De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 09-04-2007, 22:11
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

De paasraces op Zandvoort halen de nationale pers!

In de ochtend, via de perfekt werkende livestream, gekeken naar de paasraces op Circuitpark Zandvoort. Clubracen, niet meer en niet minder.......toch leuke en mooie dingen gezien. Geen cowboy-praktijken, de incidenten waren echte race-incidenten.

Buiten een vermelding op autosport.nl en enkele copy/paste sites zul je er niet veel over vinden. Of toch? Jawel, dit keer is het raak. De Paasraces gaan "nationwide" dit keer! Waarom? Een van de onforuinlijke piloten is behalve 2de paasdag brokkenmaker ook nog eens lid van het koninklijk huis. Let wel, het gaat hier om een regulier (heftig) accident. Sterker nog, de reactie van de prins is super te noemen. Voordat zijn collega is uitgerold zet de prins het op een rennen om te kijken of alles ok is met zijn makker. Super, wat mij betreft een lintje waard

Beelden:
http://www.youtube.com/watch?v=q4WjWvHgVDU

Echter, wat lezen we in de reguliere pers:
http://www.nu.nl/news/1036187/47/Pie...Zandvoort.html
http://www.telesport.nl/autosport/14...ces.html?p=1,1

Benieuwd wat de bedrukte versies morgen gaan publiceren over deze klapper. Zal wel niet positief zijn, laat staan de publicaties in de welbekende pulpblaadjes.

Ach, als ze bloed ruiken dan is de media aanwezig op de circuits. Zie het verschil in verslaggeving tussen de Belcar First Race en de klapper van afgelopen week in bepaalde BE Limburgse kranten

Trouwens, nog een mooie (dure) klapper uit dezelde reeks. Dit was de herstart na de voorgaande code rood:
http://www.youtube.com/watch?v=2vC_qu7c_4A
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 09-04-2007, 22:57
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie

Dat verwachtte ik dus ook al toen ik zat te kijken (die beelden op youtube komen ook "ergens " van)

Ik herrinner me ook nog een prins die vorig jaar/twee jaar geleden? in de Seats lichtjes de muur aantikte en daardoor ook gekopt werd in de Nederlandse pers. Kan me niet meteen herinneren welke prins het was (ben niet echt vertrouwd met de Nassau famillie)
Old 10-04-2007, 17:56
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Bling View Post
Dat verwachtte ik dus ook al toen ik zat te kijken (die beelden op youtube komen ook "ergens " van)

Ik herrinner me ook nog een prins die vorig jaar/twee jaar geleden? in de Seats lichtjes de muur aantikte en daardoor ook gekopt werd in de Nederlandse pers. Kan me niet meteen herinneren welke prins het was (ben niet echt vertrouwd met de Nassau famillie)
Waarschijnlijk dezelfde, en anders was het zijn broer

Ja, die beelden komen idd ergens van Volgens mij van CPZ en Garnier streaming media en niet via "geripte beelden" op Youtube via racexpress.nl Kan de Youtube filmpjes inmiddels niet meer via jullie site terugvinden. Wel een link naar de officiele beelden.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 10-04-2007, 19:48
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie

Dat die youtube beelden eraf moesten had iets met CPZ vs. YouTube temaken. Ook al kunnen ze ons in principe niks maken en is het YouTube die de beelden op hun server heeft staan, wij linken alleen maar. Maargoed, dat is iets voor in een ander topic ofzo
Old 10-04-2007, 21:09
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Bling View Post
Dat die youtube beelden eraf moesten had iets met CPZ vs. YouTube temaken. Ook al kunnen ze ons in principe niks maken en is het YouTube die de beelden op hun server heeft staan, wij linken alleen maar.
Nou, ik geef CPZ 100% gelijk in deze kwestie. CPZ en Garnier doen al 4 jaar een investering om de fan achter het PC-scherm te voorzien van een perfekte livestream. Dit geheel gratis voor de eindgebruiker Ik klaag niet

Terecht dat ze klagen over Youtube en dergelijke sites. Een beetje zichzelf respecterende site zou het niet eens moeten overwegen om dergelijke links kenbaar te maken. Dat is iets voor de obscure wereld der fora.

Je weet donders goed dat er op dergelijke filmpjes een bepaalde vorm van copyright zit. Als je zoiets gratis voorbij ziet flitsen op Youtube of een vergelijkbare kloon moet je je realiseren dat je iets ziet wat daar niet hoort te staan.

Zijn links niet strafbaar? Nou dan wil ik nog weleens zien Voorbeeldje: Ik vertel jou wanneer mijn buurman niet thuis is, tevens vertel ik je waar zijn kluis zit. De code krijg je ook van me. O ja, ik vertel je ook nog hoe je ongemerkt binnen kunt komen in zijn huis. Wees gerust, ik zal ook mijn straf krijgen van de rechter

Terug naar de kern van de zaak. De crash is nationwide gegaan:
Beelden RTL Nieuws: http://vnotw.com/default.asp?Cat=56404&Video=28572
Keiharde lezerskritieken in het AD: http://www.ad.nl/binnenland/article1...mber=1#reactie

Of tik gewoon: pieter christiaan zandvoort in op Google en je bent even zoet. We wachten het einde van de week af wat blaadjes zoals Prive, Weekend en Story gaan publiceren. Via de site van Story kun je nog gewoon doorlinken naar het Youtube-filmpje. De juridische afdeling van Story zal wel iets groter dan zijn die van CPZ

Opmerkelijk, je leest nergens iets over het andere slachtoffer van Os. Alleen op autosport.nl een berichtje: http://www.autosport.nl/actueel/news...52&rubriek=nat
Reply With Quote
Old 10-04-2007, 21:39
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Ik denk dat er in de volgende race een aantal BMW's minder zullen zijn.
Er zijn er daar die een mooi factuur gaan krijgen denk ik zo.
Old 12-04-2007, 22:01
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Fonne View Post
Ik denk dat er in de volgende race een aantal BMW's minder zullen zijn.
Er zijn er daar die een mooi factuur gaan krijgen denk ik zo.
Ach ja, je kunt op minst zeggen dat zoonlief Ricardo van der Ende dacht aan de familie-business Van 5 wagens maken we 1 nieuwe Laten we hopen dat we de volgende keer weer 20 wagens aan de start hebben. Het waren spannende momenten in deze klasse.
Reply With Quote
Old 13-04-2007, 21:20
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Ach ja, je kunt op minst zeggen dat zoonlief Ricardo van der Ende dacht aan de familie-business Van 5 wagens maken we 1 nieuwe Laten we hopen dat we de volgende keer weer 20 wagens aan de start hebben. Het waren spannende momenten in deze klasse.
Dat kan je wel zeggen
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules