![]() |
|
|
|||
|
|||
hieronder het smart duo dat in de chicane van de baan is gegaan
![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by TheJudge; 25-04-2005 at 00:19. |
|
|||
|
|||
En alvast een triotje
![]() ![]() ![]() More ASAP on Site Grtz Last edited by TheJudge; 25-04-2005 at 00:19. |
|
||||
|
||||
De smarts krijgen hier wel heel veel aandacht blijkbaar, soit ...
heeft iemand een uitslag? wie heeft de race gewonnen? was het een leuke race? dat blijft toch de core van de zaak hé ![]()
|
||||
|
||||
Top 10:
1. VAN ROEY/VAN ROEY PORSCHE 993 2. VERHOEVEN/KERSTEN PORSCHE 964 3. VETTERS/JEURIS PORSCHE 996 4. KEVERS/DEHAYE PORSCHE 993 5. DE GROOTE/DE COOMAN PORSCHE 993 6. BRINKMANN/JAKOBS (Klasse 2) BMW E30 M3 7. VAN ELSLANDER/GOEGEBUER PORSCHE 993 8. VAN ROMPUY/BUYTAERT (Klasse 4) VW GOLF 9. VAN SAMANG/VAN SAMANG MARCOS MANTIS 10.PAMPEL/JOOSEN (Klasse 2) BMW M3 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
ZCT-Fan, waar was de M3 van De Backer/Schulpe/Vanhamme?
Klopt het dat ik die nergens terugvind?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Heb eens gekeken op die site van die smartjes. 80 PK voor 695 kg. Top: 175 km/h
Prijs volledig seizoen (normaal 7 races met een 6 uursrace) 11500 auto huren 16950 auto kopen 31500 auto kopen met assistentie
|
||||
|
||||
Is misschien een idee om de F1 trager te maken? Een stuk of tien van die smartjes ertussen laten rijden.
Alleen veiliger wordt het er niet van |
|
|||
|
|||
Volledig akkoord om de smartjes niet in de touring cup te laten rijden.
Maar aan de andere kant, als ze in de Sprinters Cup zouden meerijden, denk ik dat niemand daar echt veel uit maakt, of ga je dan iedereen eruit halen die trager rijd dan 2.18? Zonder namen te noemen, er zijn er met veel dikkere auto's die in de bochten nog veel harder op de rem gaan staan, en die zodoende volgens mij een nog groter gevaar zijn. 2.18 in zo'n smartje vind ik persoonlijk niet slecht. |
|
|||
|
|||
Betreft rondetijden van Smarts.
Ik zie dat de meesten de 2'18" als referentie noemen door mij aangehaald, m'n excuses voor de verkeerde informatie want de beste Smart reedt 2'23" en de traagste 2'35".... dus toch 5" secondjes trager en een zee van verschil ! Denk aan een Porche met 1'44" tegenover een andere wagen met 1'49", de Porche ben je zo uit het oog verloren na 1,5 ronden en met de 5" rondetijd verschil ...... Bespaar ons van volgende Smart deelnames of er gaan serieuze ongevallen gebeuren en ik meen het ! Ik zal in't vervolg beter de papieren bekijken, heb dit gedaan met een half oog dicht wegens zelf uitgevallen voor de race van start ging, dan kan het je allemaal zo nie meer schelen,hé ![]() Doei Luc GM RACING |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|