![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Marc Goossens in WS by Nissan test.
![]() ![]() 1.. Ricardo Mauricio Racing Engineering 1.23.789 2.. Christian Klien Racing Engineering 1.24.066 (+0.277) 3.. Guy Smith Zele-Racing 1.24.076 (+0.287) 4.. Juan Alvarez Gabord Competición 1.24.291 (+0.502) 5.. Pedro Lamy Tata Team Carlin 1.24.786 (+0.997) 6.. Mathias Lauda Gabord Competición 1.24.954 (1.165) 7.. Pablo Donoso Vergani Formula 1.25.024 (+1.235) 8.. Roldan Rodriguez KTR 1.25.201 (+1.412) 9.. Marko Asmer Saulnier Racing 1.25.621 (+1.832) 10.. Marc Goossens KTR 1.25.922 +1.922) 11.. Milka Duno Vergani Formula 1.27.386 (+3.597)
__________________
![]() |
#2
|
|||
|
|||
Goossens terug in de éénzitterij, zou het niet schoon zijn. In ieder geval past zijn helm bij de wagen...
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() als zijn tijden maar goed zijn ... dat zal het voornaamste zijn but I'm very happy too ... Q : heeft er iemand beelden of foto's van het Formula Ford Festival op Brands Hatch van 1991 ... het jaar dat Mark Goosens die won ??? A.J. ???
__________________
It's satisfaction, it's disappointment,it's triumph, it's noise, it's color, it's people.. For a racing-driver, each race is a new adventure ... J.Clark |
#4
|
|||
|
|||
#5
|
||||
|
||||
THX ... nice pic
![]()
__________________
It's satisfaction, it's disappointment,it's triumph, it's noise, it's color, it's people.. For a racing-driver, each race is a new adventure ... J.Clark |
#6
|
||||
|
||||
Als ik de Autosport goed begrijp zou Goossens al een keer een Dallara-Nissan hebben getest in juni. Het was een test voor Adrian Campos Motorsport. Weet iemand daar iets meer van? Zelf is het me destijds niet opgevallen in het ''nieuws''.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#8
|
||||
|
||||
De "buitenlandse pers" was niet onder de indruk van de senior. De enigen die de test naar hun waarde kunnen schatten zijn de rijder en het team zelf. Banden, fuel-load en alle andere afstellingen zijn voor de buitenstaander onbekend. De een gaat voor een pole-tijd, de ander voor een stabiel gedrag met zware brandstoflast. Wie zegt het.....................?
De Nissan World Series zijn wel "in demand" , 4 teams staan te dringen om een plaatsje te krijgen in het 24-wagens tellende veld. Dat worden er niet meer of minder, daar heeft organisator RPM geen zin in. De teams Meycom en Zele hebben geen volledig seizoen gereden, als straf moeten ze hun wagens verkopen aan een van de vier partijen. Doen ze dat niet, dan worden de chassis-nummers "vernietigd" en dus niet meer toegelaten tot de World Series. Als dat het geval is worden er 4 nieuwe chassis besteld bij Dallara. Conclusie, hoe dan ook geen Zele of Meycom in 2004. Voor Zele is het wel sneu dat ze voor de laatste race Guy Smith hebben uitgenodigd. Deze Bentley 2003 winnaar reed dusdanig slechte tijden tijdens de vrije training voor de race dat ie wijselijk besloot om niet deelnemen aan de race. Zou zijn kansen op een Champcar test weleens nadelig kunnen beinvloeden.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#9
|
|||
|
|||
Quote:
|
#10
|
||||
|
||||
Quote:
T zou wel tof zijn om m aan t werk te zien in de World Series. |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Wat de gevolgen zijn voor het GT-programma van Belmondo zijn nog niet bekend.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
|
#13
|
||||
|
||||
Hmmmmm, heeft Dre'ke
![]() Een "all-belgium effort" kon dus weleens van de grond komen, nogmaals het zijn geruchten.............kan wel als gevolg hebben dat de donderdagen zo af en toe heel erg leuk gaan worden ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
|
#15
|
||||
|
||||
Bij deze kan ik jullie melden dat KTR in 2004 zeker NIET met Marc Goossens zal gaan samen werken
![]() Ik zelf vind het wel spijtig, ik had zeer leuk gevonden om met een belgische piloot in ons team te moeten samenwerken. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|