De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 17-04-2004, 12:59
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Qualificatie begint op Motors Tv!!!
Reply With Quote
Old 17-04-2004, 13:00
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by Steve
Qualificatie begint op Motors Tv!!!
ook op WDR

Reply With Quote
Old 17-04-2004, 13:13
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

Euhhh,hier op WDR zit ik naar Lassie te kijken,of is er nog een andere WDR?
Old 17-04-2004, 13:16
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Dumbreck met de Halvoline-Opel gaat de muur in, suspensie probleem...
Reply With Quote
Old 17-04-2004, 14:14
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wat hebben die Mercedessen voor voetenplank onder de voordeur? Is dat voor de veiligheid i.v.m. de zijdelingse impact eisen? Ziet raar uit................

Opel heeft het meeste gesjoemeld in de wintertesten, steeds de snelste tijd in de testen. Vandaag nergens te bekennnen...........hoezo een probleem de remmen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-04-2004, 14:19
AlesiRed27 AlesiRed27 is offline
De Paddock Rookie

En de Jean heeft de pole gepakt!

Yeeha!
Old 17-04-2004, 14:44
roadrunner's Avatar
roadrunner roadrunner is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by AlesiRed27
En de Jean heeft de pole gepakt!

Yeeha!

Al het ganse weekend zeer snel daar op Hockenheim, en nu met de superpole als enige onder de 1:35 gereden!
Reply With Quote
Old 17-04-2004, 16:19
dulu's Avatar
dulu dulu is offline
De Paddock Rookie

4x Mercedes, 3x Audi, 3x Opel, dus voor elk supporter wat wils, een mooie verdeling van de eerste 10 startplaatsen, jammer dat Dumbreck met zijn prachtige Valvoline Vectra in het decor is beland, en dan bleekemolen die het op 3 wielen ging proberen, bij de Opel-mannschaft zal het nog werken geblazen zijn.
frentzen die eigenlijk in een snelle ronde onder "gele" vlag kwam heeft zijn eerste qualificatie niet kunnen "verzilveren" toch een beetje de toppiloten bij Opel die het wat laten afweten.

Maar de race moet nog gereden worden en we zullen zien wie morgen de lakens uitdeeld, alvast spanning te verwachten morgen LIVE vanaf 13.45 op ARD.
Old 18-04-2004, 13:52
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Binnen 10 minuten begint de eerste race van het DTM 2004 seizoen!!!

Ik ben eens benieuwd dat we dit seizoen ook z’n prachtig bevochten races gaan zien.
Hopelijk gaat er dit seizoen ook een mooi duel komen tussen de DRIE constructeurs, en niet zoals gewoonlijk tussen de grote TWEE (nl. Mercedes en Audi).

Allemaal afstemen op ARD dus!!!
Old 18-04-2004, 15:27
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular

En afgelopen

Mooie 2de plaats voor Albers. Met 2 Mercedessen op de eerste twee plaatsen een succes voor het merk met de ster.

Toch nog een derde plaats voor Audi.

Opvallend: Dumbreck van plaats 21 naar plaats 6 met de Opel. Heel mooi!
Reply With Quote
Old 18-04-2004, 15:29
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

mooie race gezien

grote favorieten alesi en schneider werden genekt door pech
de youngsters paffet en albers hielden de eer hoog voor mercedes, gevolg door een drietal audi's en een mooie 6de plaats voor dumbrech in zijn vectra die van helemaal achteraan is moeten starten

frentzen viel me tegen met zijn 11de plaats

hopelijk wordt het gat tussen de drie merken kleiner en kleiner, want het had hier evenzeer mercedes op 1tot 4, audi op 5 tot 8 en dan opel kunnen zijn
Old 18-04-2004, 15:57
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Wat ook wel opvalt : slechts één enkele Duitser bij de eerste 7... en dan als 5e... Maar een internationale top-6 heeft uiteraard meer uitstraling, wat de DTM ten goede komt. Ik kijk alvast uit naar de volgende race!

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 18-04-2004 at 17:06.
Reply With Quote
Old 18-04-2004, 16:07
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Ik vond het ook een prachtige race!

Het was een incident loze start (wat toch wel uniek is voor de DTM…)
De race was gewoonweg om duimen en vingers van aftelikken, constant duels waarin er écht word geraced (steeds clean, maar een stomp geven langs opzij, dat is gewoonweg DTM hé…)
En dan de wagens zelf: Bij iedere bocht vlammen uit te uitlaat van hier tot ginder, constant prachtige vonken die uit de bodem komen van de wagens, …
De DTM, je kan het eigenlijk niet in woorden omzetten…
Ik vind deze races het mooist om naar te kijken, de kans word met de dag groter dat ik langs de kassa ga passeren met hun race in Zandvoordse duinen.

Ik dacht gehoord te hebben dat er in Hockenheim 67.000 personen aanwezig waren!!!
De DTM is écht een succes verhaal: een prachtige promotie, deelname van fabriekswagens, TOP piloten, race’s live op TV, een perfect omkaderd weekend, tickets zijn best betaalbaar…

Van mij mogen ze snel terug naar zolder komen!!!

Last edited by Mr.Dallara; 18-04-2004 at 16:09.
Reply With Quote
Old 18-04-2004, 17:08
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

van een incidentloze race zou ik niet durven spreken. Bij de eerste bocht waren er al schermutselingen met carbonschade tot gevolg en ook de opgave van Schneider zou, volgens Bernd zelf, te wijten geweest zijn aan een contact met een van de Audi's. De ophanging is kapotgegaan bij de Merc van Schneider na 2/3de koers.

Klaus Ludwig wees er in zijn commentaar trouwens ook op, dat ze maar beter niet te veel meer gaan leunen tegen elkaar gezien de bolides van nu, 10x fragieler gebouwd zijn dan pakweg 10 jaar geleden. De schade aan Schneiders auto zou daar het mooiste bewijs van zijn. Toch maar beter oppassen en echt clean rijden lijkt me zo.

Jean Alesi heeft in ieder geval duidelijk gemaakt dat hij de DTM nu écht onder de knie heeft en zeker bij de titelkandidaten mag gerekend worden.

Garry Paffett was gewoon subliem, vorig jaar nog met een klantenwagen onderweg en dit jaar al onmiddellijk top in de fabrieks Merc. Wel liet hij zich tot een foutje verleiden waardoor Schneider hem knap voorbij kon. Mooie aktie was dat. Albers ook weer top om van 10 naar 2 te rijden, en zoals gezegd, Dumbreck van een uitzichtloze laatste naar de 6de. Sjiek!

De Mercs hadden iets meer topsnelheid, maar toch beloofd het een spannend seizoen te worden, zeker op de iets meer bochtige circuits, zullen de Opels en Audi's een veel prominentere rol gaan opeisen.

En Frentzen, tja die moet zijn draai nog vinden in deze formule. Komt wel goed met die kerel.

De 16de plaats van Frank Biela, toch een oud-DTM-kampioen, viel me veel hader tegen dan de 11de van Frentzen.
Reply With Quote
Old 18-04-2004, 17:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Huudo
En Frentzen, tja die moet zijn draai nog vinden in deze formule. Komt wel goed met die kerel.
Met Frentzen zal het wel goedkomen...............maar komt het ooit nog goed met Opel? Als ik het goed hebben die in 2001 de laatste keer een race gewonnen. Door de uitvallers is Dumbreck uiteindelijk nog zesde geworden.

Hoelang is het verlies lijdende GM / Opel nog bereid om te investeren in de DTM
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules