De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rating: Thread Rating: 7 votes, 5.00 average.
  #16  
Old 14-11-2007, 22:42
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
Ze hadden inderdaad beter Niels naar Le Castelet gestuurd, zoals Tom al zei.

Via Niels heb ik vernomen dat hij dinsdag 27 november zal testen op Zandvoort met een Formula 2.0 uit de stal van Van Amersfoort Racing.

Ondergetekende zal aanwezig zijn met fototoestel
__________________
http://www.brechtdecancq.com
Reply With Quote
  #17  
Old 15-11-2007, 19:53
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Quote:
Originally Posted by corvetteboy View Post
Ze hadden inderdaad beter Niels naar Le Castelet gestuurd, zoals Tom al zei.

Via Niels heb ik vernomen dat hij dinsdag 27 november zal testen op Zandvoort met een Formula 2.0 uit de stal van Van Amersfoort Racing.

Ondergetekende zal aanwezig zijn met fototoestel
Een test met een seizoen NEC FR 2.0 in het achterhoofd...?
Hopelijk kan hij het budget rondkrijgen!



Op autosport.be staat te lezen dat Vervisch de komende maanden gaat racen in het winter kampioenschap van de Aziatisch F3!
Quote:
F3: Frédéric Vervisch start in Aziatisch kampioenschap

Frédéric Vervisch rijdt tijdens de wintermaanden in het Aziatisch Formule 3-kampioenschap. De vice-kampioen in de Duitse F3 zet deze stap na wijs overleg met zijn sponsors. Diegene die het Aziatisch kampioenschap op zijn naam schrijft, mag de F1-wagen van Force India aan de tand voelen.

"Zo’n F1-test is natuurlijk een fantastische prijs, maar zo ver zijn we nog lang niet. Er staan ons nog zes raceweekenden met in totaal 18 races te wachten. En die beloven heel spectaculair te worden, want iedereen wil in die Formule 1 zitten. Er zal dus hard moeten worden geknokt van de eerste tot de laatste race. Het is niet mijn bedoeling om na de seizoensfinale in Azië te blijven, hoewel ik een deelname aan bijvoorbeeld de Formule Nippon of Japanse Formule 3 niet wil uitsluiten. Voor mijn carrière denk ik evenwel dat het belangrijk is om me op Europa te concentreren. Dit winterkampioenschap (de races worden van november tot en met april verreden, nvdr.) is evenwel een ideale gelegenheid om me op het Europees seizoen voor te bereiden. Zo kan ik mijn wedstrijdritme op peil houden en dat is zeker niet onbelangrijk", aldus Vervisch, die in Azië voor het team van Mark Goddard zal uitkomen.

Het is ook nog helemaal open in welk kampioenschap Vervisch volgend seizoen zal aantreden. "Klopt, we zijn er nog niet uit wat we in 2008 willen doen. Uiteraard zijn er veel opties, maar eerst moeten we het nodige budget bij elkaar harken."

De eerste manche van de Aziatische Formule 3 wordt verreden op het F1-circuit van Sepang, in het weekend van 24 en 25 november. Morgenmiddag vertrekt Vervisch reeds naar Maleisië waar hij zondag, een week voor de seizoensopener, met Team Goddard testen zal.
Ziet er allemaal heel netjes uit!
F3 is en blijft DE serie om de knepen van het vak te leren, de populariteit, nood en het niveau van winter series stijgt steeds, je kan zo zonder een seizoen te "verliezen" nieuwe circuits leren kennen én hier wacht er nog een F1 test voor de kampioen...
Hopelijk kan hij vooraan meedraaien!



Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara View Post
Marco Barba e Bertrand Baguette i piloti Draco 2008

Ancora manca l'ufficialità e in Draco nulla dicono, ma nel paddock del Le Castellet le voci sono insistenti e danno per sicuri per il 2008 Marco Barba, fratello di Alvaro, e Bertrand Baguette. Barba, questo weekend si gioca la possibilità di vincere il titolo spagnolo della F.3 dove è in lizza con Maximo Cortes; Baguette, belga, ha corso questa stagione nella WSR con KTR.
Baguette heeft nog niks getekend bij Draco heb ik uit goede bron vernomen! Z'n test is ook helemaal niet zo goed verlopen dan z'n (top)tijden doen vermoeden, want met een lek in de naftbak en de brandblusser die plots afgaat op 2 dagen mag je wel stellen van een slechte indruk van Draco... En last but not least is één van de beste ingenieurs van Draco naar Epsilon gegaan...
Idd het rommeld goed bij Draco...

Op 28, 29 en 90 november in Valencia, tijdens de laatste collectieve testen van 2008 -en ook de allerlaatste testen met de huidige Dallara- zal Bertrand testen bij Tech1 en KTR.
__________________

Last edited by Mr.Dallara; 15-11-2007 at 19:56.
Reply With Quote
  #18  
Old 19-11-2007, 00:28
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Kalender World Series by Renault 2008

Quote:
10/11 May Belgium (Spa-Francorchamps)
25 May Monaco (Monte Carlo) - WSR only -
7/8 June Britain (Silverstone)
28/29 June Hungary (Budapest)
30/31 August Germany (Hockenheim)
6/7 September France (Magny-Cours)
27/28 September Italy/Portugal/Turkey (Monza/Estoril/Istanbul)
25/26 October Spain (Barcelona)
TBA TBA
Bron: Facebook
Reply With Quote
  #19  
Old 19-11-2007, 00:46
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
10/11 mei op Spa? Wederom tijdens de 1000 km. Hmmmm, geen terugkeer naar Zolder. Jammer.......
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #20  
Old 19-11-2007, 12:28
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara View Post
Baguette heeft nog niks getekend bij Draco heb ik uit goede bron vernomen! Z'n test is ook helemaal niet zo goed verlopen dan z'n (top)tijden doen vermoeden, want met een lek in de naftbak en de brandblusser die plots afgaat op 2 dagen mag je wel stellen van een slechte indruk van Draco... En last but not least is één van de beste ingenieurs van Draco naar Epsilon gegaan...
Idd het rommeld goed bij Draco...

Op 28, 29 en 90 november in Valencia, tijdens de laatste collectieve testen van 2008 -en ook de allerlaatste testen met de huidige Dallara- zal Bertrand testen bij Tech1 en KTR.
Het Spaanse Epsilon waar Baguette in 2006 nog de Eurocup 2.0 mee betwiste heeft gevraagd om volgende week ook bij hun te komen testen!

Voor wie het vergeten was, het Baskische team zette eind 2006 Baguette plots op straat nadat zij al lang een deal hadden om Bertrand in 2007 te laten rijden in een 3.5 bolide van Epsilon. Maar toen kwam plots Red Bull met de een hoop geld (en 2 piloten van hun programma....)
Nu het Red Bull geld weg is en ze terug hun eigen piloten kunnen kiezen geven ze Baguette terug een kans... mmm, ik zou er toch een wrang gevoel aan over houden...
Eén ding is duidelijk: Baguette behoord bij de piloten die "hot" zijn op de WS markt voor 2008 .
__________________
Reply With Quote
  #21  
Old 20-11-2007, 01:52
buchinski buchinski is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2007
Location: Roeselare
Posts: 236
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
10/11 mei op Spa? Wederom tijdens de 1000 km. Hmmmm, geen terugkeer naar Zolder. Jammer.......
Euhm... op de voorlopige kalender van de LMS staat 1000km Spa op 18 mei!
Misschien komen ze dus toch de week voordien naar Zolder?

Ik dacht trouwens dat Renault wel de kalender voor de WS voorlopig had opgemaakt met vermelding van de landen maar zonder de vermelding van de circuits. Zo zouden er voor Engeland zowel Silverstone als Donington nog in de running zijn en voor de Fransen zowel Magny Cours als Le Mans.

