 + 0'02"657 3 12. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'27"294 + 0'02"886 3 13. 16 DA MATTA Toyota M 1'27"823 + 0'03"415 3 14. 11 FISICHELLA Sauber Petronas B 1'27"845 + 0'03"437 3 15. 18 HEIDFELD Jordan Ford B 1'28"178 + 0'03"770 3 16. 19 PANTANO Jordan Ford B 1'30"140 + 0'05"732 3 17. 21 BAUMGARTNER Minardi Cosw B 1'30"68 + 0'06"273 3 Bron F1-live Last edited by Megane; 06-03-2004 at 09:50. |
#2
|
|||
|
|||
Precies nogal wat problemen met de D's en de T's , Marc ?
Enfin, omtad hed zadertagochdent is, wort hed u vergeven ![]() |
#3
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Ps kan jij mij verbeteren, dan leer ik ook eens iets ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
Re: Ferrari op 1 en 2
Quote:
![]() Mclaren staat wel zeer ver vinD ik ![]() |
#5
|
|||
|
|||
Re: Re: Ferrari op 1 en 2
Quote:
Ondertussen vraag 2 opgelost. |
#6
|
||||
|
||||
inderdaad, indrukwekkende tijden van de Scuderia ... Bridgestone bewijst trouwens dat het niet volledig als outsider bekeken mag worden voor de bandenoorlog.
|
#7
|
||||
|
||||
Amai, Button weeral goe gereden, had wel iets minder verwacht na de vrije trainingen van vandaag, mss andere strategie, dat zien we deze nacht wel
![]()
__________________
..: www.marcgoossens.com :.. |
#8
|
||||
|
||||
Ik denk dat B.A.R ook een beetje voor de Jaguar en Toyota strategie van vorig jaar heeft gekozen. Weinig benzine in de eerste stint en dan hopen zo min mogelijk terug te vallen.
|
#9
|
|||
|
|||
Dit stond op planet-f1.com:
Quote:
Misschien leent de Ferrari zich voor 3 stops en traint de scuderia daar al heel de winter op? Korte sprints? Vergeet niet de snellere doorgang in de pits... Ach, we zijn natuurlijk geen Brawns of Todts - let's just see Sunday ![]() Als neutrale supporter (sinds het vertrek van Alesi) kan ik alleen maar hopen dat er een challenge is, en dat het geen ferrari-cup wordt... ![]()
__________________
Favoriete F1 races: Japan 94 & 95 - Canada 95 - Monza 96 - Spa 2000 |
#10
|
||||
|
||||
De échte conclusies kunnen idd pas morgen getrokken worden, maar dit is nogmaals een triomf voor Ferrari. Een halve seconde is niet niks, (wel al een halve seconde minder dan tijdens de testritten) en een rode eerste startrij zien we waarschijnlijk nog meer dit seizoen.
Voor de rest nog een knappe prestatie van Button, en idd, die McLarens gaan een verdomd zwaar seizoen tegemoet. Benieuwd wat Montoya daar van denkt, volgend jaar zit hij in zo'n bak ![]()
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#11
|
|||
|
|||
OK, hier de qualifying speed traps...
Speed traps Altijd interessant om uit te zoeken wie 2 of 3 stops heeft... Wat hier opvalt is Alonso en Trulli op 12 en 14 staan met een 8km/u minder, ondanks hun goede resultaten in qual. Renault is dus weeral een goed chassis met minder peformante motor of... ze starten met hoge fuel load? schumi & barri staan 2 en 3 in de tabel, de williams er vlak achter.
__________________
Favoriete F1 races: Japan 94 & 95 - Canada 95 - Monza 96 - Spa 2000 |
#12
|
||||
|
||||
Als je een vijftigtal ronden een halve seconde per ronde sneller kunt rijden als je naaste tegenstander dan is het mogelijk dat je een pistop meer eruit kan rijden ...
Renault start helemaal niet met een hogere fuel load als ik mag geloven wat er gefluisterd wordt. Renault is van start met de motor van vorig jaar (die toen al duidelijk een gebrek in paardenkrachten had) in een erg sterk chassis. Dus het verschil in topspeed mag in die verklaring gezocht worden. Renault wilt de eerste races (met redelijk uitzonderlijke omstandigheden - warm, vochtig, ...- uitrijden en punten pakken. Het team hoopt erop dat de andere teams te hoogmoedig waren door meteen alle nieuwe wagens in te zetten ... Morgen weten we meer. |
#13
|
||||
|
||||
Jawadde .... Button en Montoya kunnen de schade nog een heel klein beetje beperken .....
Als zij effectief een stop minder hebben, dan hebben ze nog kleine winst-kansen voor morgen. Al de rest wordt gewoon vernedert Ralf op 1,5 seconden Raikonnen heeft er bijna 2 aan zijn been Coulthard ... Dat die maar oppast dat de jordan's hem niet voorbij snellen bij de start ![]() Natuurlijk zou het kunnen dat er een verschil is bij het aantal pitstop's. Toch vrees ik dat we dit seizoen een scenario zoals in 2002 gaan krijgen.
__________________
![]() Last edited by airco; 06-03-2004 at 12:10. |
#14
|
||||
|
||||
Montoya staat dus op +0.590...Dit wist hij over z'n snelle ronde te vertellen:
Quote:
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#15
|
|||
|
|||
Ik hoop stiekem dat Alonso wat kan bakken dit seizoen... Hij laat me beetje aan een Alesi denken, zelfs een Mansell...
Rijders me groot hart en grote b*ll*n :-)
__________________
Favoriete F1 races: Japan 94 & 95 - Canada 95 - Monza 96 - Spa 2000 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|