![]() |
|
|
||||
|
||||
BEC Race2 Truck grand prix
Race twee komt er aan en het is hier nog steeds stil op de paddock, wie komt er kijken , wie gaat deelnemen, wie is hard aan het werk ?
Voor mij de eerste wedstrijd van het seizoen (ja het is al weer bijna een jaar geleden ![]() Een geweldig race weekend eigenlijk veel publiek, hopelijk goed weer, pitboxen om in te staan, kortom BEC op en top. Laat iets van je horen, wie gaat er goed presteren, wie wil een revanche voor een eerste opgave? en wie gaat die diesel verslaan ? Enfin, see you all in zolder ![]()
|
|||
|
|||
Ik ben zaterdag en zondag aanwezig. Dit om alles op gevoelige plaat vast te leggen.
't Gaat weer een prachtig weekend worden, net als vorig jaar. Nu vervangt de BEC de BTCS. Mvg... |
|
||||
|
||||
Hey Thomaske, ge komt maar iets drinken hé ;-)
Ja, ik zie het al helemaal zitten, ben geweldig gemotiveerd, de conditie was nog nooit zo goed (echt aan gewerkt), team zit goed in mekaar, Yep we gaan ervoor ![]()
|
|||
|
|||
oei, conditie is optimaal, zullen we moeten opletten !!
Als dan de wagen ook in conditie is zullen we fun hebben! Amigo, horen elkaar wel nog! |
|
||||
|
||||
Heb ik iets gemist?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik ga ook meerijden tijdens de Truck GP. Samen met de Pudding op den Beamer!
![]() Mijn conditie is uiteraard niets in vergelijking met Pudding ![]() ![]() 'k Kijk er echt naar uit, hoop idd op BEC op en top ! See you all in Zolder ! Scalle |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Amai, dit lijken mij hier al serieuze Temptation toestanden
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik ga ook proberen te komen kijken.
|
|
||||
|
||||
Euhm... € 20 toegang ? :s
Hey Pudding ![]() |
|
||||
|
||||
Wie heeft nog een teamchef nodig ? Ben beschikbaar volgens afspraken .
Reageren via mail
|
||||
|
||||
Op de site van Zolder kon je in voorverkoop tickets kopen. 1 kopen +1 gratis en 2 kopen +2 gratis. Maar het staat niet meer op de vernieuwde site.
|
||||
|
||||
Ik kan er nog krijgen via mijn clubcard. Aan 50%.
|
|
||||
|
||||
clubcard ? sounds interesting
![]() |
|
|||
|
|||
kan iemand mij helpen aan 2 vrijkaarten?
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|