![]() |
|
|
||||
|
||||
Bedankt,
Een reuze succes was het niet maar we zijn toch zeer tevreden en maken ons klaar voor de eerste echte testsessie! verslagje kan je lezen op onze website
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit zo mat zwart. Succes ermee
|
|
|||
|
|||
@ pudding 1
Net terug van een weekje Belgie. De racewagen met onderdelen is nu verhuist naar het Brusselse (ik wist niet dat ik nog zoveel "boel" had liggen!) en mijn teamgenoot voor 2008 is: Bruno Vermeeren, vandaar de jonge wolf en de "old fox". ![]() We moeten nog wat verder "schaven" om het budget rond te krijgen maar we zijn op goede weg. Ga jij met de Marcos rijden ipv. de Bmw ??? Groeten Luc Vdc
|
||||
|
||||
Naar het eind van het seizoen mischien enkele wedstrijden dsmec, eerst voldoende testen en daarna wat koersen!!
|
|||
|
|||
weet er iemand de juiste data voor de X-day ronde???
kalender hier zegt eind juni kalender Zolder zegt 7-8 juni kalender site X day zegt eind mei beetje om deftige planning te maken met andere familiale data.... |
|
||||
|
||||
begin juni dus X day zolder
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zou'm wit spuiten Manuel of zonweerkaatsend ... kwestie van't 'n beetje fris te houden zwart mat zuigt de warmte op...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ja, wit was wel wat beter geweest tegen de warmte, maar mat zwart kwam als eerste naat boven en kreeg het meeste stemmen. Om dan maar wat aan de temperatuur te wennen overweeg ik te verhuizen naar het warmere zuiden
![]() Helaas staan mijn schaapjes nog tot hun enkels in het water en zal ik nog zo'n 20 a 30 tal jaartjes mogen gaan werken voor ik mij dit kan permiteren daarom zal ik maar wat is de sauna moeten gaan trainen ![]()
|
||||
|
||||
T ziet der ne ferme auto uit Pudding.
![]() |
|
||||
|
||||
Is inderdaad een aanrader, ge gaat nog zweten in de zomer
![]()
|
||||
|
||||
En gy kunt het weten e Bart.
![]() |
|
||||
|
||||
Belgium Racing komt met de Ultima.
Bron: Patric Derdaele |
|
||||
|
||||
Dat wordt een feest
![]() ![]() Hopelijk voor Patric hou de ultima de racen uit, niet dat hij uitvalt juist voor het einde ![]() |
|
||||
|
||||
Inderdaad, mooie aanwinst voor het kampioenschap die Ultima.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|