![]() |
|
|
||||
|
||||
FIASCC in voorprogramma van 24 hours of spa
volgens de officile FIA kalender rijdt de FIASCC in het voorprogramma van de 24 uren van spa. 2 toppers op 1 weekend of is het SCC nu al gedegradeerd naar een simpel voorprogrammaatje van 3 uur
2002 FIA Sportscar Championship: Apr 21 Monza May 6 Silverstone May 19 Pau Jun 2 TBA Jul 7 Anderstorp/Mantorp Park Aug 4 Spa Francorchamps Sep 8 Zandvoort Sep 22 Nurburgring Oct 6 TBA Oct 20 Misano/Vallelunga
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() De kalender die je post is die van de FIA GT. En het is zelfs niet de definitieve. May 6 Silverstone : onwaarschijnlijk. Pre kwalificaties Le Mans dat weekend. Jun 2 TBA : Waarschijnlijk Zolder. Dit is de voorlopige kalender voor de FIA SCC: 07 APR BARCELONA SPAIN 21 APR MONZA ITALY 19 MAY IMOLA SAN MARINO 30 JUN MAGNY-COURS FRANCE 14 JUL ZANDVOORT NETHERLANDS 28 JUL OR 01 SEPT GREAT BRITAIN 15 SEP NURBURGRING GERMANY 22 SEP SPA BELGIUM 24 NOV KYALAMI S. AFRICA Monza wordt een race waar de 2 kampioenschappen samen gaan rijden. Als het doorgaat. Want er zouden grote werken aan het circuit gebeuren en of die dan al af zijn??? |
|
||||
|
||||
Re: FIASCC in voorprogramma van 24 hours of spa
En opgepast met posts zoals:
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
het komt van deze site he werner
http://www.speedvision.com/pub/artic...d/011004b.html en wat die post slecht voor je hart betreft. ik bedoel dat ik het spijtig vindt dat ze samen gaan rijden. SCC moet het hoofdprogramma zijn en niet zomaar een race in het weekend
|
||||
|
||||
Hmmmmmmm.
Als je de datums op die site voor de GT en de SCC vergelijkt dan zie je dat die bijna altijd hetzelfde zijn. Dus ik zou er niet al te veel van geloven. Hoop doet leven. |
|
||||
|
||||
April 7 Barcelona
April 21 Monza 1000km May 19 Imola June 30 Magny-Cours July 14 Zandvoort July 28 or September 1 Great Britain Sept. 15 Nurburgring Sept. 22 Spa-Francorchamps Nov. 24 Kyalami deze heb ik nu weer gevonden 22september ??? en dan ist ook racing festival ???? hela ni met men voeten ramellen he mannen ![]()
|
||||
|
||||
Das dus dezelfde kalender als ik gepost had.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|