![]() |
|
|
||||
|
||||
Belcar Racing Festival Spa 2006, de aanloop......
We beginnen met zeer leuk nieuws:
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dat is zeker goed nieuws! Wat leuk om Bouchut in de Belcar te zien! Niet zo verrassend met de FFSA link... En Heylen nog eens in de SRT Vette. Super!
Wat is de reden van Hart z'n vertrek? |
|
||||
|
||||
Het bericht op Pitstop.TV ontkent dat Hart niet meer voor SRT zou rijden, maar deze keuze is op z'n minst gezegd vreemd te noemen wat betreft het rijderskampioenschap. Hart was nog niet uitgeteld voor de drivers challenge, hoewel het niet makkelijk zou geweest zijn.
Wel leuk voor ons mits dat toch een zéér snel kwartet aan rijders is. Ben benieuwd of zij het vuur meer aan de schenen kunnen leggen bij GLPK. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd. zeer mooi nieuws! Wel had ik gedacht Duval tezien op 1 van de C5-R's... Weekend van 7/8 Oktober is alvast aangevinkt bij mij ![]() AD heeft terug met hun Viper getest en is er dus véél kans dat ze ook terug zullen zien met de Snake! Wel heb ik gerucht uit betrouwbare bron dat Eurotech wel eens NIET zou deelnemen aan Racing Festival. Ben ik de enigste of hebben er nog dit gehoord? Corectie: AD heeft nog niet na de 24u met Viper getest, maar is hem wel terug aan het prepareren ![]() Last edited by Viper GTS-R***; 05-09-2006 at 23:31. |
|
||||
|
||||
Afscheid nemen in schoonheid zeker?
![]() Maar dit kan wel eens een heel mooie race in Spa gaan opleveren, zeker dat duo Heylen-Soulet kan wel eens serieus snel gaan mijn gedacht. 't Begint hier alweer meer op een C5-R-cup te trekken ![]() Eurotech heeft blijkbaar de Marcos wat sneller gekregen (gezien de tijden tijdens de 24u van Zolder), maar nog niet zo snel om die Corvettes het vuur aan de schenen te leggen vrees ik.
|
||||
|
||||
Quote:
Of hebben ze het nog niet begrepen op de (niet aangepaste) Belcar reglementen, en enkel de 24u gereden omdat het promotioneel gezien de beste race is?
|
||||
|
||||
Of Eurotech is ook teweten gekomen dat SRT met 2 Corvette's komt en concludeert: GLPK en SRT nemen volledig podia in, waarom zouden we nog meerijden? Voor een 4de plek? Het is maar een gedacht, maar wel geen onlogische naar mijn mening...
|
|
||||
|
||||
Sorry als ik ergens in slaap ben gevallen maar sinds wanneer heeft SRT 2 Corvette's? Van GLPK wist ik dat ze een C5 en een C6 hadden maar van SRT wist ik het niet...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() SRT heeft idd. twee Corvette C5-R's waarme ze met ze beide de FFSA GT bekampen en normaal gezien met 1 exemplaar het Belcar. Op uitzondering van deze race dus ![]() |
|
||||
|
||||
De FFSA volg ik eigenlijk niet en ik dacht dat het om hetzelfde exemplaar ging.
Ik wist dus niet dat ze daar met 2 wagens reden... Dank ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Belle; 06-09-2006 at 00:45. |
|
||||
|
||||
Heylen-Soulet? Potverdikke wat een combo, die ga ik zeker volgen. Heylen-Soulet, BleekemolenJ-Bouchut, Kumpen-Longin. Dat zal me een strijd worden van epische proporties
![]() |
|
||||
|
||||
Nu PSI nog overhalen om mee te rijden met hun Corvettes
![]()
|
||||
|
||||
Met al die rijderduo's wordt het zeker een race om onze vingers van af te likken.
|
|
||||
|
||||
Weet er iemand of de Stealth terug komt na afwezigheid in Zolder...?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|