![]() |
|
|
||||
|
||||
Als brawngp, toyota en williams gediskwalificeerd worden na uitspraak van de FIA.
Dan wint hamilton zelfs. ![]() Ik zeg duidlijk als, want niets is zeker. |
|
||||
|
||||
Aha, dan had Brundle het op de BBC toch goed gezien: hij vroeg zich af hoe het kwam dat Hamilton net voor de SC derde was en na de SC vierde na Trulli.
|
|
||||
|
||||
Quote:
de eerste meters zijn dus wel degelijk onbelangrijk ben ik trouwens de enige die vond dat de timing van de SC eerder.... opvallend was? Rosberg, Vettel en Kubica waren al binnen gekomen. In ronde 18 crasht Nakajima, op een plaats waar weinig plaats is om op te ruimen. Daarna komt Barrichello binnen (een lange stop, 21s). En pas dààrna komt Button binnen, op het einde van ronde 19. En pas als Button de pits verlaat, komt de SC buiten. Net voor Vettel trouwens, waardoor het hele veld moet doorgelaten worden... Ik wil niks of niemand beschuldigen, maar mij lijkt het wel of de "dream finish" daar een handje geholpen werd
Last edited by marcel; 29-03-2009 at 12:53. |
|
||||
|
||||
Mooie gp gezien, alleen versta ik de actie van Vettel niet goed, er was plaats genoeg naar mijn inziens. Ook een mooie prestatie van Brawn GP nu is het nog af te wachten wat de FIA gaat doen met de diffuser kwestie.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ook leuk hoe piloten commentaar kunnen geven op de tv beelden tijdens de persconfertie na de race. En het was niet volledig Kubica zijn schuld, die aanrijding met Vettel. Kubica met risico, maar zat er langst, en Vettel laat vervolgens niet genoeg plaats. Beetje 50/50, zoals ze ook zeiden "op den BBC" ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
mooie race gezien, enige minpunt is toch de door mongolisme geteisterde braziliaanse zak aan de start te moeten zien.
vettel en kubica? ben fan van beiden, maar vond eerder kubica wat optimistisch. maar dat is eigen aan hem, laat hem doen en hij vecht zelfs nog na de race voor een plekje hoger op de tabellen. piquet jr...wat moet je hiervan denken? kan ie rijden of moeten er post-its op zijn pedalen gehangen worden? sutil en fisico...knap maar ze gaan nog wel eens in mekaar hangen vrees ik. kortom, ik denk dat 2009 een hilarisch spannend seizoen gaat worden Last edited by historyf1; 29-03-2009 at 14:49. Reason: ik was een beetje niet op mijn taal aant letten sorry |
|
|||
|
|||
De timing was ongelukkig omdat iedereen voorbij de SC moest.
Maar wat als de SC was gekomen voor de stop van Button? Dan had Button kunnen pitten onder SC en was hij ook leider gebleven. Waar zit het probleem? Last edited by Marc; 29-03-2009 at 13:53. |
|
||||
|
||||
Zoals eerder gezegd, vond ik ook de safety car wel laat uitkomen.
Toen ik die crash zag, dacht ik al direct dat Jenson de overwinning kon vergeten, maar ik zat nog met het SC-reglement van vorig jaar in mijn hoofd. Daar heeft Brawn wel geluk gehad, dat geef ik toe. Maar er kan niet gezegd worden dat ze de overwinning hebben gestolen. En nu lees ik net dat Vettel volgende week 10 startplaatsen verliest door dat incident met Kubica, dat vind ik nu toch ook wel overdreven. En over Barrichello zijn acties wordt gezwegen. Of werd hij bij de start echt zo hard aangetikt door Kovalainen? Kzou de beelden nog eens moeten herzien. Nouja, Jenson verdient gewonnen, dat pakken ze hem (hopelijk!) niet meer af!
|
||||
|
||||
Vettel wodt bestraft omdat hij bleef verder rijden met een gehavende wagen.
Terwijl de fia had gevraagd om hem veilig langs de kant te zetten. Maar vettel bleef door rijden en heeft daarom een straf gekregen. Last edited by fenixracing; 29-03-2009 at 14:30. |
|
||||
|
||||
Pardon? Op dit soort opmerkingen zitten we hier niet te wachten.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Het commentaar op BBC was inderdaad geweldig! Nogal wat anders dan de vaak slaapverwekkende vertoningen op Sporza, hoewel ik hen dankbaar ben dat ik de afgelopen jaren toch F1 heb kunnen volgen!
![]() Race was een beetje chaotisch met het meest opvallende inderdaad die bizar late reactie op de crash van Nakajima. Dat had meteen SC moeten zijn!! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
sorry voor de formulering, maar ik nodig je uit om rubens eens in real life te ontmoeten
|
|
||||
|
||||
Top: Brawn GP. Zeer origineel, ik weet het
![]() Flop: Ferrari. Laatste plaats in het CWC, zegt genoeg. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is toch wel vaker dat als iemand zijn start verprutst en achter andere (tragere) rijders komt te zitten, dat heel zijn race naar de knoppen is. Mijn mening, in een race (zonder invloed van safetycar) is de start een van de belangerijkste delen van de race. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|