De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 25-06-2008, 20:46
Volano Volano is offline
De Paddock Rookie

ADAC races Zolder 05-06/07/08

Om men examens helemaal te vergeten ben ik van plan om nog eens naar zolder te trekken en dan wel zondag 6 juli. Nu staat er op de site niets van inkom vermeld maar in het kalenderboekje van Zolder 2008 staat er dat de inkom 10 € is voor het weekend. Welke van de 2 zijn juist?

10 euro is niet veel voor een hele dag raceplezier maar ik wil niet voor verassingen komen te staan. Ben momenteel nog even studentje dus kan alle geld goed gebruiken.
Reply With Quote
Old 25-06-2008, 23:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wilmai zal het juiste antwoord wel weten
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 30-06-2008, 21:33
Volano Volano is offline
De Paddock Rookie

Niemand dat er iets van afweet? Dat geloof ik niet
Reply With Quote
Old 30-06-2008, 21:59
Patsche's Avatar
Patsche Patsche is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Volano View Post
Niemand dat er iets van afweet? Dat geloof ik niet
Ik heb is gekeken in een boekje van Zolder en inderdaad de inkom zou maar 10euro zijn en dan heb ik ook is gaan kijken op de site van Youngtimer maar daar vindt ik niets van inkom geld.Laat het hopen dat we juist zitten en dat je kunt gaan kijken het is de moeite want ik probeer ook elk jaar te gaan kijken.
Reply With Quote
Old 30-06-2008, 22:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Patsche View Post
Ik heb is gekeken in een boekje van Zolder en inderdaad de inkom zou maar 10euro zijn
Ga maar uit van € 10,00
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 30-06-2008, 22:43
Volano Volano is offline
De Paddock Rookie

indd op de site van de ADAC races vind ik niets terug van inkom en op circuit zolder zie ik alleen dat de camping 25€ kost maar das niet van toepassing bij mij, ga enkel zondag dus hope da het gratis is en anders is het 10 € ni, dat is niet het einde van de wereld
Reply With Quote
Old 10-07-2008, 23:08
Volano Volano is offline
De Paddock Rookie

ADAC races waren wel goed, paar mooie races gezien, mooie wagens vooral maar voor de rest viel er niets te beleven. De commentaar was uitsluitend Duits en van volk was er ook niet veel te zien, enkel het weer was goed dus heb wel leuke dag gehad.

Hieronder paar fototjes die ik genomen heb. Ben wel amateurtje dus alle tips en trucs zijn welkom. Zal enkel blij zijn wanneer ik een 2e (en betere) lens heb. Maar die laat normaal niet lang meer op zich wachten.

Voor de nieuwsgierigen onder ons, de foto's zijn genomen met een Sony Alpha 200 toestel met standaard zoomlens (18-70) mijn 2e lens word wss een 75-300.

Reply With Quote
Old 11-07-2008, 20:53
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Tjah, je moet idd niet naar de ADAC Races gaan voor de 'geweldige' sfeer. Maar mooie wagens zijn het wel. En aangezien er dan toch zo weinig volk is, is het meteen een goede gelegenheid om enkele mooie plaatjes te schieten.
Old 11-07-2008, 21:03
Volano Volano is offline
De Paddock Rookie

Dat is waar, er is eens plek genoeg om foto's te maken, zelfs aan de villeneuve was er plek genoeg om rustig kiekjes te schieten. Maar daar zit ik met de probs van het FIA hek dus daar moet ik nogeens oplossing voor vinden
Reply With Quote
Old 12-07-2008, 16:49
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Gewoon op een vuilbak gaan staan. Dan kan je er mooi overtrekken
Old 17-07-2008, 22:58
Xsara_VTS's Avatar
Xsara_VTS Xsara_VTS is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Gewoon op een vuilbak gaan staan. Dan kan je er mooi overtrekken
inderdaad, dat doe ik ook altijd in de villeneuve.

Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules