![]() |
|
|
|||
|
|||
Toyota heeft aangekondigd dat het nog geen plannen heeft om de stekker uit het formule 1 project te trekken.
Ben benieuwd hoe lang ze het nog gaan trekken Quote:
|
|
|||
|
|||
Van de webblog van de Nederlandse autosportverslaggever Rick Winkelman (http://www.rickwinkelman.nl):
Quote:
|
|
|||
|
|||
Honda heeft er wel alles aan gedaan om een goede wagen voor 2009 te bouwen. Vroeg gestopt met ontwikkeling van de 2008 wagen, testkilometers gespaard voor de winterperiode, Ross Brown, ...
|
|
||||
|
||||
Er zijn kandidaten gevonden!
http://en.f1-live.com/f1/en/headline...22090755.shtml
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
+ Hyundai/Kia
Die Mexicaan (2e rijkste man ter wereld, 60 miljard!) lijkt me de beste kandidaat. Ik hoorde op Radio Le Mans dat Petrobras interesse heeft om het team te sponsoren (60 miljoen). Voor zowel Petrobras als de Mexicaan is de Braziliaanse markt erg belangrijk. Dus Bruno Senna en Jenson Button achter het stuur? Last edited by FIRE; 22-12-2008 at 23:18. |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Mark;241268]Er zijn kandidaten gevonden!
Het is geen scheepsmagnaat, maar wel lid van zo'n familie. Dat kan ook helpen ![]() En David Richards in dit rijtje? Tja, die zoekt nog wat omzet nu het WRC Subaru programma om zeep is ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Het Honda team zou verkocht zijn aan een Mexicaan van Telmex.
Het is nog niet oficeel. Bron: http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld...MF27122008_067 |
|
||||
|
||||
Dan hebben we een GP van Mexico in 2010 of 2011
![]()
|
||||
|
||||
"Het bericht geeft ook aan dat de prijs voor de overname van de renstal een symbolische dollar is."
Dat zou me toch verwonderen... |
|
||||
|
||||
had ik dat geweten
![]()
|
||||
|
||||
Je moet het team dan ook wel draaiende houden e, kerel!
![]() |
|
||||
|
||||
Als ze gewoon zouden stoppen kregen ze ook niks. Nu moeten ze bij Honda ten minste geen ontslagvergoedingen betalen. Dus eigenlijk doen ze een deal.
|
||||
|
||||
en nu ga je zien, die gaan in 2009 mee vooraan rijden in bepaalde races en de vruchten plukken van het vele ontwikkelingswerk dat Honda erin gestoken heeft. Met Ross Brawn en Button nog aan boord verwacht ik er toch wel wat van. Het ganse team zal super gemotiveerd zijn. En dan gaat er natuurlijk gezegd worden dat Honda er veel te vroeg de stekker heeft uitgetrokken.
Hopelijk keren ze ooit nog terug als motorenleverancier... |
|
||||
|
||||
En nu komen de ontkenningen uit het kamp van Slim.
Niks van aan van een overname volgens een anonieme bron. http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule...al-Honda.dhtml |
|
||||
|
||||
Ik vraag me dan wel af of het team dezelfde naam blijft behouden!
Ik denk het niet aangezien honda zich terug trekt...
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|