![]() |
|
|
||||
|
||||
100 % akkoord met Mistery :-)
|
|
||||
|
||||
Is Clio en Yaris niet in het leven geroepen om jonge mensen naar de circuits te trekken. Zowel op de baan als er rond???
Als dit het gevolg is, is de realiteit ver van het ideaal !!. In plaats van jonge piloten de kans te geven hun sport te beoefenen, gooi je de mensen voor de leeuwen. Ze spelen op dat moment met hun leven. Gepast ingrijpen van zowel de promotieconstructeurs,maar OOK van koersorganisatie EN circuits is genoodzaakt in zulke gevallen. Spelregels leef je na, of je gaat ERUIT !! Zo haal je de rotte appels en onmiddellijk uit en geef je de kans aan diegene die het wel goed spelen om toffe en sportieve autosport te beoefenen en zich op eerlijke wijze met elkaar te meten. Het is ongehoord dat mensenlevens worden bedreigd door een ongezonde vorm van "sport". In elk geval ben ik blij te lezen dat de jonge piloot er in dit geval vrij goed vanaf komt. Alhoewel ik hem niet onmiddellijk meer in zijn wagen zie stappen na zulk een ervaring. Conclusie; door stommiteiten van sommige mensen bedreig je niet alleen het leven van anderen, maar ontneem je hen ook hun idealen en ambities. En in het slechtste geval hun leven. Is dat het waard ??????? (En dit laatste geldt niet alleen op circuits of voor autosport. Dit geldt ten allen tijde) Last edited by fordje; 14-05-2002 at 19:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
denk eerst eens na voor je dat schrijft , waarom moet alle nieuws komen van een site die nota bene de info later als ik hadden BRON : JPMontoya
|
||||
|
||||
Quote:
Wij moeten als forum proberen om "Ej, da nieuws komt van mij" te vermijden ten ALLEN tijde. En is da nu zo'n moeite om te zeggen bron: BSR En als ge iere commentaar op wilt geven, open dan een nieuwen thread in vraag aan admins als ge wilt. DAn kan deze thread "rustig" verder gaan, on topic...
|
||||
|
||||
voor die geen die t ni moeste weten dit is dus PC H. foto raceboy . -> ik blijf liever on topic maar dat moest me toch even van t hart
|
||||
|
||||
Quote:
Toen was Pierre-Cedric Henry naar het schijnt al dood, en nu zou hij dan ineens terug leven ![]() Dus nu kom jij met het bericht dat PC uit coma is ... ik wil je best geloven, maar ik wil het wel op 1 of andere manier willen checken ... Als je het mondeling van iemand vernomen hebt schrijf je dat er ook bij ... Als je het zelf te weten bent gekomen dan schrijf je inderdaad "bron: JPMontoya". Dan geef je aan dat de door jou gewonnen info correct is, en dat je je eventueel later hiervoor kan verantwoorden Ik wil niet het risico lopen om net als de vorige keer verwijten te krijgen van foutieve informatie te leveren. Voor hetzelfde geld is het bericht dat je gisterenavond post absoluut verkeerd, en krijg ik vandaag naar mijn oren ... airco
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik vind dat het tijd wordt om terug on topic te gaan. Alles over Henry:HIER, al de rest ergens anders.
|
||||
|
||||
Gaan we hier niet te veel op de man spelen??
![]() Mss allemaal is over slapen en morgen verder posten. Ken je die reclame van LEO ?? Take It Easy ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Goed nieuws.
|
|
||||
|
||||
PC Henry is vandaag (vrijdag) ontslagen uit het ziekenhuis !
BRON : J.E
|
||||
|
||||
wow das wel monsterlijk snel ...
woensdag of wat was het uit coma gehaald, en nu uit de kliniek ... airco
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|