![]() |
|
|
|||
|
|||
Is er eigenlijk al een mogelijkheid om vandaag tickets te kopen voor de rally?
|
|
||||
|
||||
Vandaag weet ik niet , maar morgen toch zeker .
|
|
||||
|
||||
Uiteindelijk toch niet... (zie zijn site)
|
||||
|
||||
Hallo rally-liefhebbers.
Ik ben nu van plan om zaterdag naar de Rally van Condroz te gaan. Ik ben nog nooit in mijn leven naar een rally geweest, enkel naar circuits. ![]() Wat moet ik allemaal doen om op de condroz rally te geraken. Tickets, plan van de rally, staanplaatsen, .... |
|
||||
|
||||
Quote:
Voorts jezelf wapenen tegen kou, regen, wind, modder,...Condroz-weer; al kan dat soms best meevallen. Die 'braadworst in het veld' smaakt zoveel beter dan de hamburgers in de barakken lang de ciruits ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Waar kunt ge die kaarten van de rally-specials kopen en hoeveel kost dat ? En waar de inkomkaarten voor de rally zelf ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is te koop in het 'rallycenter' in het centrum van Huy. Daar kan je niet naast kijken. Soms is het er heel druk als je van de Haspengouwkant komt en de brug over moet.. Ter info: stage maps van dit jaar: http://www.bontempso.net/TEMP/Condroz.pdf Van vorig jaar: http://mathieu.boldo.free.fr/phpBB2/...asc&highlight= TIMING: http://www.condrozrally.be/FR/timing.htm |
|
||||
|
||||
nogmaals bedankt voor de info en links.
Ik zal zien wat het word zaterdag .... ![]() |
|
||||
|
||||
De foto's van de test van Duval staan op mijn site:
|
|
||||
|
||||
De shake-down zou in Huy stil liggen door een zware crash van Van Parijs!
Hij is met de rechtervoorzijde van z'n Porsche keihard in een huis gevlogen lees ik net op het forum van pitstop. Had geen gevoel meer in zijn beide benen volgens Willy Collignon. Maar dat kan natuurlijk van de schok zijn.... Hij is afgevoerd naar het ziekenhuis... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hij kon dit weekend bijna fluitend de allereerste GT rally kampioen worden in België... @ Juha: PRACHTIGE foto's van de test van Dudu (en ook van de andere test)! écht knap werk! Er valt me wel iets raars op aan de Fabia WRC van dudu... er hang nog geen enkel spiegel aan z'n wagen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had in de loop van de namiddag Marc Lacroix, die de rally op de voet volgt voor o.a. Speed Action, aan de telefoon. Van Parijs deed een zware crash in het dorpje Fumal. Met de 911 GT3 raakte hij de gevel van een woning, waarbij de bestuurderszijde van de wagen grote schade heeft opgelopen. Wat de gezondheidstoestand van Van Parijs betreft: hij werd overgebracht naar het ziekenhuis van Hoei, waar men vastgesteld heeft dat er een ruggewervel gebroken is. Er zou geen gevaar zijn voor verlammingsverschijnselen. (oef!!!) Van Parijs wordt op dit eigenste ogenblik met de heli getransporteerd naar het ziekenhuis van Luik, waar de nodige behandelingen zullen plaatsvinden. Mvg, Dries DS |
|
||||
|
||||
Ik lees zelfs dit op het pitstop forum:
" ... rugwervel kapot, bekken en rib gebroken.. Hij is nu in een ziekenhuis waar ze hem gaan opereren..." ![]() ![]() ![]() Hopelijk houd hij van deze crash geen blijvende letsels over... erg erg erg! In het slechtste geval morgen dus al rally in alle kranten... |
|
||||
|
||||
Ik kan sinds kort niet meer op het forum van pitstop, iemand een oplossing om er toch opnieuw te geraken ?
Hopelijk hersteld Van Parijs volledig en snel, en zien we hem terug achter het stuur!!! |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Pinzie;191877]Ik kan sinds kort niet meer op het forum van pitstop, iemand een oplossing om er toch opnieuw te geraken ?
QUOTE] Vreemd... Hier werkt het meestal wel. Soms foutmelding na het posten. Op het loix-forum geraak ik ook al een tijd niet meer binnen. |
|
||||
|
||||
De klapper van Van Parijs in beeld:
![]() Nederlander Van Eldik zal niet starten in Huy en wel deelnemen in de laatste NLs rally vh jaar die ook dit weekend is. Hij zou het te druk hebben met z'n bedrijf voor een uitgebreide rally als die van de Condroz... De laatste weersvoorspellingen: - zaterdag: droog 5°-11° - zondag : kans op een bui 4°-10° Valt goed mee dus, beter dan "het gemiddelde Condroz weertje"... ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|