![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
De Paddock Modelbouw goes: Euro Scale Modelling te Nieuwegein, 30 oktober 2010
Nog een dikke maand, en dan is er Euro Scale Modelling te Nieuwegein, voorheen beter bekend als de IPMS Nationals, die doorgaat op zaterdag 30 oktober 2010.
info: http://www.euroscalemodelling.nl We hebben ons ingeschreven, maar de bevestiging laat nog op zich wachten. Wie zich geroepen voelt om mee te gaan om onze stand te bemannen, gelieve het hier even mee te delen. Laat ook even weten hoeveel modellen jullie meenemen. Verdere afspraken zullen gemaakt worden tijdens de volgende vrijdagavondmeeting op 15 oktober '10 Voorlopige deelnemerslijst; -Nismo (+/-10) -TvD (+/-10) -Doc (+/-10) -Loixrallyfan (+/-8) -Loeten (+/-5)
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 28-09-2010 at 23:56. |
|
||||
|
||||
Ik ga mee. Modellenaantal zal wel zo ongeveer hetzelfde zijn als de vorige keer
![]() ![]()
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 25-09-2010 at 15:24. |
|
||||
|
||||
Ik kom ook, breng Loixrallyfan mee en een modelletje of 8.
|
||||
|
||||
Ik wordt dus ingeladen en meegebracht
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik ben vooral benieuwd naar welke modellen intakt aankomen in Nieuwegein.
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
In principe ben ik er ook bij. Modellen? Luigi en The King willen perse mee... Verder zou de Renault ook in aanmerking komen. Voorlopig een vijftal modellen...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
Last edited by Loixrallyfan; 26-09-2010 at 20:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Doe maar JA voor mij...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ga je naar de Nederlandse koningin of de Belgische.
Als het naar de Belgische is ,is het dan voor formateur om een regering samen te stellen? ![]() Wie weet een Nederlander als 1 ste minister,waarom niet. Maar kent je wel Frans?? |
|
|||
|
|||
Waarom Frans kennen? Nederlands/Vlaams is net zo goed een officiële taal in BE, ze leert het maar haha.
Zonder gekheid, je zou toch verwachten dat zij minimaal de beide talen kent? |
|
||||
|
||||
Quote:
Maarre, mijn Frans is niet zoe heel erg goed. Maar jullie Koningin kan toch wel Nederlands spreken?? ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|