![]() |
|
|
|||
|
|||
NRF Mini Challenge
1 VERBIST F 1:54.230
2 UGEUX S - CHOUVEL M 1:54.943 3 DELMOTTE S. 1:55.309 4 LONGIN Bert 1:55.458 5 SOULET Maxim 1:55.695 6 BONNEEL P 1:55.883 7 LOTTIN Kenneth 1:55.897 8 ANDRE Bernard - JAMAR Eric 1:55.957 9 CUYVERS Dimitri 1:56.008 10 Van DE PLAS T - VERHENNE Brunhilde 1:56.223 11 PAUWELS D 1:56.261 12 HAANE Henk - VAN DER MADE R 1:56.290 13 FRAHM Karl - SCHOOFS Rudy 1:56.529 14 VERHOEVEN JP 1:56.539 15 DAELEMANS P - DEXTERS Tanja 1:56.545 16 VAN HELSUWE P - VAN HOVER J 1:56.550 17 VAN DE VELDE A 1:56.552 18 LUMBEECK Wim 1:56.705 19 HUART P. 1:56.787 20 JAMERS Kelly - LIARD JC 1:56.825 21 DE PAUW C - VANDEN HOVE A 1:57.077 22 HERMANS R - HEROES Wim 1:57.216 23 PIESSENS Marc 1:57.518 24 GRUTMAN Paul 1:57.636 25 BOUVY Fred - MOLNAR Frank 1:57.719 26 DE COCK V. 1:58.338 27 PEETERS H 1:59.372 28 GHILLEBAERT J 2:00.222 29 HASCHKE Robin 2:03.034 Positie 1 en 2 liggen ruim op kop. Voor de rest ligt alles zeer kort samen. Dat beloofd voor de race. Helaas hoorde ik reeds de eerste geruchten in verband met non-conformiteit van sommige wagens. Hopelijk is dit gerucht een kwakkel. Zoniet is er tijdens het eerste weekend als werk aan de winkel voor de organisatoren zodat deze challenge de rest van het seizoen een sportief verloop kent. Deze serie heeft een nogal hoog BV-gehalte. Hopelijk zorgt dit niet voor problemen. Zo reed VERHENNE (naar 't schijnt) 4 seconden trager dan haar teamgenoot. Uiteraard moet in de autosport aan de PR gedacht worden maar hopelijk blijft het sportieve primeren. C U |
|
||||
|
||||
De wagens zijn in ieder geval goed verbeterd om naar te kijken..............bijna 8 seconden sneller als de pole vorig jaar tijdens het NRF.
O ja de de Cock met cee ooo cee kaa ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
BV's waren er inderdaad wel een aantal: Veronique de Cock, Tanja Texters en Frank Molnar heb ik bij de Mini's zien rondlopen
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Proficiat aan de nummers 21 en 26!!!
![]() Jammer voor de nummers 3, 13 en 20! Misschien net iets te veel persbelangstelling gekregen juist voor het racen? Of heeft het een andere reden? ![]() Last edited by Steve; 04-04-2004 at 21:04. |
|
||||
|
||||
uitslag van de 2de race komt er bij mij op het RIS niet door? heeft iemand de uitslag?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Overigens, ik vond dat er dit weekend redelijk clean werd gereden..........zou al dat geklaag vorig jaar dan toch het gewenste effect hebben gehad? ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
molnar vervoegde stilletjes zijn weg en durfde zelfs niet meer in de buurt te komen van deze mensen. On topic: molnar bakt er niks van, niet op circuit, niet op de openbare weg!!! |
|
|||
|
|||
Quote:
1. Longin 2. Verbist 3. Lottin Zou gingen ze namelijk over de finishlijn maar Longin zou echter een tijdstraf hebben gekregen voor een inhaalmaneuver (op Verbist) door de grindbak in de laatste ronde. Daardoor komt hij in de uitslag net achter Lottin. De uitspraak over dit laatste heb ik na de race horen vertellen en is niet bevestigd... C U |
|
||||
|
||||
Spijtig genoeg heeft de nr 16 (Robin Haschke) niet met een 2004 mini kunnen rijden
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik heb mijn twijfels over de straffen die somige piloten kregen:
Bert Longin rijdt rechtdoor in een chicane, maar is hierdoor niet vlugger, volgende ronde is zijn beste ronde (maar blijft nu keurig op de baan) en deze tijd wordt hem afgenomen!!! Ik begrijp niet waarom, en Bert even min??? Wagen 23 met Van Hover Jürgen en Van Helsuwe Peter (onze wagen) in race 1 rechtdoor in chicane terecht een stop en go (Jürgen wou een aanrijdig vermijden, maar vindt wel dat zijn straf terecht was), race 2 rijdt Peter, juiste even tegen een banden stapel bij het inkomen van de chicane, weerom een stop en go, ik ga naar de direktie met de vraag of die straf niet te streng is, het antwoord is duidelijk: " ja eerst in race 1 recht door en nu die bandenstapel omver, dan is hij ook in race 1 met veel wiel spin na de stop en go buiten gereden." Ze hadden er niet aan gedacht dat het om 2 verschillende piloten ging, en het was onze wagen niet die vertrok met veel wielspin, het bleek om de wagen na ons te zijn. Spijtig, want we waren echt heel goed bezig, ondanks we nog maar juist de wagen hadden (was maar pas woensdag klaar). Op de vrijdag training was er een Clio die over de heuvel zijn banden aant opwarmen was, hij had echter niet gezien dat onze wagen eraan kwam en bang voortrein krom, spiegel eraf, voorruit stuk, rechter flak,... We waren maar juist klaar voor de crono's zaterdag. We denken dat we anders in de race een top 5 plaats hadden kunnen rijden. ![]() |
|
||||
|
||||
Re: NRF Mini Challenge
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ze hadden voor mijn part de benaming "Mini Cup" mogen behouden... dat helpt blijkbaar
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|