De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 07-03-2009, 12:56
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

1 fabrieksteam minder in de F1, 1 privé team meer: zou dit nu op lange termijn terug de tendens kunnen worden in de toekomst, of is dit een alleenstaand geval?

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 07-03-2009, 13:30
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

USGPE is toch ook een nieuw privé-team?
Old 07-03-2009, 14:42
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
USGPE is toch ook een nieuw privé-team?
Ok, ik drukte me wellicht verkeerd uit: ik vroeg me eigenlijk af of de tendens gezet is dat fabrieksteams op termijn terug zullen verdwijnen en hun plaats ingenomen wordt door privé teams (zoals in de goede oude tijd), dan wel dat dit een alleenstaand geval is.

Ik denk niet dat ik ergens gesteld heb dat dit team het enige privé team is dat er dit jaar bijkomt (of bijgekomen is)?

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 07-03-2009 at 14:42.
Reply With Quote
Old 07-03-2009, 14:56
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

McLaren - Mercedes, Ferrari en ook BMW Sauber, dat zouden toch zekerheden moeten zijn voor nog vele jaren.
Bij Toyota vraagt iedereen zich al jaren af hoelang ze het nog uitzingen, en daar zijn ook al even Le Mans geruchten gaande ...
Enja Renault, dat lijkt mij ook niet zo'n zekerheid zoals de eerste drie.

Dus ik denk wel dat we terug in een tendens zitten naar meer privé-teams, en dat is geen slecht gegeven zou ik denken.

En de Brawn GP ziet er toch kwa vormen best een mooie auto uit vind ik! Nu nog verlost geraken van die maagdelijke witte kleur ...
Old 09-03-2009, 22:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Tijdens de eerste gezamelijke test is de Brawn Mercedes al meteen snel! Of is men een spelletje aan het spelen? Net zoals die gewiekste Eddie Jordan in 1995 Supersnel in de wintertesten om een potentiele sponsor lekker te maken. Het werkte wel, Benson&Hedges hebben we jarenlang in de F1 gezien.

Wat betreft Brawn GP, die naam zal wel niet lang bestaan. 2009 is het jaar om de zaak door te verkopen aan een andere partij.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 10-03-2009, 22:56
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Vandaag was de brawn gp toch ook weer goed voor een 3de snelste tijd.
Uit test tijden kan je dan wel niet echt veel afleiden, maar het is wel mooi wat ze laten zien.

Toch denk ik dat de brawn gp bij de beteren van het veld gaat horen, als je ziet hoelang honda al bezig was met de wagen van 2009, enkel het tekort aan testkilometers kan een nadeel vormen.

Naar mijn mening is de brawn gp trouwens de mooiste wagen. Maar smaken verschillen natuurlijk
Reply With Quote
Old 10-03-2009, 23:57
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by smiley View Post
Vandaag was de brawn gp toch ook weer goed voor een 3de snelste tijd.
Uit test tijden kan je dan wel niet echt veel afleiden, maar het is wel mooi wat ze laten zien.

Toch denk ik dat de brawn gp bij de beteren van het veld gaat horen, als je ziet hoelang honda al bezig was met de wagen van 2009, enkel het tekort aan testkilometers kan een nadeel vormen.

Naar mijn mening is de brawn gp trouwens de mooiste wagen. Maar smaken verschillen natuurlijk
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules