De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #16  
Old 21-03-2009, 22:20
HaCo's Avatar
HaCo HaCo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2006
Location: Holsbeek
Posts: 413
Hoezo reglement Sennake, is dat verplicht ofzo?

Ik vind een gesloten proto mooier dan een open proto, had gehoopt dat de R15 dicht ging zijn...
Reply With Quote
  #17  
Old 21-03-2009, 22:21
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2005
Location: Westerlo
Posts: 778
Dat ze het dak eraf gooien he.
Dan hebben ze geen last met de airco.
__________________
Life to the maximum !!
www.speedwear.be
Reply With Quote
  #18  
Old 21-03-2009, 22:52
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Spannend. Jammer van die technische problemen bij #7 Peugeot. Acura mocht dan op pole staan, in de race komen ze er niet aan te pas.

In GT2 doet de Panoz lekker mee.
Erg veel technische problemen bij BMW. Valt me erg tegen.
Reply With Quote
  #19  
Old 21-03-2009, 22:56
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by FIRE View Post
Spannend. Jammer van die technische problemen bij #7 Peugeot. Acura mocht dan op pole staan, in de race komen ze er niet aan te pas.

In GT2 doet de Panoz lekker mee.
Erg veel technische problemen bij BMW. Valt me erg tegen.
Inderdaad spijtig van Peugeot.

Ik heb de race niet volledig kunnen volgen en zie de Aston Martin nogal wat ronden achterstand heeft op de concurrentie in GT2. Hebben zij ook problemen gehad of is er voor AM nog wat werk aan de winkel?
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #20  
Old 21-03-2009, 23:16
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Ik heb de AM niet echt gevolgd maar ik denk vooral een kwestie van werk aan de winkel.
Reply With Quote
  #21  
Old 21-03-2009, 23:23
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by FIRE View Post
Ik heb de AM niet echt gevolgd maar ik denk vooral een kwestie van werk aan de winkel.
Daar vreesde ik dus voor.

Spijtig dat ze zich niet kunnen mengen in de strijd met de Ferrari's, Porsches en Panoz. Dat laatste doet het trouwens niet slecht.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #22  
Old 22-03-2009, 00:35
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Darn it, engine blow op de Aston Martin.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #23  
Old 22-03-2009, 00:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Peugeot nr 7 staat al rondenlang in de pits met een kapotte.... airco! Idioot reglement dat de wagens met een dak zodanig benadeelt dat ik vrees dat ze op termijn gaan verdwijnen.
De ACO kennende drijven die hun zin door met de airco's Dan zal de open proto meer kilo's moeten meezeulen dan de gesloten versie. Wel een echt 2009 probleem..................de bikkels uit de goeie ouwe tijd draaien zich om in hun graf als ze lezen dat anno 2009 een wagen in de pits staat vanwege een defecte airco
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #24  
Old 22-03-2009, 00:57
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Navraag bij de collega's van het Duitstalige magazine "Speedweek" ter plaatse leerde dat het Vici Racing Team vannacht heeft besloten, niet aan de race deel te nemen. Hoewel er geen officiële verklaring is, wordt er vermoed dat het uitblijven van toegezegde sponsorgelden de reden voor dit besluit is

http://www.autosport.nl/news/17433/a...n_sebring.html
26 wagens aan de start? Eigenlijk een koerske van niks. 2 in GT1, 3 in LMP2! Tot op dit moment geen berichtgeving op de Belgische sites overigens, iedereen met verlof?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #25  
Old 22-03-2009, 00:59
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Een vriendin die ter plekke is, zegt ook dat er beduidend minder volk aanwezig is dan vorig jaar.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #26  
Old 22-03-2009, 01:10
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
audi strategie begint te werken.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #27  
Old 22-03-2009, 09:52
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Hiha..

Audi vs Peugeot: 1 - 0

Dit beloofd voor de volgende confrontatie..
Reply With Quote
  #28  
Old 22-03-2009, 11:29
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Het zat eraan te komen vanaf een uur of 1 vannacht. De Peugeot en de Audi's waren perfect in balans en konden na meer dan 8 uur koers geen verschil maken van meer dan enkele seconden. De Peugeot reed telkens dubbele stints met een set banden terwijl de Audi's bij elke stint van banden wisselde: dit gaf een klein voordeel in tijd voor de Peugeot, dat weer teniet gedaan werd op het einde van de 2e stint omdat de banden van de Peugeot dan helemaal op waren en alles weer samen kwam. Na meer dan 8 uur zag ik dat de Peugeot ineens vlak na zijn bandenwissel terug binnen kwam omwille van een platte band, en meteen was duidelijk dat hij die achterstand niet meer zou kunnen ophalen op eigen kracht, juist omdat de snelheid van beide merken zo in balans was. En als je moet hopen dat er iets misgaat met een Audi, wetende dat er dan ook nog eens 2 voor je uit rijden, is de situatie eigenlijk hopeloos. In die wetenschap ben ik gisterennacht gaan slapen en het zou me erg verwonderd hebben moest Peugeot nog gewonnen hebben...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #29  
Old 22-03-2009, 11:33
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Quote:
Originally Posted by HaCo View Post
Hoezo reglement Sennake, is dat verplicht ofzo?
De temperatuur in de wagen moet onder een bepaalde waarde blijven volgens het reglement. Deze temperatuur wordt gemonitord door de wedstrijdleiding die de wagen uit koers kan nemen waarbij de limietwaarde overschreden wordt...

Het probleem voor Peugeot is dat deze regel pas ingevoerd is en dat de Peugeot niet ontworpen werd om hiermee rekening te houden. Dus naast het extra gewicht en verlies aan puur vermogen is er ook nog het probleem van de plaats waar dat ding ingebouwd wordt, en natuurlijk de fiabiliteit die tijdens deze 12 uur voor het eerst getest werd.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #30  
Old 22-03-2009, 11:35
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Hiha..

Audi vs Peugeot: 1 - 0

Dit beloofd voor de volgende confrontatie..
De volgende confrontatie zal Le Mans zijn en zal ook de enige confrontatie zijn dit jaar; Audi heeft laten weten dat ze met de R15 slechts 2 koersen gaan rijden: Sebring en Le Mans. Peugeot doet er zelf ook maar eentje meer: Spa. Natuurlijk kunnen planningen veranderen, maar op dit moment is dit wat beide teams aangekondigd hebben.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.