![]() |
|
|
View Poll Results: Hoeveel wagens aan de start van de Belgian Race Kick Off? | |||
12 of minder |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 8.33% |
13 |
1 | 2.78% |
14 |
1 | 2.78% |
15 |
1 | 2.78% |
16 |
3 | 8.33% |
17 |
2 | 5.56% |
18 |
3 | 8.33% |
19 |
2 | 5.56% |
20 |
6 | 16.67% |
21 of meer |
14 | 38.89% |
Voters: 36. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
De harde feiten: 16 stuks!
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
inderdaad 16 stuks, maar wel 2 mooie races gezien
|
|
||||
|
||||
welk circuit zat jij dan?
|
||||
|
||||
Het mooi vinden van een race is natuurlijk subjectief maar ik vond race 2 anders wel een zeer goede
![]()
|
||||
|
||||
Misschien maar een klein startveld, maar wat een startveld.
![]() |
|
|||
|
|||
Kwaliteit is er inderdaad wel, nu alleen de kwantiteit en ze zijn vertrokken.
Mooie collectie wagens, verrassend Koen Wauters die de pole rijdt. Sterke 2e race van de KRK viper, die net op het laatste de Ford moest doorlaten. Vond trouwens wel dat bij dat inhaalmanoeuver de Ford fel naar buiten stuurde...
|
||||
|
||||
Volgende wedstrijd op spa samen met het engels gt kampioenschap komen we
misschien rond 36 deelnemers uit ,of meer hoop ik. |
|
|||
|
|||
ja, maar die rijden voor hun eigen kampioenschap. Beide kampioenschappen zien elkaar als opvulling denk ik.
Trouwens, als de RACB het correct speelt, moeten ze de GT4's verbieden om deel te nemen tijdens die wedstrijd wegens het snelheidsverschil! Anders hadden ze maar een ander excuus moeten zoeken om de Dutch GT4 te weren!
|
||||
|
||||
Quote:
de 24 uren daarom rijdt het dutch gt4 niet mee. 16 a 17 autos vind je niet terug op een circuit als spa laten we hopen dat alle engelse rijders komen krijgen we misschien een mooie wedstrijd ![]() Deze racen wel op avon tires dus je krijgt wel verschillen. |
|
|||
|
|||
Spijtig van het aantal stuks maar heel prachtige wagens.Er waren toch verschillende mooie duels te beleven en de snelheid zat er goed in.
|
|
|||
|
|||
Heb de opmerking elders al gemaakt, er was dit weekend maar 1 race de moeite waard om je vingers voor af te likken en dat was de laatste: de DSMEC. Continue en overal in het (enorme) veld gevechten en positiewisselingen. Misschien niet altijd vooraan maar de soms felle gevechten tussen diverse (klasse)deelnemers verder op in het veld waren om van te watertanden. En met veel, heel veel respect voor elkaars materiaal (spijtig van de startcrash...) en het nodige geduld bij het inhalen van tragere deelnemers. Deze race bezorgde bij mij in ieder geval weer een ouderwets "Belcar-gevoel"!
![]() |
|
||||
|
||||
Wel dat vindt ik niet ,vond voor maar 16 wagens heb ik mooier wedstrijden gezien dan desmc. Desmc is prachtig maar geeft mij het niet het zelfde gevoel als de BGTC. Ik blijft ook bij mijn standpunt dat DESMC niet op de oude belcar lijkt. Het enige wat het zelfde is dat de grote teams nu komen en stilaan beginnen te domineren.En het voelt raar als een clio meer lawaai maakt dan porsche of bmw. Ik weet dat het vooral om het racen gaat , maar het oog en oor willen ook wat en dat gevoel is er nog niet helemaal bij DESMC.
|
|
||||
|
||||
Betreft BGTC en DESMC, heb alles alleen maar via het internet gevolgd dus hoe het er was op circuit kan ik niets van zeggen. Wel zeker lijkt het mij niet best nog eens de twee kampioenschappen te beginnen te vergelijken en bekijken welke het 'mooist' - 'tofst' - 'gaf het beste gevoel' etc . . . voor jezelf was want daar zullen altijd twee groepen mensen van mening bij zijn.
In deze thread kunnen we het best ook even bij het onderwerp blijven, en misschien eens denken hoe men aan meer dan 16 deelnemers zou kunnen geraken? Maar zoals al 100 x aangegeven, het veld van ADAC GT of Brits GT zijn niet veel beter ten opzichte van ons Belgenlandje. Kun je ook meteen de vraag stellen, kunnen we wel meer als pak weg max. 20 wagens verwachten in een wedstrijd (buiten 24H Zolder en komende race op Spa met de Brit GT's). in deze omstandigheden??? |
|
||||
|
||||
Het materiaal blijft vrij duur. En de oude wagens zijn nog niet eens afgeschreven. Ik hoop dat toekomst er beter uitziet. Want je krijgt stilaan toch "goedkopere" tweedehands wagens. Dus hopelijk ziet de toekomst er beter uit.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik heb de indruk dat Bert Longin nog niet volledig weg is met de Porsche ;-) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|