![]() |
|
|
||||
|
||||
Lmes 1000km Spa
Weet er iemand de inkomprijs en of er kaarten in voorverkoop te krijgen zijn?
vriendelijke groeten |
|
||||
|
||||
De voorverkoop liep tot vandaag: http://www.race-rally.be/2006/1000km...rder1000km.pdf.
De ingang vorig jaar was ook 25 euro. Vrouwen en kinderen komen wel gratis binnen. Meer info vind je hier: http://www.race-rally.be/2006/1000km2006/default.asp. |
|
||||
|
||||
25€ voorverkoop en 30€ aan de ingang (voor iedere man boven de 16) Voorverkoopkaarten via de website (die in de twee landstalen is opgesteld (Frans en Engels
![]()
|
|||
|
|||
Dan zou ik voor een weekend wel eens een vrouw willen zijn hoor
![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Als ge echt ambetant wilt doen kunt ge da aanklagen
![]() Dit is discriminatie, en de rechter gaat u in alle geval gelijk geven. Maar ik zal maar gewoon mijn 30 euro betalen |
|
|||
|
|||
of zie dat je vrijkaarten hebt zoals ik.
|
|
||||
|
||||
zijn die dan te krijgen?
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
In die 25 euro zijn weer geen tribunes ingerekend zekers?
![]() EDIT: Whoops, schijnbaar wel volgens de link hierboven? Wat gaan we nu krijgen! Last edited by Neo-242; 02-05-2006 at 22:39. |
|
||||
|
||||
Als je over een Happy Days kaart beschikt, kan je ook nog 5€ korting versieren
![]() |
|
||||
|
||||
voor de thuisblijvers: 2 uren op La deux:
Quote:
![]() Quote:
|
|||
|
|||
RfH heeft zich op de laatste moment terug getrokken. Lammers wil de Mugen V8 vervangen door zijn vertrouwde Judd V10 omdat hij betwijfelt of die V8 het 24 uur zal uithouden in Le Mans (in Istanbul zorgde de Mugen ook voor overdreven trillingen).
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat hij kiest voor de 5L Judd
|
|
||||
|
||||
Dat is dan toch de GV5 Judd ipv de GV4 zeker?
Dat zou inderdaad de beste oplossing om vlakbij de Pescarolo te komen. (die onlangs een motorupgrade heeft gehad en nu nog meer vermogen heeft)
|
|