![]() |
|
|
|||
|
|||
BTCS : overwinning voor Delcour-Loix in de eerste manche
Vandaag werd de eerste manche van de BTCS Paastrofee verreden in Francorchamps. In het zeer gevarieerde deelnemersveld lieten Sylvie Delcour en David Loix de hele bende achter zich. Een sterke prestatie van vooral Delcour, die hiermee heel wat critici de mond snoert... Een volledig verslag van deze wedstrijd is te vinden op racingworld.be . Last edited by Mistery; 11-04-2004 at 17:25. |
|
||||
|
||||
racingworld.be mistery ;-)
of t moet zijn da een reglementswijziging paaardjes toelaat in de BTCS ![]()
|
||||
|
||||
Startveld in de BTCS is overigens niet veel groter dan de TC, 40 stuks net zoveel als in de TC. Zo heel erg veel TC namen vind ik overigens niet terug in de BTCS.............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Een dubieuze finish was gisteren de oorzaak van heel wat verwarring bij het podium van de BTCS. De Porsche van Pino kwam in de laatste ronde de pits ingereden, toen hij op een tweede positie lag. Op dat moment reed Delcour over de start en finishlijn en werd de pitlane gesloten. Hierdoor kon de Porsche niet de finishvlag passeren. Toch werd de Porsche als tweede geklasseerd, volgens een erg vreemd reglement, dat op bovenstaande site onder de loep genomen wordt.
Last edited by Gilles; 11-04-2004 at 11:20. |
|
||||
|
||||
Heb zojuist het reglement doorgenoem van het BTCS , en dit bevat tal van onduidelijkheden zeker naar de letter .
Wat mijn eigen interpretatie is , de walen (bewust kleine letter )proberen het pleit altijd in hun voordeel te halen desnoods met alle middelen van dien . Dit loopt al lang zo remember F1 in Zolder ( waalse invloed in het parlement van toen en nog steeds ) . Wij Vlamingen betalen nog steeds de waalse rekeningen . Ik ben dit allang beu en zal zo weinig mogelijk mijn eigen centen nog aan de walen spenderen . Met V laamse sportieve groeten
|
|||
|
|||
Het reglement is inderdaad nogal "voor interpretatie vatbaar"...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|