De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 04-04-2004, 01:38
Pascal Pascal is offline
A4993

NRF Mini Challenge

1 VERBIST F 1:54.230
2 UGEUX S - CHOUVEL M 1:54.943
3 DELMOTTE S. 1:55.309
4 LONGIN Bert 1:55.458
5 SOULET Maxim 1:55.695
6 BONNEEL P 1:55.883
7 LOTTIN Kenneth 1:55.897
8 ANDRE Bernard - JAMAR Eric 1:55.957
9 CUYVERS Dimitri 1:56.008
10 Van DE PLAS T - VERHENNE Brunhilde 1:56.223
11 PAUWELS D 1:56.261
12 HAANE Henk - VAN DER MADE R 1:56.290
13 FRAHM Karl - SCHOOFS Rudy 1:56.529
14 VERHOEVEN JP 1:56.539
15 DAELEMANS P - DEXTERS Tanja 1:56.545
16 VAN HELSUWE P - VAN HOVER J 1:56.550
17 VAN DE VELDE A 1:56.552
18 LUMBEECK Wim 1:56.705
19 HUART P. 1:56.787
20 JAMERS Kelly - LIARD JC 1:56.825
21 DE PAUW C - VANDEN HOVE A 1:57.077
22 HERMANS R - HEROES Wim 1:57.216
23 PIESSENS Marc 1:57.518
24 GRUTMAN Paul 1:57.636
25 BOUVY Fred - MOLNAR Frank 1:57.719
26 DE COCK V. 1:58.338
27 PEETERS H 1:59.372
28 GHILLEBAERT J 2:00.222
29 HASCHKE Robin 2:03.034

Positie 1 en 2 liggen ruim op kop. Voor de rest ligt alles zeer kort samen. Dat beloofd voor de race.

Helaas hoorde ik reeds de eerste geruchten in verband met non-conformiteit van sommige wagens. Hopelijk is dit gerucht een kwakkel. Zoniet is er tijdens het eerste weekend als werk aan de winkel voor de organisatoren zodat deze challenge de rest van het seizoen een sportief verloop kent.

Deze serie heeft een nogal hoog BV-gehalte. Hopelijk zorgt dit niet voor problemen. Zo reed VERHENNE (naar 't schijnt) 4 seconden trager dan haar teamgenoot. Uiteraard moet in de autosport aan de PR gedacht worden maar hopelijk blijft het sportieve primeren.

C U
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 07:58
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

De wagens zijn in ieder geval goed verbeterd om naar te kijken..............bijna 8 seconden sneller als de pole vorig jaar tijdens het NRF.

O ja de de Cock met cee ooo cee kaa draaide met haar gat bij het oprijden van het circuit tijdens de eerste training. Voorproefje?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 20:39
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

BV's waren er inderdaad wel een aantal: Veronique de Cock, Tanja Texters en Frank Molnar heb ik bij de Mini's zien rondlopen
Old 04-04-2004, 20:47
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally posted by The Interceptor
BV's waren er inderdaad wel een aantal: Veronique de Cock, Tanja Texters en Frank Molnar heb ik bij de Mini's zien rondlopen
Tanja T exters heb ik niet gezien Frank Molnar is me opgevallen door een zeer aggresieve en onsportieve rijstijl. Oh ja, Brunhilde Verhenne (is toch ook een BV) reed ook mee
Old 04-04-2004, 20:48
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Proficiat aan de nummers 21 en 26!!!

Jammer voor de nummers 3, 13 en 20! Misschien net iets te veel persbelangstelling gekregen juist voor het racen? Of heeft het een andere reden?

Last edited by Steve; 04-04-2004 at 21:04.
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 20:49
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

uitslag van de 2de race komt er bij mij op het RIS niet door? heeft iemand de uitslag?
Old 04-04-2004, 20:55
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally posted by The Interceptor
Volgens mij heeft die Frank Molnar iets teveel naar de Clio's gekeken vorig jaar Tis te hopen dat dit zijn eerste en laatste optreden was in de Mini's.

Overigens, ik vond dat er dit weekend redelijk clean werd gereden..........zou al dat geklaag vorig jaar dan toch het gewenste effect hebben gehad?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 21:03
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Marshal
Volgens mij heeft die Frank Molnar iets teveel naar de Clio's gekeken vorig jaar Tis te hopen dat dit zijn eerste en laatste optreden was in de Mini's.
Off topic: was getuige van oneinigheid tussen molnar (zonder hoodletter) en een paar mensen, achteraf bleek iemand van die mensen zijn zoon ooit bijna van de weg gereden te zijn door molnar!!

molnar vervoegde stilletjes zijn weg en durfde zelfs niet meer in de buurt te komen van deze mensen.

