![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
De Formula Masters gaat vanaf haar eerste seizoen direct een topper worden! Aan intresse van teams en piloten is zeker geen gebrek, er zijn al 36!!! chassis verkocht!
![]() Ik denk dat naast de gegarandeerde live covering van eurosport ook de hybride motor én vanaf 2008 nog een grote stap verder in de "groene autosport" voor deze "stormloop" zorgt... Op deze manier gaan de WTCC weekends (eindelijk) terug een deftiger rand programma hebben. Pantano is testrijder van dienst van de formule S2000 die nog deze maand z'n circuit debuut maakt in Vallelunga. |
#17
|
||||
|
||||
Ambitieuze plannen. Ze willen lokale klassen opzetten en dan een overkoepelend kampioenschap. Doel zijn 205 racende wagens wereldwijd.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#18
|
||||
|
||||
Lijkt me vrij onmogelijk. Begin maar eens op te boksen tegen een Formule Renault 2.0 die toch een vast waarde is sedert vele jaren en dat,met de nieuwe update ,het vast en zeker zal blijven.
__________________
|
#19
|
||||
|
||||
Inmiddels heeft de shake van deze nieuwe klasse plaats gevonden.
Bron: formulemaster.net én dit is de nieuwe Formule Renault 2.0L ![]() Welke vinden jullie de mooiste? Geef mij maar de 2.0L
__________________
|
#20
|
||||
|
||||
Quote:
PS: Doe mij die Formula Masters maar, zien er een stuk beter uit dan die Renaults. |
#21
|
||||
|
||||
foto's van de Formula Master werken niet
__________________
|
#22
|
||||
|
||||
ik vind de edit toets niet dus hier zouden de foto's wel moeten werken.
http://www.formulamaster.net/ENG/gal...7951645&id=938 http://www.formulamaster.net/ENG/gal...7951645&id=939
__________________
Last edited by JPMontoya; 11-03-2007 at 20:31. |
#23
|
||||
|
||||
Quote:
1) ter wille van het WTCC 2) ter wille van de TV (opdat dan de kost van Eurosport die de WTCC zou uitzenden lager zou zijn) De grond van het oprichten van dit kampioenschap lijkt me dan ook weinig duurzaam. Wat als TV wegvalt? Iemand trouwens al een zicht op de deelnemerslijst?
__________________
|
#24
|
||||
|
||||
Op de site van het kampioenschap staat al een deelnemerslijstje...
|
#25
|
||||
|
||||
Een uitgebreider deelnemerslijstje is te vinden via autosport.be
Quote:
__________________
|
#26
|
||||
|
||||
En D'Ambrosio is kampioen!
Vreemd dat niemand dat hier nog niet vermeld heeft.. En dan nog zagen dat er geen doorbrekend talent meer in België te vinden is. Da's dan weer de Belgische-mentaliteit zeker? |
#27
|
|||
|
|||
Ben al jaren een beetje een fan van de Jerome. Ik ben al een tijdje een "believer". Hij stond al in mijn lijstje van "wie gaan we nog in de F1 zien". Alleen was ik wat optimistisch toen ik 2008 erbijzette als seizoen. Als hij het vermeende GP2 zitje kan vastkrijgen dan is Jerome idd een kanshebber om in 2009-2010 in de F1 te geraken.
Ik heb het nieuws gemeld op f1journaal.be, aangezien ik die mensen een beetje aan artikels help. Ik zal het ook nog posten op vrl-simracing.be maar ik dacht idd ook dat de kennersgemeenschap hier allang iets zou gepost hebben. Michel heeft trouwens een bericht staan op autosport.be De meesten hier zijn wel pitstop tv aanhangers maar ik heb nog niet gechecked of daar wat vermeld wordt. In alle geval, ik heb een paar races van de FIM gezien op tv en ik vind het een zeer spectaculaire klasse met legio inhaalmaneuvers en 2 van mijn favoriete rijders die er dit jaar de hoofdrol speelden : Jerome D'Ambrosio en Chris Van Der Drift. |
#28
|
||||
|
||||
Spectaculaire klasse of niet, qua coureurs was het geen grand-cru. Ondanks dat deze klasse geboren is onder een gesternte van Eurosport / WTCC heeft deze klasse niet echt de headlines gehaald in de internationale pers. In het ondoordringbare woud van formule-klassen is dat ook geen schande overigens. Wie kan dat nog volgen?
Mocht het concept werken dan zal deze klasse vanzelf aan het licht komen in de internationale pers. Kwestie van een paar jongens vlug te laten doorstromen naar GP2 / F1. Zo kom op je de radar van de hardcore single seater liefhebber.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#29
|
||||
|
||||
Ik heb niks staan Willy, maar mijn collega heeft wel e.e.a. geschreven. Hij was zelf in Brands Hatch. Ik had andere dingen te doen, met name in Mariembourg. En vooraleer het internet daar werkte!
Wat de IFM betreft. Er zitten best wel enkele sterke rijders bij, alleen wordt de IFM door de meeste journalisten als klasse afgeschilderd waarin alle gefaalde piloten terechtkomen. Misschien terecht, misschien onterecht. Natuurlijk krijgt de IFM door de TV-coverage enorm veel aandacht en dat hebben de rijders met centjes (want zo'n zitje in de IFM kost heel veel) natuurlijk direct gezien. De helft van het veld zijn rijders met een rijke papa of dikke sponsor. Toch is de prestatie van d'Ambrosio allesbehalve slecht te noemen, want rijders als Van der Drift, Andersen achter je houden is de meesten niet gegeven. Alleen vraag ik me af wat er zou gebeurd zijn indien Götz het kampioenschap had uitgereden en Norbert Siedler er vanaf het begin was bijgeweest. Ik denk dat we dan wel een ander plaatje hadden gezien. Maar goed. Jerome is kampioen en dat neemt niemand hem meer af. Proficiat. |
#30
|
|||
|
|||
Quote:
Zoals ik al eens heb gezegd, de beste cru van piloten vind je in de GP2, maar dat is dan ook een uitzonderlijk plateau. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|