![]() |
|
|
||||
|
||||
bwa ik vel geen oordeel over McNish. Daarvoor ken ik hem te weinig. Ik weet enkel dat het al heel wat jaren een wannabe-F1 driver is.
Ik stel enkel vast dat het geen onlogische zet zou zijn om de druk op de ketel te houden bij de huidige piloten. Als er een testrijder is die altijd in staat is om direct in te vallen, en op een ordentelijk niveau te presteren, dan moeten de GP-rijders presteren, of ze liggen buiten. airco
|
|||
|
|||
Alain heeft gelijk over McNish.Hij is bekend in de sportcars om zijn stinten aan cronotijden te rijden en dit met weinig verschil in tijd ronde per ronde bezien.Ik zou hem zomaar niet direct onderschatten.
|
|
|||
|
|||
buiten dat onze Jos Verstappen er regelmatig in slaagt om letterlijk iemand op zijn gezicht te slaan, was hij volgens de statistieken F1 2001 de piloot die het meest inhaalde in het begin van de race. Dat is een verdienste !
|
||||
|
||||
Je kunt het ook zien als iemand die het altijd verknoeit in de kwalificaties...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wat heeft hij in F3000 bewezen? Niks rien nothing. Ik blijf erbij: overroepen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hill heeft nooit gewonnen in F3000. |
|
||||
|
||||
Ja Werner, ge hebt gelijk.
Ik was er nochtans heilig van overtuigd dat ie dat wel had gedaan. Mijn geheugen is blijkbaar niet meer wat het geweest is ![]() Het feit dat die Lola een strijkijzer was dat jaar weet ik wel heel zeker. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|