Ik hoop dat ze bij de Duitsers de Nurburgring op de kalender houden. Als de race in Italie gekozen wordt (ipv Portugal of Turkije) hoop ik dat Monza er in blijft. Er lopen momenteel blijkbaar ook gesprekken met Imola.
Reply With Quote
  #22  
Old 20-11-2007, 13:05
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
10/11 mei op Spa? Wederom tijdens de 1000 km. Hmmmm, geen terugkeer naar Zolder. Jammer.......
Renault Sport komt met de hele "winkel" (FR3.5, FR2.0, Mégane Trophy) naar België, dus niet in het weekend van de 1000km van Spa...

@ buchinski: De circuits lagen (een tijdje geleden) idd nog niet vast bij de meeste landen, maar Renault Sport heeft duidelijk laten blijken dat ze de voorkeur willen geven aan F1 circuits... m.a.w. Spa, -en naar mijn gevoel- Hockenheim en Monza al is Imola zeker niet onwaarschijnlijk.
__________________

Last edited by Mr.Dallara; 20-11-2007 at 13:14.
Reply With Quote
  #23  
Old 22-11-2007, 23:07
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Alle welles-nietes geruchten van Baguette en Draco kunnen bij deze stoppen:

Quote:
F.Renault 3.5: Baguette in 2008 met Draco Racing



In aanwezigheid van Nadia en Adriano Morini, de teameigenaars, maakte Bertrand Baguette vandaag op een persconferentie in Brussel bekend dat hij in 2008 met Draco Racing deelneemt aan de World Series by Renault. "De einddoelstelling is niet minder dan het behalen van de titel in 2008", zo klonk het van managementszijde. Ook de Morini’s kunnen zich hierin vinden. "Sedert we in 2005 zijn begonnen in de World Series eindigden we driemaal als tweede in de eindstand. Tijd dat daar verandering in komt!"

Draco Racing hield Baguette sedert 2006 in het oog. De eerste contacten werden gelegd in juni 2007 toen Baguette’s prestaties in stijgende lijn gingen. Nu is de kogel door de kerk. Ook zijn teamgenoot is al onder contract gelegd : het is Marco Barba, de jongere broer van Alvaro Barba die dit seizoen bij Draco reed. Volgende week verlopen de testen in Valencia dan ook helemaal met Draco Racing in plaats van de voorziene kennismaking met Tech1 en met KTR.

......
Het volledig verhaal op http://www.autosport.be/shownews.awm?id=11242

Good luck Betrand!

Zonde dat Mollekens en KTR weer een (ruwe) diamant moeten laten gaan...
__________________
Reply With Quote
  #24  
Old 23-11-2007, 12:41
Yannick R's Avatar
Yannick R Yannick R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2005
Location: Aalst
Posts: 303
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara View Post
Zonde dat Mollekens en KTR weer een (ruwe) diamant moeten laten gaan...
Zonde? Het is net geslaagd voor Baguette nu hij bij Draco gaat..
__________________
Kimi Raikkonen!
www.yannickroggeman.be
Reply With Quote
  #25  
Old 26-11-2007, 19:30
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Massimo heeft op italiaracing.net een lijstje gezet wie er waar gaat testen in de FR3.5 deze week in Valencia. Met Baguette, Van der Garde, Yelmer Buurman, Carlo Van Dam en Maassen zijn er weer wat lage landers in de WSbR paddock...
(Vanaf nu zullen Eurointernational en GD racing niet meer te bespeuren zijn op de WSbR grid. Wie gaat nu de rode lantaarn zijn?)

