![]() |
|
|
||||
|
||||
Ach, misschien is de wagen wel gekocht met de bedoeling er meer exotische races mee te gaan rijden, zoals in afrika ofzo...
|
|
||||
|
||||
Ik vind het wel spijtig dat hij weg is, maar ik vind de corvette's ook machtige auto's vooral het geluid als ze optrekken.
|
|
||||
|
||||
Weet er iemand nu iets ivm de Viper van Kuismanen, dat hij gereviseerd is begin van het seizoen door ORECA weten we al. Maar gaat men er nog mee racen? Ze zeiden dat hij dient als 'reserve wagen' in FFSA GT... Of zou er nog interesse zijn van Kuismanen om met de Viper mee te doen tijdens de 24 Uren van Zolder?? Iemand info??
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Sommigen beschouwen de Viper als een uitgespeelde pion, maar buiten de C5-R is er geen bedreiging voor een Viper (zonder mechanishe problemen te verstaan en met toppiloten!) Dat is mijn standpunt en hier blijf ik bij ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Joost |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar blijf er toch bij dat wanneer bv Bert en Anthony terug in de Viper zouden stappen en het opnemen tege de PSI GT2-R en de Eurotech Marcos dat ze zonder problemen het ervan zouden winnen hoor ![]() Nu maar te hopen dat de Wouters nog goed kunnen testen om de 2 donderdagtrainingen zodat ze iets mooi's kunnen laten zien tijdens de race met de Viper ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
@ Viper; spijtig genoeg zullen ze er vandaag niet bij zijn; heel AD-sport team komt pas vrijdag ochtend terug uit Senegal...
@ Bramzel; denk dat er al genoeg discussies over Longin zijn gebeurd, dus laten we daar niet weer over beginnen, heb alleen onlangs in Belcar Endurance gezien dat hij Schreurs niet kon volgen??? En ik denk niet dat Koen en Kris trager zijn... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
@ Bramzel; denk dat er al genoeg discussies over Longin zijn gebeurd, dus laten we daar niet weer over beginnen, heb alleen onlangs in Belcar Endurance gezien dat hij Schreurs niet kon volgen??? En ik denk niet dat Koen en Kris trager zijn...[/QUOTE]
Ze moeten wel met éénzelfde wagen rijden om vergelijkingen te maken hé. Uw tijden in de porsche zijn ook niet die van schreurs of longin. ![]() |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Megane
Uw tijden in de porsche zijn ook niet die van schreurs of longin. ![]() heb ik dat ooit beweerd??? |
|
||||
|
||||
Linkje naar threat ivm Viper GTS-R stamboom: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=13194
Is er trouwens nog nieuw ivm de Viper van AD? Heeft deze gisteren (donderdagtraining) op Zolder getest?? En zoja welke piloten... |
|
||||
|
||||
Afgelopen donderdag was het training voor moto's
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|