![]() |
|
|
||||
|
||||
*** Truck Race Zolder: de foto's***
|
||||
|
||||
Paar foto's van dit weekend. Vanonder staat wel een heel speciale
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dan die speciale ![]() Tis wel verdomd kloten om zo foto's te nemen als amateur. Zolder maakt dan net 1 gat in de draad voor foto's te nemen staat deze heren daar in dat gat. Na een vriendelijk poging om te vragen of we even foto's mochten nemen zonder hun erop konden we vertrekken zonder foto's, kerels bleven gewoon staan. ![]() Ten slotte filmke van dit weekend http://www.youtube.com/watch?v=Q7Xr82Lulbs |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Effe ter verduidelijking. De persoon in de rode overall, is GEEN medisch personeel!
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Geen idee welke sjarels dit zijn of tot welke ploeg/onderdeel ze behoren maar ze snappen er niets van. U zult denken? Jij maakt toch ook weleens foto´s! Klopt, maar dan wel in de tijd dat ik niet "ingeroosterd" ben en met mijn overall op de enkels. De andere broek blijft gewoon zitten ![]() Dergelijk volk de volgende keer gewoon verrot schelden, ze verdienen niet beter.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Vandaag in Spa ook weer marshalls in functie foto's zien trekken, en terwijl ook een sigaretje roken. En toen ik doorging na de qualifying van de btcs was er zelfs eentje bier aan het drinken(maar toen was het waarschijnlijk middagpauze)
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Ik veronderstel dat een baanmarshall zijn job toch doet omdat hij een passie voor autosport heeft? Waarom zou hij dan geen foto mogen nemen? Die gasten op de foto voor het gat in de draad? Geen compassie mee!! Aangezien ze langs de binnenkant van de buitenste draad staan, kunnen ze evengoed op een andere plaats gaan fotograferen. In het vervolg uw braadworst met ketchup en ajuin in hun nek kieperen... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|