Quote:
- Draco: Bertrand Baguette - Marco Barba
- Prema: Carlos Iaconelli - Michael Herck - Miguel Molina - Yelmer Buurman
- RC Motorsport: Johnny Cecotto - Pasquale Di Sabatino
- Comtec: Xavier Maassen - Duncan Tappy - Marco Bonanomi - James Walker
- Carlin: Daniil Move - Robert Wickens - Mikhail Aleshin
- Cram: Giedo Van der Garde - Pippa Mann - Daniil Move
- Fortec: Fairuz Fauzy - Carlo Van Dam - Duncan Tappy - Edoardo Piscopo
- Victory: Parthiwa Sureshwaren - Charlie Kimball
- KTR: Alexandre Marsoin - Alvaro Barba - Carlos Iaconelli - Guillaume Moreau - Xavier Maassen
- Epsilon: Dani Clos - Roberto Merhi - Mario Romancini - Victor Garcia
- Pons: Aleix Alcaraz - Juan Polar - Michael Herck
- Interwetten: TBA - TBA
- Tech 1: TBA - TBA
Carlo Van Dam verwacht ik volgend jaar in de FR3.5, hij heeft tijdens de vorige testen laten zien dat hij heel snel was in een Comtec Dallara, deze keer gaat hij zien wat Fortec hem te bieden heeft. Raar dat hij niet gaat testen bij RC (hij heeft bij RC een Euro F3 race gereden om de VW motor te testen/ontwikkelen en is nu ook in beeld voor een officieel VW stuur in de Euro F3 voor 2008)

Voor Yelmer Buurman zal het niet alleen de keuze zijn welk team het word in de FR3.5, maar vooral het dillema WS of GP2 in 2008?
Ik denk dat hij door zijn talent en entourage best ineens doorgaat richting GP2.

Maassen gaat bij Comtec en KTR weer wat geld verspillen...

Mollekens heeft naast "pay-driver nr1" met namen als Alexandre Marsoin(4e in Frans FR2.0), Alvaro Barba(8e in FR3.5), Carlos Iaconelli en Guillaume Moreau (terug van weggeweest...) heel wat talenten te beoordelen hebben tijdens de 3daagse test...

Van Roberto Merhi en Duncan Tappy (FR2.0 kampioen in de UK) verwacht ik ook wel goeide tijden.
__________________

Last edited by Mr.Dallara; 26-11-2007 at 19:33.
Reply With Quote
  #26  
Old 26-11-2007, 22:07
buchinski buchinski is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2007
Location: Roeselare
Posts: 236
Het wordt kijken hoe Baguette het er van af brengt in waar de jonge Barba zal eindigen.

Yelmer Buurman is inderdaad wel een megatalent die de schwung in zijn carriere weet te houden. Ik volg hem nu al van 2 jaar geleden toen hij in de Britse F3 zat.

Verder ben ik wel eens benieuwd naar Piscopo, die duidelijk hogerop wil en naar Dani Clos, een rustige en verstandige rijder die geregeld in de FR2.0 zijn overwinning wist mee te pakken. De rest van de rijders zijn oudgedienden die wat ter plaatse trappelen en een lading jongere rijders die mij iets te licht lijken.
Reply With Quote
  #27  
Old 28-11-2007, 16:59
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Op italiaracing.net zijn de eerste tijden al te vinden vanuit Valencia:

