![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Kijk maar eens naar de testtijden in Barcelona, ze zijn er toch een pak dichter bij dan vorig jaar. Ik denk dat er met Renault nie zal gelachen worden dit jaar. Onzen Jenson heeft wel het probleem dat hij als ploegmaat iemand heeft die beschouwd wordt als "one of the very fastest qualifiers of the field" (quote Nigel Roebuck). Dus hij zal uit z'n pijp mogen komen, met z'n onozel overalleke.
|
||||
|
||||
een probeerseltje
commentaren? |
|
||||
|
||||
Zoals "de Maria" van de Familie Backeljau altijd zegt : "vuile beiter !!"
Zelf gemaakt? |
|
||||
|
||||
yep!
ff aant fotoshoppen geslagen |
|
||||
|
||||
nog ene
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen: stuur de fotokes eens naar Renault.
Misschien krijgen ze wel ingeving en passen ze dit kleurenschema effectief toe. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Wow, das veel beter dan het origineel. Lijkt wel weer early eighties. Net zoals Williams een soort retro is van Brabham
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
een klein beetje bijgewerkt want ik was nog nie helemaal tevreden (let op het muurtentje
![]() |
|
||||
|
||||
Misschien kunt ge de Minardi ook eens onder handen nemen?
|
|
||||
|
||||
vandaag in luik stond er een showcar van renault ( wereld prémiere na Frankrijk heb ik gehoord) en kmoet zeggen na een tijd ernaar gekeken te hebben heeft mijn maag de neiging zich om te keren.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
just :grenade:
|
|
||||
|
||||
Veel lelijker kan ook niet, dus alles zou een verbetering zijn
![]() Behalve dan die vlag van Kuala Lumpur zoals op die tweezitters, gelukkig dat ze dat toch al weggelaten hebben |
|
||||
|
||||
Quote:
Met welke tool doe je dat? |
|
||||
|
||||
Proficiat stijn.
Wat geeft het as je de mild seven, dus de text op zich in het blauw zet? Die renault is echt 10000x schoner as de echte.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|