![]() |
|
|
||||
|
||||
Stracciatella
Het overkomt mij niet vaak, ik koester namelijk niet zo'n warme gevoelens tov moto's, maar vanavond heb ik me toch een tijd staan vergapen aan een gele Ducati 949 Testastratta die voor ons gemeentehuis geparkeerd stond. Ik was daar voor het goede doel: een kiesvolmacht gaan versieren voor 13 juni, een dag waarop de uitslag in Le Mans mij veel meer zal boeien dan die van onze heren politici. Benieuwd naar de sound van zo'n indrukwekkend scheurijzer ben ik blijven ronddralen tot de eigenaar in bijpassend lederen pak het gemeentehuis verliet (al dan niet met volmachten). En ja hoor, het treuzelen werd oorverdovend beloond
![]() jan, die eventjes van de estetische schoonheid en akoestische aspekten van een exoot op twee wielen heeft genoten |
|
||||
|
||||
Een 949, Jan ?
Maar je hebt gelijk qua geluid dat Ducati's maken, zeker met een paar Termignoni's erop ; da's een puur onderbuikgevoel ![]()
|
||||
|
||||
't Zal waarschijnlijk een 749 geweest zijn, er stond alleszins een "4" tussen. Heb ondertussen eea geverifieerd, zoals het een paddockquizzer betaamt
![]() jan |
|
||||
|
||||
Het zal zo eentje zijn geweest, http://www.ducati.com/bikes/my2004/d...elName=749R-04 , maar dan in het geel
![]() Je moet de site eens doorlopen, is heel leuk en er staan altijd nieuwe dingen op. Nu is er blijkbaar een reeks met "speciale" Ducati's. Er is ook ooit een fotoreportage over de totstandkoming van de 999 geweest, van tekentafel tot roll out. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|