![]() |
|
|
|||
|
|||
Vandaag laatse xmen gehad en vanaf 10.05uur volop aan het feesten geweest. Nu ff thuis en deze nacht tegen 00.00 trug weg voor door te feesten bij iemand zijn thuis. Nu kan het nog want dinsdag pas mn resultaat...
|
|
||||
|
||||
bibi ook
Joepie ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik zelf mag in september nog eens terugkomen. Maandag weet ik hoeveel.
|
||||
|
||||
Hoezo maar 3 maanden vakantie...
![]() ![]() Wacht maar tot je eens gaat werken dan besef je maar al te rap dat het studentenleven een eindeloze vakantie was... geniet er dus maar goed van... ![]() Last edited by DJ Scorpio; 25-06-2004 at 15:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Morgen ga ik trouwes naar de infodagen van KDG ![]()
|
||||
|
||||
ik vandaag ook men laatste gehad, wel ne moeilijke, maar who cares, 't is gedaan
![]() straks naar een vatje, en morgen van 's middags toch zondagmorgend naar Gent (Cityparade: prépary, parade & afterparty ![]() Als ge iest doe, moete da ineens fatsoenlijk doen he ![]() Was trouwens wel heel content toen ik vandaag las dat Armin van Buuren er ook zal zijn .. feeesje En dan te woensdag kunnen we nog eens naar leuven om de puntjes te horen, maar 't zal wel gelukt zijn denk!
|
||||
|
||||
Kheb vandaag mijn punte ook gehad, en .... ook drie maanden verlof
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb gisteren mijn rapport gehad, en maar 2 maanden vakantie. Maar dat is ook genoeg
![]() |
|
||||
|
||||
Re: 3 maanden vakantie :D:D
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Re: 3 maanden vakantie :D:D
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Re: Re: 3 maanden vakantie :D:D
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
En ik heb ook vakantie tot 7 oktober (dan begint de vervangingspool voor het Onderwijs pas) want ben met onderscheiding geslaagd voor m'n examens van de Avondschool! Dus...woohoo! Vanaf september enkel nog stage en dan kan ik mezelf officieel leerkracht noemen! Al geef ik al anderhalf jaar les...maar soit...
En ik wil iedereen hier een dikke proficiat wensen die erdoor is! En degene met herexamens, laat de moed niet zakken, ga in juli eens stevig uit de bol zodat je er in augustus kunt invliegen! ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: 3 maanden vakantie :D:D
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hier ook 3 maand verlof, al bij al ging het nog vrij makkelijk dit jaar, 0,3 percent te weinig voor onderscheiding.
Nog een jaarke groepT en ik ben er vanaf, het einde komt in zicht. FF
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|