![]() |
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn de meeste kikkers nochtans groen van kleur ipv rood, maar dit geheel terzijde en zo mogelijk nog meer
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Hopelijk gaan ze deze keer wel een sterk neven programma uitwerken met andere (europeese) series rond de champcar, want dit maakt of kraakt een top weekend... Wel k*t van de datum, want ik had net gepland om in 2008 naar de GP in Pau te gaan en die is tuurlijk in het zelfde weekend... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
ik moet op mijn werk soms tot 12 actieve uren werken. als ik dat op een zondag, 's nachts doe, haal ik misschien 150-160€ bruto. dus als een vrijwilliger 200€ netto per dag vraagt, frons ik mij even de wenkbrauwen. (maar eigenlijk is dat een ander onderwerp)
|
|||
|
|||
Nootje van kritiek 'on topic':
Op 1 juni 2008 staan voorlopig ook de Spa Euro Races gepland met naar verluid o.a. de Euro GT (= International GT Open?) en de zojuist aangekondigde DSC + Mosler Challenge combo. Spijtig dat de verantwoordelijken voor de evenementen in België niet iets voordeliger kunnen plannen ![]() (En laat dat weekend ook nu net de testdag van de 24 uren van Le Mans zijn....). |
|
||||
|
||||
Hey maatje Mark,
blijf nog vele jaren bij ons ![]() ![]() ![]() Doei mijn sympatieke Nederlander. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Die Mark zal een uiterst goede en opperbeste kerel zijn. Daar geloof ik jou op jou woord. Maar wat meer inlevingsvermogen om het werk van de vrijwilligers te respecteren zouden we allen beter van worden. Ik hoop ten stelligste dat jij meer vat hebt op hem hebt tijdens de wedstrijd. Hou het plezierig morgen misschien als ik tijd heb kom ik wel eens langs. Dan zien jullie in levende lijve deze Belg.
|
||||
|
||||
Ik zal op 1 juni midden in de examens zitten. Desondanks zal ik mij moeilijk kunnen bedwingen om niet te gaan kijken. En zelfs als ik niet ga kijken zit met een ander probleem: aangezien ik vlakbij CZ woon zal er niet bepaald een rustige leeromgeving zijn. Ik zorg dat ik tijdens het weekend van 1 juni zo ver mogelijk van CZ verwijderd ben!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik zit ver genoeg af om ze juist niet/wel te horen. Hopen dat ik dan nog geen examens heb en dat ik weer van een rijder kaarten krijg om te gaan zien.
|
|
||||
|
||||
En het spel zit weer op de wagen... Er zijn geruchten dat de RACB haar handen van de organisatie aftrekt, en Zolder staat niet op de FIA-kalender voor de CCWS.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|