![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mocht je toch een fantasieversie bouwen, waarom dan niet met jouw naam + die vd vrouw erop?? |
|
||||
|
||||
Quote:
en als nummerplaat neem dezelvde als de vliegende civic "civ1c" in engeland kan dat alemaal ![]() ![]() de Mcrae's hebben trouwens ook nog in ieper gereden met BRT1 en VTM op hun wagens hoopenlijk is het een beetje duidelijk wat ik bedoel? Last edited by scoobyfreak; 18-09-2006 at 00:12. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar Scooby brengt weer goeie ideeën mee. Ik was ook al wat die richting uit. Het kan namelijk een gehuurde wagen zijn. En dan van McRae klopt. Heb hierboven in de kamer van de oudste enkele posters hangen van die Sierra... Dat zijn vaak gelegenheidssponsors... Dus, een nieuw dashboard zal nodig zijn... ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() De Civic en de Lancer van Pyck waar je alles zelf moet maken. Zou nog niets zijn voor mij hoor ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De Lancer is vooral aanpassen en andere kleuren zetten, samen met de decals natuurlijk. De Civic is van een burgervoertuig een rallywagen maken met rolkooi, decals, enzo... Veel zaken zijn relatief makkelijk na te maken of gewoon te kopen... ![]() Vandaag toch weer geen tijd gehad. Moest minivoetballen... Was beter thuis gebleven om te bouwen want dankzij de scheids speelden we tegen 6 ipv 5 spelers en kregen we "een serieuze schelle". En dan hadden zij nog alle geluk van de wereld na 4 keer de paal en 2 reddingen op de lijn... Maar dit is dan weer ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Twordt tijd da ik weer eens een auto ga kopen bij domino want het begint te kriebelen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij de Trabant had ik ze zelf ontworpen en heb ik ze laten drukken bij Flame. Dit keer neem ik alle werk op mij: ontwerpen, drukken, sealen... Al enig idee welk model je gaat kopen?? ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Iemand tips? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() nee,zoals ik al gezegd heb zou ik de versie van Auriol nemen. |
|
||||
|
||||
Pfff, zowat een uur of vier ben ik bezig geweest met het ontwerpen van de decals voor deze wagen. Ik wist voor 95% zeker wat waar moest komen en hoe groot en zo. Maar daarom zijn je gevonden voorbeelden niet perfect. Die moet je vergroten of verkleinen, aanpassen, kleuren wegnemen, opvullen, enzoverder...
Dit heb ik er van gemaakt. de decals zijn verre van perfect. Volgens mij zit er een fout in mijn printerinstellingen (paper: plain of transparency en colorprint: normal of best) Ik heb deze allemaal gebruikt... Let niet op de mislukte tweede rij van Honda en Supra bazar. Die werden een tweede maal door de printer gejaagd toen bleek dat ze er gedeeltelijk niet op stonden. Geen probleem dus. Maar kijk eens naar dat Honda-symbool en de grote OCTA+. Daar schort er wat aan... ![]() En dit zijn de plannen voor de decals (dit zijn uitgeprinte testversies, het wit moet doorzichtig zijn, tenzij bij OCTA+) Ben er nog niet uit hoe de neus komt... Ik vermoed dat het Honda-teken daar beter staat dan OCTA+... ![]() ![]() ![]() grtzzzz |
|
||||
|
||||
Wow, voor een eerste print ziet het er helemaal niet slecht uit. Ik ga ervan uit dat de decal transparant is? in dat geval zul je de decals eerst in het wit moeten printen om de kleuren te behouden, je weet blauw + geel = groen, en zal de tekst SupraBazar groen uitslaan en wordt het SupraBIZAR. hahaha succes verder!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Eerst eens kijken wat de effecten zijn, vandaar de meerdere afdrukken. Jammer dat mijn zwart van de Honda-decal mislukt is, het zwart klit samen... ![]() |
|
||||
|
||||
Hier nog een foto van mijn nummers voor op de wagen. Ik koos de RS van Staden omdat ik goeie referentiefoto's heb en ik heb die ook nodig voor de Lancer van Pyck.
Vreemd genoeg is de zwarte inkt hier niet gaat "klitten"... ![]() grtzzz PS aan Sennake: Eigenlijk is dit mijn "oefenkit" om die van Pyck niet te verkl*ten... |
|
||||
|
||||
De decals kregen gisteren twee lagen sealing met Microscale Liquid Decal Film. Netjes opengesmeerd met een dikke borstel...
Maar na laag twee kregen de decals van het transparante vel vreemde bubbels... Ik heb het zo gelaten en vandaag waren die bubbels al bijna verdwenen. Nog wat geduld hebben dus. Zaterdag zou ik willen decalleren... Ik zie wel in hoeverre ik witte decalprints nodig heb. (hint to Flame, lol) Grtzzz |
|
||||
|
||||
geen probleem, ik help waar ik kan
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|