![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Dan mijn "onderbouwing" waarom een dergelijk opmerking wel kan. Als ik roep dat Bert Longin van start gaat in de RPN dan is dat een feit. Dat feit moet ik onderbouwen met een bron, geen discussie over mogelijk. Zie bijvoorbeeld de belcar-threads van de afgelopen jaren m.b.t. mogelijke deelnemers. Echter ik spreek over tam-tam (geruchten) die ik heb vernomen. Weliswaar reeds dik twee geleden ergens op een parking in BE ![]() Mijn inziens hoef je bij geruchten / tam-tam niet je bron vrij te geven ![]() ![]() Op naar 10-11! op naar een dagje vertier aan de kanaalkant! vuurtje aan, soepje erbij en gaan met de traditionele afsluiter van het raceseizoen. Dat we in 2008, 2009 en 2010 ook zo mogen afsluiten ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
.[QUOTE][/.12 AANVULLING
Gedurende de gechronometreerde training en de wedstrijd behoudt de Koersdirecteur zich het recht wagens – die stilgevallen zijn langs de piste – naar de pitlane te slepen zodra hij dit veilig acht, met of zonder interventie van de Safety Car. Binnengesleepte wagens mogen hersteld worden en de training of wedstrijd hervatten.Tegen het al dan niet en/of het tijdstip van binnenslepen van wagens kan geen klacht ingediend worden.[QUOTE] al dan niet (??) wie wel en wie niet, of gaan we eerst naar stand in kampioenschap kijken om te zien we kampioen mag worden ??? Beter zou zijn niemand of iedereen.....niet? |
|
|||
|
|||
Dit noemt, zich indekken tegen klachten achteraf.
Het is een service aanbieden zonder garantie waarover die verloopt. Eigenlijk is het beter hem niet te geven, er komen toch vodden van. |
|
||||
|
||||
Uiteraard !
PS : De website ligt er even uit . Is er Live Streaming van www.hibntv.com of zo ? Van plannen voor 2008 weet ik ook alles (ik was op de meeting...) kampioenschap wordt zelfs opgewaardeerd langere races (3u) (500km)en even was er sprake van 24u in EC kampioenschap op te nemen (toch Gt3 2008 blijkt nu) . laagste klasse zou 2.5Lit worden... en inschrijvingsgeld x2, daarvoor veel meer promotie dus interessant voor sponsors als ge die hebt... Als't van enthousiast vrijwilligerswerk afhangt zoals bij ons is't andere koek... |
|
|||
|
|||
Eén van de gastrijders is G&A met de Z4 GT4.
Ze waren enkele weken geleden aan het testen geweest op Zolder met een enorme vleugel achterop de wagen. In het verslag van de training op Racingworld.be werd gezegt dat ze zouden deelnemen aan de 10 Hours Mvg |
|
||||
|
||||
Weet iemand waar je de Belcar Endurance Driver Challenge rangschikking kan vinden. Op de Belcar site vind ik enkel the Gentleman, the Ladies, the Junior en Welcome challenge terug. Bestaat er zoiets als een algemene Endurance Driver Challenge?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ik weet het
![]()
|
|||
|
|||
@speedlover: Er bestaat in de BEC geen Driver Challenge. Moet maar eens gaan zien in het Sportief reglement
|
|
|||
|
|||
is er deze laatste race ook weer entry verbod na een bepaald uur ??
Kwestie van te weten of het na een werkdag nog de moeite is om in te laden en te vertrekken. Of heeft het leger van Cor bevel gekregen de ingang te blokeren na 22u? Heb er niets over gelezen.... |
|
|||
|
|||
Weet er iemand hoeveel de inkom bedraagt?
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Ja inderdaad 5 euro. Is eigenlijk niks en toch zijn er nog mensen die ik daarover hoor klagen
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
De laatste aantallen die ik gehoord heb over het aantal deelnemers is 54! Dit wil zeggen dat er toch meerdere boxen gedeeld zullen moeten worden!
Grtz
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|