![]() |
|
|
||||
|
||||
Pole: M. Schumacher 1.12.935
Top 6: 1. R. Barichello 2. M. Schumacher 3. J.P. Montoya 4. J. Trulli 5. G. Fisichella 6. M. Salo |
|
||||
|
||||
Ik heb van airco de taak gekregen heel de boel hier na te kijken en puntjes uit te delen
![]() Momenteel niet al te veel tijd, maar vanavond is de nieuwe stand beschikbaar, tenzij iemand anders zich geroepen voelt om het voor mij te doen ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
sorry voor het wachten, hier is de uitslag:
Pole: JP Montoya: 1 min. 13.114 1) Johan: -0.002 10 Pt 2) Lambo: -0.067 6 Pt 3) Finish: +0.150 4 Pt 4) Werner: -0.179 3 Pt 5) Hhugo: +0.243 2 Pt 6) JPMontoya: +0.281 1Pt 7) Oneliner: +0.286 8) airco: -0.303 9) Sway Bar: +0.336 10) Sennake: +0.438 11) RaceBoy: +0.454 12) FleaBite: +0.460 13) TiBo: +0.486 14) Bart.Vandecavey: +0.871 15) Tsjolder: +0.903
|
||||
|
||||
Dat geeft als stand:
1) Fleabite met 12 punten 2) Tsjolder en Johan met 10 punten 3) Hhugo met 8 punten 4) Finish met 7 punten 5) Bart.Vandecavey en Lambo met 6 punten 6) RaceBoy en airco met 4 punten 7) Sennake en Werner met 3 punten 8) stijnconincx met 2 punten 9) Maarten, TiBo en JPMontoya met 1 punt Poficiat aan Johan die meteen op de 2de plaats als hoogste nieuwkomer staat. FleaBite blijft aan de leiding, hoewel hij deze GP niet gescoord heeft. Finish maakt langzaamaan z'n ambities duidelijk ( ![]() ![]() Volgende GP: Imola - San Marino P.S.: ik zal vanavond nog eens extra narekenen of er geen foutjes instaan ![]()
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen dat ik wel positief schrok toen ik de pole-tijd zag : redelijk dichtbij, he!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
olé 1 punt !
|
||||
|
||||
aaaaaaaaaaaaaaaargh, net niet.....
![]() Moet de pole-man ook ni juist zijn???? Allez, das toch eerlijker hé.... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Moet ik geen punten krijgen voor het voorspellen dan MS won? Mijn score is nog altijd dezelfde als na de 2de race...
|
||||
|
||||
Mnee, in dit splleke moede enkel de pole tijd raden.
Al de rest is bijzaak. Maar het is altijd leuk om die prono erbij te zetten hé
|
||||
|
||||
![]() Wat vinde jullie van mijn standings , snel gemaakt , had toch ff 5 minuutjes ![]()
|
||||
|
||||
schoon dingske JPMontoya, ge kunt er iets van
|
|
||||
|
||||
Lol, best grappig
![]()