![]() |
|
#61
|
||||
|
||||
Het is al 4.05u en ik zie nog steeds de promo clip met de timing er op van de uitzending en dus geen live stream van de race.
![]() Is dit normaal? Ik ben aan het kijken op deze url: mms://event-1-com.eurosport.com/D/10...eflector:36105 Is er nog een andere live stream? url? |
#62
|
||||
|
||||
Stomme klootzakken van Eurosport...
__________________
|
#63
|
||||
|
||||
Dat kan je wel stellen! ![]() Er is nog wel de live tream van de speaker in Macau: mms://gp2006.macau.ctm.net/GPLive R1 is gereden en RBM is weer een flinke stap dichter bij de 3e opéénvolgende wereldtitel! ![]() 1 Priaulx - BMW 2 Huisman - BMW 3 Y Muller - Seat 4 Giovanardi - Honda 5 Farfus - Alfa 6 J Muller - BMW 7 Coronel - Seat Andy is nog niet kampioen, R2 is nog van belang. Maar kan er iemand mij vertellen wat de stand nu is na R1? top3? Voor Macau was de stand van zaken: 1 Augusto Farfus Jr (BRA) 60 2 Andy Priaulx (GBR) 59 3 Jörg Müller (GER) 59 4 Gabriele Tarquini (ITA) 57 5 Rickard Rydell (SWE) 54 |
#64
|
||||
|
||||
Andy 69
Farfus 64 Joerg Muller 62 |
#65
|
||||
|
||||
Hier hebben we de race perfect kunnen zien op Eurosport, zelfs zonder één commercial break... Nice...
Weer mooi werk van RBM... Hoop dat Priaulx het voor de derde keer op rij kan afmaken... Met zo'n voornaam moet het lukken ![]()
__________________
http://www.skylimitevents.com |
#66
|
||||
|
||||
De stream is terug tot leven gekomen
![]() ![]() wat een chaos in de eerste ronde! Jeeeeezus! precies niet genoeg takelwagens voorhanden... ![]() Farfus er ook af en dus uitgeteld voor het kampioenschap. Het gaat dus nu tussen de 2 BMW's Andy en Jorg respectievelijk op P6 en P1 in race tijdens de SC situatie. Hopelijk word de race snel vrijgegeven zodat Priaulx plaatsen kan winnen... |
#67
|
||||
|
||||
Proficiat RBM
Proficiat Andy Tweede keer op rij World Champion met slechts één luttel puntje verschil... ![]() |
#68
|
||||
|
||||
Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaa!
Proficiat Andy én vooral proficiat RBM en Bart Mampay! |
#69
|
||||
|
||||
mooi voor RBM en Priaulx !
wel jammer dat farfus al meteen met de start van race 2 eraf was gegaan.. anders was het nog wel spannender geweest.. maar kom ik ben blij voor priaulx ook de prestatie van giovanardi vond ik wel goed, met die jas honda liet hij toch wel wat mooi zien ! wel stom dat de chevy's zo veel pech hebben gehad in de races en quali.. maar kom.. het was toch een geslaagd jaar voor hun met 2 zeges ! edit: bijna vergeten.. yvan muller ![]() te hopen kan hij volgend jaar voor kampioen gaan Last edited by smiley; 19-11-2006 at 13:41. |
#70
|
|||
|
|||
Warm up
N° Driver Laps Time GAP 1 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 6 00:02:34.575 2 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 6 00:02:34.588 + 0.013 3 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 6 00:02:34.673 + 0.098 4 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 4 00:02:34.811 + 0.236 5 42 Jorg MULLER (BMW 320si ) 6 00:02:34.840 + 0.265 6 3 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 6 00:02:34.963 + 0.388 7 66 Andre COUTO (SEAT Leon ) 6 00:02:35.122 + 0.547 8 43 Dirk MULLER (BMW 320si ) 6 00:02:35.359 + 0.784 9 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 5 00:02:35.469 + 0.894 10 40 Jan MAGNUSSEN (BMW 320si ) 6 00:02:35.497 + 0.922 11 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 5 00:02:35.548 + 0.973 12 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 6 00:02:35.578 + 1.003 13 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 5 00:02:35.661 + 1.086 14 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 4 00:02:35.663 + 1.088 15 25 Fabrizio GIOVANARDI (Honda Accord Euro R ) 5 00:02:35.712 + 1.137 16 41 Duncan HUISMAN (BMW 320si ) 6 00:02:35.749 + 1.174 17 15 Augusto FARFUS (Alfa Romeo 156 ) 6 00:02:36.359 + 1.784 18 2 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 4 00:02:36.396 + 1.821 19 16 Gianni MORBIDELLI (Alfa Romeo 156 ) 6 00:02:36.772 + 2.197 20 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 5 00:02:37.147 + 2.572 21 18 Salvatore TAVANO (Alfa Romeo 156 ) 5 00:02:37.453 + 2.878 22 31 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 4 00:02:37.738 + 3.163 23 19 Maurizio CERESOLI (SEAT Leon ) 5 00:02:39.890 + 5.315 24 34 Diego ROMANINI (BMW 320i ) 5 00:02:47.745 + 13.170 25 62 AO Chi Hong (BMW 320i ) 3 00:02:56.259 + 21.684 Race 1 N° Driver Laps Time GAP 1 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 9 00:23:44.490 2 41 Duncan HUISMAN (BMW 320si ) 9 00:23:45.510 + 1.020 3 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 9 00:23:45.875 + 1.385 4 25 Fabrizio GIOVANARDI (Honda Accord Euro R ) 9 00:23:47.151 + 2.661 5 15 Augusto FARFUS (Alfa Romeo 156 ) 9 00:23:54.086 + 9.596 6 42 Jorg MULLER (BMW 320si ) 9 00:23:54.985 + 10.495 7 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 9 00:23:55.579 + 11.089 8 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 9 00:24:04.267 + 19.777 9 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 9 00:24:11.121 + 26.631 10 11 James THOMPSON (SEAT Leon ) 9 00:24:14.549 + 30.059 11 2 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 9 00:24:17.324 + 32.834 12 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 9 00:24:18.251 + 33.761 13 66 Andre COUTO (SEAT Leon ) 9 00:24:18.848 + 34.358 14 43 Dirk MULLER (BMW 320si ) 9 00:24:20.005 + 35.515 15 18 Salvatore TAVANO (Alfa Romeo 156 ) 9 00:24:48.049 + 1:03.559 16 3 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 9 00:24:56.703 + 1:12.213 17 19 Maurizio CERESOLI (SEAT Leon ) 9 00:25:44.582 + 2:00.092 18 34 Diego ROMANINI (BMW 320i ) 9 00:25:54.658 + 2:10.168 19 62 AO Chi Hong (BMW 320i ) 8 00:23:52.104 + 1 LAP 20 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 8 00:24:07.912 + 1 LAP 21 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 7 00:18:42.487 + 2 LAPS 22 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 6 00:16:14.039 + 3 LAPS 23 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 6 00:24:01.837 + 3 LAPS - 40 Jan MAGNUSSEN (BMW 320si ) 1 00:04:19.724 D.N.F. - 31 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 1 00:06:59.299 D.N.F. - 16 Gianni MORBIDELLI (Alfa Romeo 156 ) 1 00:07:55.293 D.N.F. Race 2 N° Driver Laps Time GAP 1 42 Jorg MULLER (BMW 320si ) 11 00:36:01.074 2 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 11 00:36:03.176 + 2.102 3 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 11 00:36:03.771 + 2.697 4 11 James THOMPSON (SEAT Leon ) 11 00:36:05.547 + 4.473 5 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 11 00:36:06.347 + 5.273 6 25 Fabrizio GIOVANARDI (Honda Accord Euro R ) 11 00:36:07.198 + 6.124 7 66 Andre COUTO (SEAT Leon ) 11 00:36:11.418 + 10.344 8 43 Dirk MULLER (BMW 320si ) 11 00:36:12.482 + 11.408 9 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 11 00:36:12.908 + 11.834 10 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 11 00:36:20.450 + 19.376 11 31 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 11 00:36:23.044 + 21.970 12 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 11 00:36:27.650 + 26.576 13 41 Duncan HUISMAN (BMW 320si ) 11 00:36:31.554 + 30.480 14 3 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 9 00:33:36.207 + 2 LAPS 15 34 Diego ROMANINI (BMW 320i ) 9 00:37:18.795 + 2 LAPS - 62 AO Chi Hong (BMW 320i ) 4 00:18:05.420 D.N.F. - 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 4 00:18:20.847 D.N.F. - 18 Salvatore TAVANO (Alfa Romeo 156 ) 1 00:03:26.956 D.N.F. - 40 Jan MAGNUSSEN (BMW 320si ) 1 00:04:12.137 D.N.F. - 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 0 00:00:00.000 D.N.F. - 2 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 0 00:00:00.000 D.N.F. - 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 0 00:00:00.000 D.N.F. - 15 Augusto FARFUS (Alfa Romeo 156 ) 0 00:00:00.000 D.N.F. - 19 Maurizio CERESOLI (SEAT Leon ) 0 00:00:00.000 D.N.F. Proficiat aan Priaulx! Ik had liever gezien dat een SEAT coureur of Jorg Muller kampioen zou worden echter de Brit is de terechte kampioen. Ook een mooi resultaat voor Coronel en Huisman. Ik hoop dat Coronel volgend seizoen de beschikking krijgt over een fabrieks SEAT. |
#71
|
||||
|
||||
Priaulx verdient het.
3 keer op rij en dit jaar was het toch wel weer een spannend kampioenschap. Giovanardi kwam nog aan de deur kloppen en Priaulx kreeg het mentaal toch moeilijk. Hier kon hij het verliezen.Indien hij een tik kreeg en plaatsen zou verliezen was het het kampioenschap kwijt. Ik vind dat J.Muller zich naar het einde van het seizoen sterk heeft herpakt. Ik had zelfs niet verwacht dat het nog tussen J.Muller en Priaulx zou gaan in de laatste race. Farfus vergooide het zelf door van de baan te kegelen. In race 1 was al duidelijk dat de balans helemaal niet perfect was. Oorzaak zal misschien zijn dat de achterste banden nog niet helemaal op temperatuur zijn.Het is dan ook een voorwiel aangedreven auto. De seat rijder van dit jaar is Coronel die toch regelmatig de fabrieks Seats het leven zuur maakte. Y.Muller was te wissel vallig.Tegen dat hij voor de tittel gaat is Priaulx op pensioen ![]() Trouwens, wat deed hij bij die herstart??? J.Muller was al 2 straten verder. D.Muller had het in de 2 races wel erg moeilijk. Macau is toch altijd wel de race van het jaar. En die honda heeft toch wel potentieel ![]() |
#72
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Quote:
Eindstanden Drivers Championship 1 A. Priaulx 73 2 J. Müller 72 3 A. Farfus Jr 64 4 Y. Muller 62 5 G. Tarquini 57 6 D. Müller 54 7 R. Rydell 54 8 J. Thompson 54 9 P. Terting 49 10 J. Gené 36 11 A. Zanardi 26 12 N. Larini 24 13 D. Huisman 22 14 G. Morbidelli 22 15 A. Menu 21 16 R. Huff 20 17 T. Coronel 20 18 S. Tavano 15 19 L. Rangoni 14 20 F. Giovanardi 8 21 R. Sharp 6 22 A. Balzan 5 23 A. Couto Manufacturer Championship 1 BMW 254 2 SEAT 235 3 Alfa Romeo 154 4 Chevrolet 128 Yokohama Independent Trophy 1 T. Coronel 178 2 L. Rangoni 100 3 S. D'Aste 93 4 R. Sharp 75 5 M. Ceresoli 69 7 P. Corthals 57 7 D. Romanini 57 8 A. Balzan 25 9 V. Radermecker 20 10 E. O'Brien 17 11 R. Colciago 14 12 S. Iacone 13 13 R. Romagnoli 11 14 J. Edman 10 15 C. AO 10 16 I. Okyay 9 17 L. Molo 5 18 O. Hidalgo 5 19 E. Naspetti 4 20 R. Bastuck 3 21 M. De Villota 2 22 P. Geipel 2 23 D. Roda 2 24 S. Valli 2 25 J. Janák 2 26 J. Vonka 1 Yokohama Team Trophy 1 GR Asia 247 2 Proteam Motorsport 192 3 JAS Motorsport 132 4 Wiechers-Sport 90 5 DB Motorsport 25 5 Maurer Motorsport 25 7 SEAT Sport Italia 16 8 Zerocinque Motorsport 15 9 Scuderia La Torre 11 10 Peugeot Sport Denmark 10 11 AO's Racing Team 9 12 Kosifler Motorsport 9 13 Equipo TekProm 5 14 GDL Racing 4 15 TFS - Yaco Racing 2 16 Ceskoslovensky Motorsport 2 |
#73
|
||||
|
||||
Quote:
Priaulx haalde 6 x een 0 en 6x het podium (5x 1ste en 1x 2de) J.Muller haalde 8 x een 0 en 6x podium (4x 1ste en 2x 2de) Farfus haalde 10 x een 0 en 6x het podium (3x 1ste, 2x 1ste en 1x 3de) Y. Muller haalde 9 x een 0 en 7x het podium (1x 1ste, 3x 2de en 3x 3de) als je hem met de rijders voor hem vergelijkt deed hij het toch niet zo slecht ! en was hij toch niet zo onregelmatig.. ik denk dat hij moet leren met gewicht te racen.. race 1 8ste proberen en dan race 2 voor de overwinning gaan.. |
#74
|
||||
|
||||
Mocht er in de haarspeld niet gepasseerd worden of nog in andere bochten??
|
#75
|
||||
|
||||
Ik denk dat het eerder " kan er wel gepasseerd worden in de haarspeld " is . R2 veel dubbel geel . Macau heeft maar weinig inhaal mogelijkheden , enkel de uitrem mogelijkheid op het einde van het rechte stuk .
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|