![]() |
|
|
||||
|
||||
Heeft Renault en "patent" op verkoopstands of wou er anders niemand komen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
stel u voor dat er meer Klakskes van andere construkteurs dan van renault zelf werden verkocht .... ![]()
|
||||
|
||||
Wij waren er zondag. Rap goede parkeerplaats veroverd achter de tribune onder de bomen. Ben je smiddags ook zo weer op de snelweg nl.
Tja, t was gratis dus mij hoor je niet klagen over het gebodene. Vonden de worldseries wel indrukwekkend. Alleen CZ is hier totaal niet op toegerust. De hele boel is zo hopeloos verouderd. En wie bedenkt het nu ook om nb een motocross-parcours aan te leggen langs de baan. Bovendien zijn de standplaatsen voor publiek echt ontzettend slecht. Nee, ik voorzie voor Zolder nog slechts een korte toekomst op deze manier. Oorzaak van de zware crashes ligt nl. bij de mannen zelf. Rode vlag betekend jezelf voor te bereiden om te stoppen. En beide Italianen op zo.waren gewoon te heetgebakerd zoals wel vaker. En ja, ook met iedereen eens, het was allemaal errug paniekerig mbt SC en rode vlaggen. Echt overdone en veelal onnodig. Vooral omdat het afslepen op CZ een drama is en er ook haast geen ruimte is om gestrande voertuigen te parkeren. Al met al toch een leuke dag. Beetje heet, dat wel. Wat mij betreft next year op Zandvoort. Of Spa. is ook goed. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Trouwens manitou's en 4*4 wagens waren ongeschikt om die Meganes af te slepen, de trekogen waren nou niet bepaald stevig te noemen...........ze konden simpelweg niet op de normale gangbare wijze afgesleept en/of losgetrokken worden. Heel wat SC's en rode vlaggen zijn dus te wijten aan een slecht Renault produkt. Ook gezien hoe het dan wel ging? Vleugel demonteren, dan de achterkap verwijderen en dan pas kon men beginnen met het verticaal transport van de wagens. Dat kost ook een pak tijd die je normaal gesproken niet nodig hebt. Ben het overigens met je eens dat de piste er altijd "vettig" bij ligt. Niet iets van dit weekend specifiek, sinds iemand het snuggere idee heeft opgevat om de motorcross naar Zolder te halen hebben we daar last van. Kijk, als je zo'n "cash-cow" kunt binnenhalen is dat niet verkeerd...............maar tref dan ook voorzieningen om de gevolgen van die motorcross te beperken. Dat opstuivende zand kun je met tijdelijke en/of structurele maatregelen tegen gaan. Desnoods huur je die Oostenrijkse stofzuiger machine van het F1-circus.............die zuigt alles op, zelfs de tijdwaarnemingslussen op het circuit van Spa ![]() ![]() De uitloopstroken beginnen her en der aan de krappe kant te worden met de veranderde inzichten qua veiligheid maar vergeet niet dat Zolder nog steeds in het bezit is van een geldige FIA keuring. Loopt geloof ik wel af eind 2005........niet helemaal zeker. De WS terug in Belgie? Ben er vrij zeker van dat we die terugzien............waar? Spa of Zolder.......we zullen zien ![]() ![]() Daarnaast is de keuze van de circuits voor de WS dan ook raar te noemen, Blibao, Monaco, Le Mans Bugatti zijn nou ook niet de voorbeelden van moderne veiligheidseisen. Wat betreft die FIA-officials, er zat er eentje tussen die niet eens had mogen rondlopen op Circuit Zolder................als we de normen hanteren van het bedrijfsleven. Die man had in dat weekend te maken met verstrengelde belangen. Kijk voor de rest schrijf en zeg ik er niks over...........maar hoe langer hoe meer ik erover nadenk kan een dergelijke situatie niet. Bewijzen kan ik het niet maar ik heb zo wel mijn vermoedens ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik vond het de races op zich niet slecht. Enkel de zovele sc procedures en de twee rode vlaggen kort na mekaar van ik wel spijtig. Dat er zo veel volk was is voor mij geen probleem ma dat die dan ook nog eens allemaal op 1 zelfde moment in de paddock moete kruipen en vooruit slenteren. Daar krijg ik het van op mijn heupen. Ik kon niet eens van kanaal bacht naar de villeneuve chicane zonder aan elke stand te moeten stoppen voor mensen die niet achter hun kijken. Ik vind dat ze dat punt moeten regelen of zo. Het weer was dan weer wel prachtig.
|
|
||||
|
||||
die World series in Monaco, wanneer is da? hetzelfde weekend als de F1, of gaan ze daarvoor die stad nog eens apart afzetten?
|
||||
|
||||
Kdacht da die in het voorprogramma van de F1 rijden
![]()
|
||||
|
||||
@ Mark,
het was nog sterker, verschillende meganes hadden zelfs geen trekoog. En inderdaad, FIA-keuring CZ loopt af eind 2005 |
|
||||
|
||||
Quote:
Verder is het perfect mogelijk om de Méganes vertikaal te takelen (zoals bv een Posche, dmv de deuren te openen en dan met een balk boven het dak en dan met stroppen aan de rolkooi in de deuren. Dan is er nog wel één probleem, want Oreca heeft juist aan die zijkanten aan de deuren, mooie carbonnen platen gemonteerd die dus wel degelijk heel mooi zijn, maar dus verschrikkelijk de depanages verhinderen. Quote:
In het weekend van 22 mei zal dus de Formule 1 rijden, maar ook de GP2, de World Series en de Euro F3! Van een prachtig weekend gesproken ![]() De WS, GP2 en euro F3rijden wel in dit bijzonder format elk maar één race in het weekend t.o.v. 2 racen in een normaal race weekend... |
|
||||
|
||||
prachtig weekend, maar ik denk dat het voor de teams iets minder prachtig gaat zijn, dan?
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
en dan stond zaten die zittribunes nog es vol en daarachter ging het ook nie voorruit. op dat moment was het sc bij de megane trophy en ik had gehoopt om de herstart te kunnen zien niet gelukt dus ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|