Quote:
I tempi del 1° turno, mercoledì 28 novembre 2007

1 - Giedo Van der Garde - Cram - 1'22"052
2 - Michael Herck - Comtec - 1'22"299
3 - Alvaro Barba - KTR - 1'22"674
4 - Bertrand Baguette - Draco - 1'22"891
5 - Sergio Perez - Interwetten - 1'23"247
6 - Alexandre Marsoin - KTR - 1'23"313
7 - Pablo Sanchez - Interwetten - 1'23"422
8 - Duncan Tappy - Comtec - 1'23"444
9 - Aleix Alcaraz - Pons - 1'23"472
10 - Charles Pic - Tech 1 - 1'23"585
11 - Pippa Mann - Cram - 1'23"587
12 - Marco Barba - Draco - 1'23"709
13 - Carlo Van Dam - Fortec - 1'23"744
14 - Carlos Iaconelli - Prema - 1'23"815
15 - Daniil Move - Carlin - 1'23"849
16 - Johnny Cecotto - RC - 1'24"111
17 - Roberto Merhi - Epsilon - 1'24"139
18 - Oliver Oakes - Tech 1 - 1'24"248
19 - Robert Wickens - Carlin - 1'24"817
20 - Xavier Maassen - Comtec - 1'25"184
21 - Parthiwa Sureshwaren - Victory - 1'25"570
Deze tijden geven nog een vertekend beeld, de meeste piloten gebruiken maar 1set nieuw rubber, terwijl er sommige piloten 2sets gebruiken per testdag...
__________________
Reply With Quote
  #28  
Old 28-11-2007, 20:39
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
De tijden van de namiddag sessie in Valencia: (20°C BTW)

Quote:
I tempi del 2° turno, mercoledì 28 novembre 2007

1 - Michael Herck - Prema - 1'22"079 - 45 giri
2 - Alvaro Barba - KTR - 1'22"086 - 55
3 - Charles Pic - Tech 1 - 1'22"362 - 36
4 - Aleix Alcaraz - Pons - 1'22"415 - 52
5 - Giedo Van der Garde - Cram - 1'22"520 - 28
6 - Marco Barba - Draco - 1'22"527 - 30
7 - Roberto Merhi - Epsilon - 1'22"695 - 48
8 - Alexandre Marsoin - KTR - 1'22"715 - 41
9 - Bertrand Baguette - Draco - 1'22"766 - 48
10 - Johnny Cecotto - RC - 1'22"825 - 43
11 - Pablo Sanchez - Interwetten - 1'22"980 - 62
12 - Oliver Oakes - Tech 1 - 1'23"127 - 43
13 - Duncan Tappy - Comtec - 1'23"130 - 39
14 - Carlo Van Dam - Fortec - 1'23"158 - 61
15 - Robert Wickens - Carlin - 1'23"210 - 39
16 - Sergio Perez - Interwetten - 1'23"395 - 43
17 - Pippa Mann - Cram - 1'23"739 - 26
18 - Xavier Maassen - Comtec - 1'23"778 - 57
19 - Parthiwa Sureshwaren - Victory - 1'24"812 - 34
20 - Daniil Move - Carlin - 1'24"995 - 43
21 - Carlos Iaconelli - Prema - 1'25"226 - 7
22 - Pasquale Di Sabatino - RC - 1'26"496 - 10
Michael Herck realiseerd weer toptijden, deze keer in een Cram bolide. Als hij in 2008 FR3.5 gaat rijden heeft Baguette en Jousse er een sterke tegenstander bij!
KTR is weer vooraan te vinden met een 2e snelste tijd van Alvaro Barba en een mooie 8e tijd voor rooky Marsoin.
Carlo Van Dan steld me wel teleur met pas een 14e tijd, ookal is de gap niet groot... Hij reed wel veel rondjes, mss een voorbereiding op morgen?
__________________
Reply With Quote
  #29  
Old 30-11-2007, 21:53
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Autosport.be meldt dat de test van Niels Cox in de Formule Renault 2.0 heel goed is verlopen.

Alles rustig aan op gebouwd omdat het toch wat aanpassen is aan zo'n wagen als je van de 1.6 komt.

Team en piloot waren zeer tevreden van de test. Nu nog opzoek gaan naar het nodige budget en dan komt er misschien een vervolg met het team.

Mvg...
Reply With Quote
  #30  
Old 01-12-2007, 00:12
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Autosport.be meldt dat de test van Niels Cox in de Formule Renault 2.0 heel goed is verlopen.

Alles rustig aan op gebouwd omdat het toch wat aanpassen is aan zo'n wagen als je van de 1.6 komt.

Team en piloot waren zeer tevreden van de test. Nu nog opzoek gaan naar het nodige budget en dan komt er misschien een vervolg met het team.

