![]() |
|
|
View Poll Results: Wie gaat de derde fabrikant worden? | |||
Nee, we houden het bij MB en Audi. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 26.67% |
Ja, Porsche |
5 | 16.67% |
Ja, Ford |
2 | 6.67% |
Ja, BMW |
7 | 23.33% |
Ja, Toyota |
2 | 6.67% |
Ja, Alfa Romeo |
6 | 20.00% |
Ja, Honda |
0 | 0% |
Ja, een Frans merk |
0 | 0% |
Ja, GM |
0 | 0% |
Ja, iets anders namelijk.... |
0 | 0% |
Voters: 30. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Tijdens de uitzending van de Hockenheimrace op de ARD maakte de commentator melding dat het m.b.t. de 3de fabrikant er goed uitzag. Klaus Ludwig zat ernaast en sprak het niet tegen. Of het nu voor 2007 of 2008 zou zijn werd me niet duidelijk.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Porsche zou wel een verrassende DTM deelnemer zijn (Zurück zur DRM Zeiten ![]() Een andere fabrikant die op Duitse fora genoemd wordt is Maserati (met Quattroporte?). Deze fabrikant wordt genoemd vanwege de deelname van Bartels (Vitaphone Racing) met een MC12 aan FIA GT en bezoek van Maserati Corse chef (en Alfa sportchef) Claudio Berro aan DTM. Volgens andere bronnen heeft dit bezoek echter weer te maken met een vergadering van de FIA GT teams. Indien derde fabrikant zijn intrede doet in 2007 dan weten we waarschijnlijk na Essen meer. |
|
|||
|
|||
Het ziet er naar uit dat Frenzen volgend jaar niet meer voor Audi zal rijden.
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mijn stem ging uit naar Toyota (LEXUS IS200 met andere woorden).
Die Lexus IS200 dat bestemd was voor ALMS zouden ze wel eens kunnen ombouwen naar 'extremere' DTM normen. Haal dat project naar hier (Europa) en mits de nodige (financiële) ondersteuning van Toyota-Europa kan men er toch wel een serieuse promotie van maken om met hun Lexus (waar velen nog steeds naar kijken als gemaakte Toyota-Look-a-Like-Mercedes wagen.) hier mee te dingen in het prestige DTM kampioenschap. Lexus wou toch in de komende jaren (nu ze stilletjes aan beter verkopen) blijven een positieve balans hanteren, wel naar mijn mening zouden ze dit toch wel verder kunnen zetten mits een Sportieve (dat is toch ook wel waar die Japaners van houden) houding als een Entry in DTM. Ik zie eerder niet welk merk, tenzij Alfa. Of is het dan toch Ford -> daarom die verkoop van AM?? Mij maakt het op dit moment nog niet zoveel uit wie het is. Als er maar een 3de bijkomt mogen we al blij zijn ![]() Last edited by Viper GTS-R***; 29-10-2006 at 23:00. |
|
|||
|
|||
Die Lexus is een echte wagen en geen buizenchassis, kortom hij voldoet niet aan de regels.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() In die 7'n maanden kan me'n veel realiseren, als er het nodige budget voor is. |
|
|||
|
|||
Audi reageert op de uitspraak van Frentzen.
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Bram |
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet gaan de centen van de AM verkoop rechtstreeks naar Jaguar, om dat merk er weer bovenop te helpen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
10 merken? wanneer was dat dan?
|
|||
|
|||
In een Autoweek van een paar weken geleden staat een interview met Prodrive baas David Richards. Het interview gaat vooral over F1 echter onderstaande quote vind ik wel interessant:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bron? MSA 48 Volgens dat stukje zou het dan wel voor 2008 zijn. Uiteraard heeft men wederhoor toegepast. Fabriekscoureurs Lotterer en Dumbreck weten van niets. Dumbreck maakt overigens wel een misser in zijn antwoord. Volgens hem gaan alle centen naar de F1 en is men aan het snoeien in de GT uitgaven. Dat laatste kan dan misschien wel kloppen, het eerste zeker niet. Toyota is niet al te zuinig m.b.t. NASCAR ![]()
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|