![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Auto is inmiddels ook afgewerkt. Enkel nog een dop voor het reservoir maken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verder heb ik nog een lederen zakje gemaakt met wat gereedschap die naast Ari zal liggen. ![]()
|
||||
|
||||
Ook komt er nog een fles water met een spons die ter hoogte van het nummer zal neerlgelegd worden zodat het lijkt dat ze net de nummers hebben schoon geveegd.
![]() Ik had nooit gedaan met dit project. Maar nu zie ik toch het einde in zicht. Het idee was een auto , een stuk weg en figuren. Naarmate de bouw zijn er tal van ideeën bijgekomen waardoor dit toch wel heel lang begon te duren.
|
||||
|
||||
Knap gedaan, en met veel oog voor detail. Zoiets moogt ge ons nog voorschotelen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Een kadertje er rond plaatsen en je kijkt naar een foto.
Mooi gedaan hoor. Ik kijk altijd vol bewondering naar dio's en als er een rallywagen in voorkomt al helemaal ![]() Mooi gedaan hoor, netjes en realistisch zonder erin te overdrijven. ![]() Grtz Jens
WIP: Toyota Celica ST165 TTE C.Sainz L.Moya San Remo rally 1990 BMW M1 rally Groep B - B. Beguin - Tour de Corse '83 Coming up build: - Audi quattro A1 - Audi quattro sport (restauratie) - Audi quattro S1 |
|
||||
|
||||
Een zeer mooi staaltje modelbouw !
Echter toch een puntje van opbouwende kritiek. Ik mis de helmen van de crew. Aangezien de cockpit nogal klein is. Lijkt het mij onmogelijk die ergens weg te steken zodat ze niet zichtbaar zouden zijn. En aangezien piloot nog co hun helm niet meer aanhebben... Misschien kan je ze nog op het dak leggen? Dat werd ook door veel piloten gedaan maar de tijd van het jaar is ook niet ideaal om hem buiten te leggen. Iets om nog over na te denken. Voor de rest puik werk ! ![]()
|
||||
|
||||
Dat was eigenlijk ook mijn bedenking, maar ik dacht "ik heb die mens nu al genoeg geambeteerd"...
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben niet bang van een beetje kritiek of ambetante personen
![]() ![]() Doordat de helmen nergens konden opgeborgen worden achterin de wagen omdat de moter er zit. Had de co-piloot een opening in de deur en de piloot een visnet aan zijn deur. ![]() Ik had daar aan gedacht maar deze foto's overtuigden me om het niet te doen.
|
||||
|
||||
Misschien een modderspoor op de kasseien...
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ziet er er erg leuk uit! knap staaltje werk
![]() |
|
|||