![]() |
|
|
||||
|
||||
Een van de duitse zenders, vraag mij niet welke, zendt enkel de oefenritten op vrijdag uit.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() effe serieus dat is ZDF en ze zenden dat uit tussen 13uur en 14 uur
|
||||
|
||||
Ik heb mijn planning voor het eerste GP weekend toch al dik in orde !
Vrijdag en zaterdagochtend (hun tijd daar) volg ik de oefenritten via F1Live en daarna kijk ik hier 's nachts naar de kwalifs op RTBf. Mocht RTBf ze niet uitzenden dan val ik terug op de goeie ouwde RAIUNO, weliswaar met storing maar wat dan nog, ik kan tenminste volgen. En dan zondag kijk ik gewoon op RTBf maar ik neem wel de GP op canvas op, kwestie van te weten of dat daar te pruimen valt ![]() |
|
||||
|
||||
Vorig jaar werden de kwalificaties van alle niet-europese grand prix toch niet uitgezonden door de rtbf. Ik heb al gekeken op de site , maar het programmaschema loopt nog niet zover vooruit.
|
||||
|
||||
Zonet in t nieuws: alle 17 grote prijzen te zien, de GP van Australië alleszins al live te zien.
|
|
||||
|
||||
IDD. Maar niks over de kwalifs.
![]() |
|
||||
|
||||
Heb klein ideetje : kunnen we allemaal is zoeken naar goede site voor live -F1 ik bedoel dan TV !!!
zoeken naar waar men livestream aanbiedt !
|
||||
|
||||
Quote:
Wat nu reeds mogelijk is zijn schokkende beelden ter grootte van een postzegel.
|
|||
|
|||
Sponsor mijn bandbreedte en canal+ abo en ik stream alle GP's live aan degelijke kwaliteit :-)
|
|
||||
|
||||
Ver weg?
Nee hoor. ik ben de link kwijt. Maar ik heb vorig jaar live F over et internet gekeken via realplayer. Ben alleen de site kwijt ![]() Maybe heeft finish of hakki em nog?
|
||||
|
||||
technisch is da perfect mogelijk die streaming. Enkel zal dat niet gouw gebeuren omwille van de technische kosten. Stel dat 1000 mensen heel de race streaming bekijken. dan is dat 1000 kere een trafiek van pakweg 1 gieg voor een GP.
1 terabyte datatrafiek kost tegenwoordig nog een klein fortuin, dus echt haalbaar is het niet. airco
|
||||
|
||||
http://www.burtenshaws.co.uk/tim/F1/index.htm
het was deze link, maar zoals je ziet werkt die totaal niet meer. Neem daar dan nog bij dat de beeldkwaliteit toch wel slecht te noemen was...
|
||||
|
||||
't schijnt dat de VRT die uitzendrechten verworven heeft voor 3 jaar.
|
|
||||
|
||||
Bericht Van F1pits.net !
Het zou kunnen dat er in die andere posts al over bericht werd, maar Meneer Lammens deelde mij net mee dat alle GP's wel Live gaan, behalve die van de US (tot zijn grote spijt!!) Het ZIET er ook naar uit dat de kwalificaties getoond zullen worden. Met dit bericht wil ik duidelijk aanstippen dat Meneer Lammens het enorm goed met ons voor heeft. HIJ is enorm gemotiveerd en wil echt het beste voor ons en doet er dan ook alles aan om de VRT-directie van de nodige dingen te overtuigen. Ik heb nog nooit een presentator gekend die zo snel antwoordt en zoveel rekening houdt met de mening van 'deze site'.
|
||||
|
||||
en wanneer wordt hij paddockmember.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|