Mvg...
Tof om te lezen dat de test goed is verlopen (al blijft het een persbericht...), hopelijk vind hij de centen en kan hij volgend jaar een full seizoen NEC FR 2.0 rijden!


In Valencia zijn de allerlaatste FR3.5 testen van 2008 ondertussen afgelopen, de mecano's hun winterslaap is eindelijk in zicht, het silly season gaat gewoon door... De teams moeten nu afscheid nemen van hun bolides: de motoren gaan terug naar F-Solution en de chassis moeten naar Renault Sport worden gebracht (waar ze vernietigd worden! om zo tegen tegaan dat er geen nieuwe serie onstaat met de oude -zeer succes volle- chassis...)


Dag 2 voormiddag:
1 - Marco Bonanomi - Comtec - 1'21"857 - 53 giri
2 - Charles Pic - Tech 1 - 1'22"032 - 47
3 - Dani Clos - Pons - 1'22"042 - 52
4 - Giedo Van der Garde - Cram - 1'22"186 - 42
5 - Miguel Molina - Prema - 1'22"190 - 61
6 - Aleix Alcaraz - Pons - 1'22"339 - 48
7 - Bertrand Baguette - Draco - 1'22"390 - 54
8 - Pippa Mann - Cram - 1'22"429 - 37
9 - Salvador Duran - Interwetten - 1'22"553 - 52
10 - Robert Wickens - Carlin - 1'22"558 - 46

Dag 2 namiddag:
1 - Giedo Van der Garde - Cram - 1'21"968 - 30
2 - Guillaume Moreau - KTR - 1'21"998 - 45
3 - Michael Herck - Prema - 1'22"211 - 48
4 - Miguel Molina - Prema - 1'22"276 - 43
5 - Marco Bonanomi - Comtec - 1'22"456 - 40
6 - Carlos Iaconelli - KTR - 1'22"534 - 46
7 - Salvador Duran - Interwetten - 1'22"564 - 41
8 - Aleix Alcaraz - Pons - 1'22"640 - 43
9 - Marco Barba - Draco - 1'22"644 - 41
10 - Pippa Mann - Cram - 1'22"654 - 20

Dag 3 (voor en namiddag gecombineerd):
1 PIC,Charles - TECH1 1:21.391 (voormiddag) 1:21.645 (namiddag)
2 ALESHIN,Mikhail - CARLIN +0.025 1:21.416 1:22.062
3 BONANOMI,Marco - COMTEC +0.038 1:21.429 1:21.800
4 MOREAU,Guillaume - KTR +0.223 1:23.005 1:21.614
5 MOLINA,Miguel - PREMA +0.234 1:21.625 1:21.811
6 BAGUETTE,Bertrand - DRACO +0.357 1:21.937 1:21.748
7 WICKENS,Robert - CARLIN +0.427 1:21.818 1:22.297
8 MOVE,Daniil - CRAM +0.434 1:21.825 1:22.835
9 HERCK,Michael - PONS +0.445 1:21.836 1:23.059
10 BUURMAN,Yelmer - PREMA +0.560 1:23.135 1:21.951

Her en der zijn er geruchten dat het heel goed klikte tussen Van Der Garde en Cram én dat ze dicht bij een deal staan voor 2008.


Euroseries F3:
ART (de nieuwe naam van ASM) heeft hun 4 piloten bekend gemaakt voor 2008: Nico Hulkenberg, Jules Bianchi (Frans FR 2.0 kampioen), Jon Lancaster (vice kampioen in de Eurocup 2.0) en James Jakes. Zonder twijfel zal ART ook nu weer het te kloppen team worden... Of zal er een topper zijn met een VW motor die stokken in de wielen kan steken? (Hopelijk wel!)


Voor derest weinig nieuws, échte "pataten tijd" dus...
__________________

Last edited by Mr.Dallara; 01-12-2007 at 00:16.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.