![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Freddy start met het nummer 1 ginder en concurrentie komt er van vooral lokale - lees Duitse rijders - uitgerust met Octavia's en andere Lancer WRC's. In totaal iets van een 9 WRC's aan de start. Had graag gegaan, maar had al andere dingen gepland. ![]() Misschien dan toch maar eens concrete plannen voor de Deutschland beginnen smeden. ![]() Last edited by Guido; 12-07-2004 at 17:01. |
|
||||
|
||||
Ik ga naar de Eifel rally .
Foto's zullen online komen op www.rallyfans.be De meeste tegenstand zal van Kahle komen in de Octavia wrc . Huudo , er staan maar 3 wrc's aan de start . Hier de A8 is daar de A9 . Kwa spektakel is zeker Olaf Dobberkau in de Mitsubishi Lancer Evo 5 de betere . Ale toch in de Saarland rally vorige maand . |
|
|||
|
|||
Quote:
In A9 (klasse waarin Freddy uitkomt) staan toch 9 wagens: Loix met 206 WRC, 2 Skoda Octavia WRC en 6 Lancer Evos (Evo 5, 6 en 7). |
|
||||
|
||||
Ja dat klopt .
Dat zijn 3 wrc's en 6 gr A 's . Sorry als ik het verkeerd heb opgenomen |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Gaat er nog iemand naar de Eifel ?
|
|
||||
|
||||
na de 4 kp's van vandaag (48 km) staat Loix aan de leiding => live timing
|
|
||||
|
||||
idd en al dik 40 seconden voorsprong.
In HBVL stond er vandaag een stukje in over Freddy's deelname. Hij vertelde dat de kas en motor van de 206 die van de Rally van GB 2003 zijn en de differentiëlen van in de Condorz 2003. Dat hij wellicht op zijn dooie gemak (ahum, ai ai voor evt. mechanische panne) wel zou winnen vond ik niet belangrijk. Hij wil terug rijden en in het ritme geraken voor tegen de Deutschland rally. |
|
||||
|
||||
Met ruime voorsprong (meer dan 3 minuten) heeft Freddy gewonnen. De overwinning op zich heeft natuurlijk weinig waarde... maar het is in ieder geval een opsteker!
Op naar de Deutschland rally, waar FF, hoewel een contract voor 3 wedstrijden, zal moeten presteren! |
|
||||
|
||||
't is te hopen dat deze repetitie Freddy en Sven goed gedaan hebben. En ja, ze zullen écht wel moeten presteren. Niet alleen voor Peugeot, maar ook om in de picture te blijven voor 2005 bij evt. een ander team. Geruchten van Skoda doen de ronde, maar Freddy ontkent.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|