![]() |
|
|
|||
|
|||
Autosalon
Kan iemand me hier helpen met 4 inkomkaarten voor het salon. Zou graag zaterdag eens gaan kijken.
Thanks |
|
||||
|
||||
Hallo Driesco,
Voor ik begin..ik wil je absoluut niet aanvallen ofzo. Maar ik hoop dat je mijn visie een beetje kunt volgen. Ik lees net dus je vraag voor inkomkaarten voor het Autosalon in Brussel. Dit doet mij heel erg sterk terug denken aan een tread over gratis kaarten voor de Belcar Masters. Zie : http://forum.depaddock.eu/showthread...&threadid=9224 Daarin geef je aan dat men maar kaarten moet kopen als ze ergens naartoe willen. En nu wil jezelf kaarten. Het komt mij tegenstrijdig over. Maar nogmaals, dit is mijn mening erover. En hopelijk mag ik die neerzetten op een forum. (Heb meegemaakt dat meningen niet echt op prijs werden gesteld op andere fora) Yvonne |
|
||||
|
||||
als iemand nu kaarten té veel heeft en hij wil driesco die al zooo veel doet voor de autosport daar een plezier mee doen
dan doet men dat toch ....
|
||||
|
||||
Hi Maarten,
Zo bedoel ik het ook weer niet. Want ik ben nog steeds van mening...maak een ander blij. Dus inderdaad mocht iemand kaarten over hebben, en er niets mee doen...geef ze dan aan iemand die er wel meedoet. In dit geval Driesco voor het autosalon. Yvonne |
|
||||
|
||||
Hallo Driesco,
Ik heb nog kaarten voor jou ! Je moet ze wel afhalen in Massenhoven ! Stuur mij even een mailtje op guido.devreker@daimlerchrysler.be met je telefoonnuùùmer , dan spreken we wel verder af ! |
|
||||
|
||||
DePaddock heeft er al voor gezorgd achter de schermen
![]() |
|
|||
|
|||
Thanks mannen en vrouwen.
Yvonne, ik begrijp je maar er is 1 klein verschil. Kaarten voor wedstrijden dienen we dikwijls te kopen en dan gratis weg te geven. Voor het salon zijn er gratis in circulatie daarom. Zou me graag iets klein gaan kopen om zo België af te dweilen om de autosport te promoten. Momenteel is mijn oog gevallen op een MINI Cooper S "Italian Job". Zou toch graag nog eens gaan kijken of er andere koopjes te doen zijn. Voor een kleine beginnende zelfstandige is elke euro die we kunnen uitsparen er ene minder die we moeten verdienen. PS: we hebben al 3 sponsors die op de straatwagen willen staan, moesten er hier toevallig nog zijn ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
GEEN PROBLEEM. ALS ER NOG IEMAND ZATERDAG OF ZONDAG WIL GAAN, JULLIE WETEN HET ADRES !!!! |
|
|||
|
|||
Heb de kaarten reeds bij mij, bedankt allemaal
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|