On topic: molnar bakt er niks van, niet op circuit, niet op de openbare weg!!!
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 21:05
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by Maarten
uitslag van de 2de race komt er bij mij op het RIS niet door? heeft iemand de uitslag?
Eerste drie kan ik me nog herinneren :

1. Longin
2. Verbist
3. Lottin

Zou gingen ze namelijk over de finishlijn maar Longin zou echter een tijdstraf hebben gekregen voor een inhaalmaneuver (op Verbist) door de grindbak in de laatste ronde. Daardoor komt hij in de uitslag net achter Lottin.

De uitspraak over dit laatste heb ik na de race horen vertellen en is niet bevestigd...

C U
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 21:19
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Spijtig genoeg heeft de nr 16 (Robin Haschke) niet met een 2004 mini kunnen rijden . Was er duiidelijk aan te zien , kon het pak gewoon nie volgen
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 21:23
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally posted by R@ce@holiC
Spijtig genoeg heeft de nr 16 (Robin Haschke) niet met een 2004 mini kunnen rijden . Was er duiidelijk aan te zien , kon het pak gewoon nie volgen
Maar die weet wel wie Frank Molnar is Haschke was het slachtoffer van die veegactie in de eerste chicane. Ach het heeft wel een voordeel zo'n 2003 versie...........de prachtig gespoten 2004 versie heeft geen schade opgelopen.
Reply With Quote
Old 05-04-2004, 06:17
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by R@ce@holiC
Ah vandaar dat die nog zo'n compressorgeluid had... Er was duidelijk een verschil te horen...
Old 05-04-2004, 10:25
pascual's Avatar
pascual pascual is offline
De Paddock Regular

Ik heb mijn twijfels over de straffen die somige piloten kregen:

Bert Longin rijdt rechtdoor in een chicane, maar is hierdoor niet vlugger, volgende ronde is zijn beste ronde (maar blijft nu keurig op de baan) en deze tijd wordt hem afgenomen!!! Ik begrijp niet waarom, en Bert even min???

Wagen 23 met Van Hover Jürgen en Van Helsuwe Peter (onze wagen) in race 1 rechtdoor in chicane terecht een stop en go (Jürgen wou een aanrijdig vermijden, maar vindt wel dat zijn straf terecht was), race 2 rijdt Peter, juiste even tegen een banden stapel bij het inkomen van de chicane, weerom een stop en go, ik ga naar de direktie met de vraag of die straf niet te streng is, het antwoord is duidelijk: " ja eerst in race 1 recht door en nu die bandenstapel omver, dan is hij ook in race 1 met veel wiel spin na de stop en go buiten gereden." Ze hadden er niet aan gedacht dat het om 2 verschillende piloten ging, en het was onze wagen niet die vertrok met veel wielspin, het bleek om de wagen na ons te zijn.

Spijtig, want we waren echt heel goed bezig, ondanks we nog maar juist de wagen hadden (was maar pas woensdag klaar). Op de vrijdag training was er een Clio die over de heuvel zijn banden aant opwarmen was, hij had echter niet gezien dat onze wagen eraan kwam en bang voortrein krom, spiegel eraf, voorruit stuk, rechter flak,... We waren maar juist klaar voor de crono's zaterdag.

We denken dat we anders in de race een top 5 plaats hadden kunnen rijden.
Reply With Quote
Old 05-04-2004, 10:50
pascual's Avatar
pascual pascual is offline
De Paddock Regular

Re: NRF Mini Challenge

Quote:
Originally posted by Pascal

Helaas hoorde ik reeds de eerste geruchten in verband met non-conformiteit van sommige wagens. Hopelijk is dit gerucht een kwakkel. Zoniet is er tijdens het eerste weekend als werk aan de winkel voor de organisatoren zodat deze challenge de rest van het seizoen een sportief verloop kent.
C U
De organisatoren doen hun best om alles eerlijk te laten verlopen, zo hebben ze de computers allemaal gereset en vervangen, de benzine druk testen ze,... Natuurlijk hebben de grote jongens meer budget = meer banden = snellere tijden.
Reply With Quote
Old 05-04-2004, 10:58
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Ze hadden voor mijn part de benaming "Mini Cup" mogen behouden... dat helpt blijkbaar
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules