De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 06-03-2004, 09:43
Megane Megane is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: ergens in de Kempen
Posts: 660
Talking Ferrari op 1 en 2

Zoals verwacht staat ferrari op 1 en 2. Schumacher is maar even 3 sec. sneller dan vorig jaar (1.24.408). Ik denk dat het weer een jaar wordt als in 2002.
Mclaren staat wel zeer ver vindt ik , en Button bevestigd zijn goede winter testen.

Allé schumacher zal voor de 7de keer kampioen worden. (grapje)
1. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'24"408 226.173 Km/h 3
2. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'24"482 + 0'00"074 3
3. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'24"998 + 0'00"590 3
4. 9 BUTTON BAR Honda M 1'24"998 + 0'00"590 3 5. 8 ALONSO Renault M 1'25"699 + 0'01"291 3
6. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'25"805 + 0'01"397 3
7. 10 SATO BAR Honda M 1'25"851 + 0'01"443 3
8. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'25"925 + 0'01"517 3
9. 7 TRULLI Renault M 1'26"290 + 0'01"882 3
10. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'26"297 + 0'01"889 3
11. 12 MASSA Sauber Petronas B 1'27"065 + 0'02"657 3
12. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'27"294 + 0'02"886 3
13. 16 DA MATTA Toyota M 1'27"823 + 0'03"415 3
14. 11 FISICHELLA Sauber Petronas B 1'27"845 + 0'03"437 3
15. 18 HEIDFELD Jordan Ford B 1'28"178 + 0'03"770 3
16. 19 PANTANO Jordan Ford B 1'30"140 + 0'05"732 3
17. 21 BAUMGARTNER Minardi Cosw B 1'30"68 + 0'06"273 3

Bron F1-live

Last edited by Megane; 06-03-2004 at 09:50.
Reply With Quote
  #2  
Old 06-03-2004, 09:50
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Precies nogal wat problemen met de D's en de T's , Marc ?

Enfin, omtad hed zadertagochdent is, wort hed u vergeven , bedankt voor de info in elk geval.
Reply With Quote
  #3  
Old 06-03-2004, 09:52
Megane Megane is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: ergens in de Kempen
Posts: 660
Quote:
Originally posted by Mistery
Precies nogal wat problemen met de D's en de T's , Marc ?

Enfin, omtad hed zadertagochdent is, wort hed u vergeven
Neen ik ben zwaaaaar onder den indruk van de prestaties.
Ps kan jij mij verbeteren, dan leer ik ook eens iets
Reply With Quote
  #4  
Old 06-03-2004, 09:57
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Re: Ferrari op 1 en 2

Quote:
Originally posted by Megane
Mclaren staat wel zeer ver vindt ik , en Button bevestigd zijn goede winter testen.
Omdat je het zo mooi en beleefd vroeg en trouwens graag gedaan:

Mclaren staat wel zeer ver vinD ik , en Button bevestigT zijn goede wintertesten.
Reply With Quote
  #5  
Old 06-03-2004, 10:29
Megane Megane is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: ergens in de Kempen
Posts: 660
Re: Re: Ferrari op 1 en 2

Quote:
Originally posted by Mistery
Omdat je het zo mooi en beleefd vroeg en trouwens graag gedaan:

Mclaren staat wel zeer ver vinD ik , en Button bevestigT zijn goede wintertesten.
Thank You.

Ondertussen vraag 2 opgelost.
Reply With Quote
  #6  
Old 06-03-2004, 10:37
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: MM
Posts: 788
inderdaad, indrukwekkende tijden van de Scuderia ... Bridgestone bewijst trouwens dat het niet volledig als outsider bekeken mag worden voor de bandenoorlog.
Reply With Quote
  #7  
Old 06-03-2004, 10:42
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Amai, Button weeral goe gereden, had wel iets minder verwacht na de vrije trainingen van vandaag, mss andere strategie, dat zien we deze nacht wel
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #8  
Old 06-03-2004, 10:44
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: MM
Posts: 788
Ik denk dat B.A.R ook een beetje voor de Jaguar en Toyota strategie van vorig jaar heeft gekozen. Weinig benzine in de eerste stint en dan hopen zo min mogelijk terug te vallen.
Reply With Quote
  #9  
Old 06-03-2004, 11:11
AlesiRed27 AlesiRed27 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 136
Dit stond op planet-f1.com:

Quote:
Afterwards there was speculation that the red cars had been on a three-stop fuel load while the rest of their challengers (though not Jaguar or BAR) had been on a two-stop. Ferrari technical director Ross Brawn didn’t want to get carried away with his first front row of the season. “We’ll have to see what strategy unfolds tomorrow,” he said, perhaps wary that they had a 1-2 last year and made little of it.
Als "de rooie" inderdaad op 3 stops staan dan kan het nog raar uitdraaien... ze zijn dan ook halve seconde sneller dan de man op de 3de plaats, Montoya.

Misschien leent de Ferrari zich voor 3 stops en traint de scuderia daar al heel de winter op? Korte sprints?

Vergeet niet de snellere doorgang in de pits...

Ach, we zijn natuurlijk geen Brawns of Todts - let's just see Sunday

Als neutrale supporter (sinds het vertrek van Alesi) kan ik alleen maar hopen dat er een challenge is, en dat het geen ferrari-cup wordt...
__________________
Favoriete F1 races: Japan 94 & 95 - Canada 95 - Monza 96 - Spa 2000
Reply With Quote
  #10  
Old 06-03-2004, 11:16
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
De échte conclusies kunnen idd pas morgen getrokken worden, maar dit is nogmaals een triomf voor Ferrari. Een halve seconde is niet niks, (wel al een halve seconde minder dan tijdens de testritten) en een rode eerste startrij zien we waarschijnlijk nog meer dit seizoen.
Voor de rest nog een knappe prestatie van Button, en idd, die McLarens gaan een verdomd zwaar seizoen tegemoet. Benieuwd wat Montoya daar van denkt, volgend jaar zit hij in zo'n bak
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
  #11  
Old 06-03-2004, 11:24
AlesiRed27 AlesiRed27 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 136
OK, hier de qualifying speed traps...

Speed traps

Altijd interessant om uit te zoeken wie 2 of 3 stops heeft...

Wat hier opvalt is Alonso en Trulli op 12 en 14 staan met een 8km/u minder, ondanks hun goede resultaten in qual. Renault is dus weeral een goed chassis met minder peformante motor of... ze starten met hoge fuel load?

schumi & barri staan 2 en 3 in de tabel, de williams er vlak achter.
__________________
Favoriete F1 races: Japan 94 & 95 - Canada 95 - Monza 96 - Spa 2000
Reply With Quote
  #12  
Old 06-03-2004, 11:28
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: MM
Posts: 788
Als je een vijftigtal ronden een halve seconde per ronde sneller kunt rijden als je naaste tegenstander dan is het mogelijk dat je een pistop meer eruit kan rijden ...

Renault start helemaal niet met een hogere fuel load als ik mag geloven wat er gefluisterd wordt. Renault is van start met de motor van vorig jaar (die toen al duidelijk een gebrek in paardenkrachten had) in een erg sterk chassis. Dus het verschil in topspeed mag in die verklaring gezocht worden.

Renault wilt de eerste races (met redelijk uitzonderlijke omstandigheden - warm, vochtig, ...- uitrijden en punten pakken. Het team hoopt erop dat de andere teams te hoogmoedig waren door meteen alle nieuwe wagens in te zetten ...

Morgen weten we meer.
Reply With Quote
  #13  
Old 06-03-2004, 12:05
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
Jawadde .... Button en Montoya kunnen de schade nog een heel klein beetje beperken .....
Als zij effectief een stop minder hebben, dan hebben ze nog kleine winst-kansen voor morgen.

Al de rest wordt gewoon vernedert
Ralf op 1,5 seconden
Raikonnen heeft er bijna 2 aan zijn been
Coulthard ... Dat die maar oppast dat de jordan's hem niet voorbij snellen bij de start

Natuurlijk zou het kunnen dat er een verschil is bij het aantal pitstop's. Toch vrees ik dat we dit seizoen een scenario zoals in 2002 gaan krijgen.
__________________

Last edited by airco; 06-03-2004 at 12:10.
Reply With Quote
  #14  
Old 06-03-2004, 12:35
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
Montoya staat dus op +0.590...Dit wist hij over z'n snelle ronde te vertellen:

Quote:
was amazed by the time I set in the first qualifying, but then I tried too hard in the second qualifying and made a mistake in the third sector and lost my advantage. However, I am confident for the race because our package seems to improve throughout the weekend, which will lead us to have a very good car tomorrow."
Had hij dat foutje in sector 3 niet gemaakt, had hij toch op z'n minst wat dichter tegen de Ferrari's gezeten. En we weten dat sommige circuits de Ferrari's vaak niet goed liggen, dus er is volgens mij zeker en vast nog competitie mogelijk. Time will tell !
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
  #15  
Old 06-03-2004, 12:58
AlesiRed27 AlesiRed27 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 136
Ik hoop stiekem dat Alonso wat kan bakken dit seizoen... Hij laat me beetje aan een Alesi denken, zelfs een Mansell...

Rijders me groot hart en grote b*ll*n :-)
__________________
Favoriete F1 races: Japan 94 & 95 - Canada 95 - Monza 96 - Spa 2000
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.